Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: Ø.K 601 røde karosserideler Volvo 240GL 90 Sedan

  1. #1
    Registrerte brukere Øyvind G sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Horten
    Innlegg
    3.654
    Antall takk

    Standard Ø.K 601 røde karosserideler Volvo 240GL 90 Sedan

    Det jeg trenger er:

    - Panser
    - Venstre fremdør
    - Bagasjeluke (sedan)
    - Venstre framskjerm
    - Takluke

    Bilen min er en 90 modell og jeg vil gjerne ha så nye deler som mulig.

    Må være i bra stand uten rust og så lite skader som mulig. Om delene er matt i lakken er ingen hindring sålege det er helt og fint.

    Delene må selvfølgelig være i bedre stand enn de jeg har for at det skal lønne seg for meg å kjøpe og bytte de på bilen min. Trykk på "Volvo 240GL..." i min signatur hvis du vil se hvordan delene jeg har på bilen nå ser ut.

    Jeg er krav stor, men betaler godt for de riktige delene (innenfor rimlighetens grenser).

    Lurvete deler med rust osv er ikke av interesse. Da er det lettere og billigere å reparere de delene som står på bilden da disse er rustfrie (bortsett fra framskjerm som ble byttet for en stund siden pga en veldig stor bulk)

    Det som er feil med delene på bilen min er:

    - Panser er helt og fint, men det er fargeforskjell fra resten av bilen min. Har vurdert å lakke dette, men skal først se om det går ann å få tak i et bra et i riktig farge.

    - Venstre fremdør er veldig hel og fin uten rust, men det er en bulk nederst helt i fremkant. Har vurdert å sende denne til retting og lakkering i og med at den er såpass rustfri som den er.

    Bagasjeluke er skjeiv (vet ikke om det er hengsler eller luke her som er problemet, så vil gjerne ha med hengsler). Dette kan kanskje også fikses av en som retter biler daglig. Det er også klistret isolasjon på innsiden som er vanskelig å få vekk og det ser ikke bra ut.

    Venstre framskjerm har jeg byttet for en stund siden, men denne er ikke helt bra. Er overflaterust i bunn på den.

    Takluke har en flekk ned til grunning (skjedde under poleringa). Denne kan også fint lakkeres opp igjen, men hvis noen har en i god stand, så er det nok lettere/billigere å bytte denne.

    Hvis noen har mulighet til å reparere disse delene, så kom gjerne med en pris så kan også dette vurderes.

    Jeg holder til i Vestfold (nermere bestemt Horten), så det må helst være inærheten, så jeg kan få hentet delene.

    Kontakt meg her, PM eller på tlf. 92282234

    Mvh Øyvind.

  2. #2
    Registrerte brukere buster83 sin avatar
    Medlem siden
    25. jan. 2011
    Sted
    Brumunddal
    Innlegg
    1.936
    Antall takk

    Standard

    Du sa det selv.. du er kravstor..

    Hadde du bodd nærmere kunne jeg hjulpet deg å fikse det.. men jeg bor mellom hamar og lillehammar :/

    '80 242 Turbo
    '86 240 16v Tic (langtidsprosjekt)
    '90 940 - s90
    '05 V70 2.0T

Lignende tråder

  1. Hvor kjøper dere karosserideler?
    By Lynvinge in forum Karosseri, interiør og bilpleie
    Svar: 17
    Siste post: 08/02/14, 22:08
  2. Svar: 57
    Siste post: 17/08/10, 21:38
  3. 240 karosserideler - atlanticblå
    By sbrech in forum K: 100 / 200 -serien
    Svar: 0
    Siste post: 23/06/10, 07:02

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •