Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: Nødmodus

  1. #1
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    24. jan. 2011
    Sted
    Eydehavn, Aust-Agder, Norway, Norway
    Innlegg
    23
    Antall takk

    Standard Nødmodus

    Har hatt litt av at varsellampen for motor (elektronik-lambda) har lyst men slukket. Nå lyser den igjen og jeg må finne ut om hva som er galt. Jeg kan starte bilen uten at kontakten til Luftmengdemåleren (lmm) er plugget i, når jeg setter den på er det ingen forskjell, kan det være at Lambdasonden er gåen da eller er det lmm. Håper noen har svar til meg.

  2. #2
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. mars 2010
    Sted
    Hareid (M&R)
    Innlegg
    58
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Franka Vis post
    Har hatt litt av at varsellampen for motor (elektronik-lambda) har lyst men slukket. Nå lyser den igjen og jeg må finne ut om hva som er galt. Jeg kan starte bilen uten at kontakten til Luftmengdemåleren (lmm) er plugget i, når jeg setter den på er det ingen forskjell, kan det være at Lambdasonden er gåen da eller er det lmm. Håper noen har svar til meg.

    Ta en diagnose test! Eneste måten og finne et nøyaktigere svar. Kan sef. være dårlig LMM, eller lambda, men har du masse penger er det bare og kjøpe begge og prøve, men blir fort 5000,-. Og om du da bommer så ja, penger i dass.

    Ring volvo, eller kjøp ditt eget diagnose utstyr. Jeg kjøpte til v70en jeg hadde, sparte sikkert flere 1000 på det.
    Dagens påske tips!

    Fredrik
    - 2003 BMW 530da Touring M-Tech

    x Volvo V70 AWD m. T5 motor
    x Volvo 740 Turbo
    x Volvo 240 x5 (DL/GL/GLE)

Lignende tråder

  1. Nødmodus ved skifte av turbo?
    By groet in forum S60 / V70N / S80 / XC70 / XC90
    Svar: 2
    Siste post: 07/03/11, 13:45

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •