Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  298
Side 1 av 65 1 2 3 11 51 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 25 av 1612

Tråd: Øygard sin Volvo 242 L 77-mod. og 87 245 jubileumsmodell

  1. #1
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Smile Øygard sin Volvo 242 L 77-mod. og 87 245 jubileumsmodell

    Denne tråden handlar om alle 240ane eg har eller har hatt.

    Volvo 242 L frå 1977, 153000 km, kjøpt november 2009.


    Planar:


    Ta resten av rusten og tectylera resten av bilen under
    Vanleg vedlikehald og reparasjonar som måtte bli nødvendig
    Få motoren til å fungera

    Gjort:

    Fiksa golvet (var store hol på begge sider bak)
    Tatt det meste av rusten og tektylert store delar av bilen under
    Skifta framsete
    Skifta motor og klutsj
    Mykje meir som eg ikkje huskar


    Min første bil er also ein heilt original Volvo 242 L 77-modell, som eg kjøpte hos ein mann i Trøndelag hausten 2009, han hadde då eigd bilen sidan den var ny og han var godt tatt vare på, og ikkje kjørt meir enn 153000 km på nesten 33 år! Eg var då ganske nyleg blitt 15 år. Eg og pappen min tok flyet opp dar tidleg om morningen, og møtte han som eigde bilen på flyplassen dar oppe. Etter å ha sett litt på bilen og kjørt ein prøvetur med han, vart bilen betalt og me starta turen heimover.

    Me måtte berre fylla litt bensin først.

    Eg "kunne" jo ikkje kjøra, men den var vistnok god å kjøra, og det var nok futt i den til å halda følge med dei andre i oppoverbakkane med fira sommardekk i bagasjerommet.
    Eg kan visa litt bide frå heimturen.


    Det var komt litt snø på Dovrefjell







    Det var stengt over både Valdresflya og Sognefjell, so me hadde tenkt å kjøra over Strynefjellet, men fekk anbefalt å kjøra heilt til Lillehammer og litt forbi før me skulle svinga vestover, og forbi ein plass som heite Dokka og komma oss til Fagernes på eit vis, men me var ikkje so kjent dar, so me tok ein omveg og havna i Gjøvik. I Lillehammer var det ekstremt dårleg føre, og dårleg sikt. Det regna og var is og mykje slaps på vegen. I Gjøvik fekk me spurt oss fram på ein bensinstasjon og fant til slutt vegen til Fagernes. Der var det fint snøføre, og det var det nesten til Lærdal. Der stoppa me litt for å sova ein liten time. Då me kom nesten til Flåm kl. 2 var vegen stengt og skulle opna om tre timar. Etr fem timar fekk me beskjed om at det hadde gått eit jordras, og dei var redd for at det skulle komma fleire, so dei ville ikkje sleppa oss forbi.

    Brua var full i gjørma. Det var forresten ein V70 som prøvde å kjøra over ho.

    Etter litt om og men fekk me og nåken andre lov å kjøra forbi, og resten av turen gjekk heilt fint.
    Me har ikkje garasje heima, ikkje låve heller, so eg skjønte at det ikkje kom til å bli gjort nåke med Volvoen den vinteren, derfor fekk eg låna garasjeplass hos besteforeldra mine, der bilen vart ståande heilt til mai.
    Det som var gale med bilen var:
    Rusta hjulbrunnar og hjulbuar bak, Dårlege hjulboltar bak, Rust i golvet der 4som baksetepassasjerane har beina, kilometertellaren går berre av og til (selgaren garanterte at bilen ikkje er gått meir enn 155000 km, og det stolar eg på) Kassettspelaren virka ikkje, og det eine bilbeltet bak er vanskeleg dra ut. + litt til.
    Det einaste som vart gjort i løpet av tida han sto dar var å skifta ut dei to boksane frå 80-talet som låg på hattehylla med eit par gamle høgtlarar som eg fant heima, som paste i dei hola som var der, og so skifta eg hjulboltane bak.


    Hjulboltane bak vart skifta, og eg benytta muligheten til å sjå litt nærmare på undersida av bilen.

    Sommardekk på, og på tide å få bilen heim mai 2010
    Fortsettelse følger.
    Sist endret av Øygard; 02/03/16 kl 01:08

  2. #2
    Registrerte brukere Austin Van Man sin avatar
    Medlem siden
    14. juni 2010
    Sted
    Voss
    Innlegg
    227
    Antall takk

    Standard

    Flott bil du har kjøpt deg. Alltid lika kjekt å sjå folk som tek vare på orginalbilar. Ser veldig fin ut i lakken og.

    Lat bilen få ein skvettlapp til, so blir dette kjempebra!
    '59 Austin A35 Van
    '57 Austin A35 Van
    '73 Volvo 144 Weber
    '91 Range Rover Classic
    '90 Lancia Thema 8.32

  3. Takk Øygard takket for denne posten
  4. #3
    Registrerte brukere Revell sin avatar
    Medlem siden
    24. sep. 2010
    Sted
    Wild, wild West Bamble
    Innlegg
    4.062
    Antall takk

    Standard

    Åsså Mazda kapsler da Meget pen bil du har skaffet der. si ifra om du trenger orignale kapsler. Har sånne små til senter av felgen

  5. Takk Øygard takket for denne posten
  6. #4
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Revell Vis post
    Åsså Mazda kapsler da Meget pen bil du har skaffet der. si ifra om du trenger orignale kapsler. Har sånne små til senter av felgen
    Dei hjulkapslane vart tatt av når me kom heim, eg syns ikje dei var so fine. Kor mykje skal du ha for dei små då, og er dei i orden?
    Sist endret av Øygard; 10/05/11 kl 09:19

  7. #5
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Austin Van Man Vis post
    Flott bil du har kjøpt deg. Alltid lika kjekt å sjå folk som tek vare på orginalbilar. Ser veldig fin ut i lakken og.

    Lat bilen få ein skvettlapp til, so blir dette kjempebra!
    Den har ein del små skadar i lakken, litt steinsprut, småbulkar m.m. Men for å sjå positivt på det, so ligg det jo ei historie bak kvart merke i lakken, som viser at bilen har blitt brukt, og skal brukast meir, han kan ikkje pensjonerast etter kun 153000 km. Eg må få tak i ein til skvettlapp ja.

  8. #6
    Registrerte brukere The Bear sin avatar
    Medlem siden
    02. mars 2011
    Sted
    Husnes, Kvinnherad
    Innlegg
    2.250
    Antall takk

    Standard

    Dette var på tide! Ser bra ut så langt, digger bilen din
    Følger gledelig med videre!
    - 1990 Volvo 740 GL -
    - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler -

  9. Takk Øygard takket for denne posten
  10. #7
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Standard

    Takk for det.

  11. #8
    Registrerte brukere Lithander sin avatar
    Medlem siden
    03. jan. 2011
    Sted
    Sarpsborg, Østfold
    Innlegg
    683
    Antall takk

    Standard

    Der se, flott bil
    Ga du mye eller?
    '66 Volvo Amazon 121
    '95 Volvo 945 - 18 årsvogn! /solgt


  12. Takk Øygard takket for denne posten
  13. #9
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Standard Arbeidet med golvet starta

    Kort tid etter at bilen kom heim bjynte eg med golvet på han.


    Sto sånn eit par veker trur eg. Flikka litt på nokre små steinsprutskadar framme og prøvemonterte nåken sånne gule lykter som eg fant på bossplassen ein gong, for å sjå korleis det tok seg ut.

    So vart han kjørt opp på nokre limtreklossar

    Bakhjula oppå

    Og etterpå tok eg førarsetet og ut.

    Sånn såg golvet ut, det er ikkje rart at det var rusta, då eg tok ut dei isolasjonsmattene under golvteppet draup det av dei, eit halvt år etter at bilen fekk vatn på seg sist. Det hadde sikkert vore vått dar i 20-30 år, og blitt våtare for kvar gong nåken har gått inn dar med snø på skoa. So eg vil anbefala alle andre og å sjekka om det er vått på golvet i bilane dåkas.



    Først skrapte eg vekk sånne lause flak, og skar ut ein del av golvet på kvar sida, men so fekk eg meg ein sommarjobb i seks veker hos ein slektning som har ein gard opp i Sunnfjord, og då vart Volvoen ståande heile sommaren.

    Då eg kom heim slipte eg det som var av rust rundt hola i golvet, og gjorde hola litt større der det var nødvendig:



    Ei luka i kanalen som eg skrudde av for å sjå korleis det sto til på innsida, slett ikkje gale.
    Tidleg på hausten var all rust i golvet vekke og blei malt, so vart det mykje regn, som ikkje er spesielt bra når ein ordnar på gamle bilar under open himmel, derfor skjedde det ikkje stort før før det bjynte å bli kaldt. Eg malte då fleire strøk på på det av golvet som eg hadde slipt på, og so fekk eg litt hjelp til å legga i dei nye platene til golvet.
    Me har eit gammalt MIG-apparat ståande, men det mangla gass, so eg og pappen fant ut at me skulle prøva å få i det nye golvet utan å sveisa, nåke eg trur vart ganske vellykka. Dei nye golvplatene overlappa dei gamle ca 5-6 cm dei fleste plassar. Me bora hol og skrudde fast platene, og hadde mykje polyurethanlim imellom, for å få det heilt tett. Her kjem litt fleire bilde:


    Malte mange lag med arcanol, men det tørka seint i kulden.


    Nytt golv høgre

    Litt seinare vart det samme gjort på venstre sida. Der var det litt mindre arbeid for det gamle golvet var ikkje vekke heilt ut til kanalen.
    Som sagt var det litt rust i hjulbrunnane og hjulbuane bak og, men berre eitt hol på kvar sida. Eg slipte vekk all rusten der og malte hjulbrunnane med nåke sånn raudbrun grunning både innvendig og utvendig, og tetta hola.


    Sånn såg det ut på venstre sida bak, ikkje so gale eigentleg. Omtrent likt på høgre sida og. I november og desember var eg ute nesten kvar kveld ein periode og jobba, her er golvet på begge sidene på plass:

    Det var litt overflaterust i innerskjermane på bilen, so det slipte eg vekk med vinkelslipar, malte og smurte på litt tektyl, tidleg i desember ein gong.


    Det nye golvet frå undersida.
    Eg og ein kamerat sette inn seta litt før jul, det som hindra meg no var at eg mangla grøn lakk til hjulbuane der eg hadde pust litt overflaterust og grunna, og at eg ikkje fekk tak i ein ny tektylboks før i februar. Då golvet var tektylert gjensto det berre ein ting før eg kunne jekka bilen ned frå klossane. Det er nåke som eg vil anbefala fleire å gjera, og det er å blanda olje og diesel (avgiftsfri) i ei sprøyta og spruta det inn i alle kanalar og holrom i bilen. Olja hindrar evt. rust, og dieselen får olja til å trekka meir inni. Ein enkel og grei måte å forebygga rust.

    Berre sei frå viss det er måke de vil ha (fleire) bilde av eller lurer på.
    Sist endret av Øygard; 05/05/11 kl 17:20

  14. #10
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Lithander Vis post
    Der se, flott bil
    Ga du mye eller?
    Takk. Eg ga litt meir enn eg hadde tenkt å bruka på bil, men eg vil no sei det var eit godt kjøp. Den var til salgs for 18000, fekk 1000,- i avslag.

  15. #11
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Standard

    Eg har no komt heilt til februar i år i historia om Volvoen min, og første prøvetur på vegen for meg. Eg syns bilen var overraskande god å kjøra, men eg vart skuffa over at det var so lite futt i han, som om ikkjje det skulle vera nok lukta det svidd av han. Men det var heldigvis ikkje nåke alvorleg. lukta kom av tektyl på eksosrøret, og gruunnen til at han gjekk so tregt var nok at han var blitt veldig daukjørt i løpet av det siste året. Eg hadde jo berre starta han nokre få gongar den tida han sto i garasjen og rygga ut på tunet og inn igjen, og det halve året han sto på dei klossane kunne han ikkje kjørast i det heile tatt, då berre starta eg han av og til. Eg var jo litt redd for at han hadde stått seg i hel, men det såg det ikkje ut som han hadde. Men veka etter, gjekk han seg plutseleg varm. Eg såg det heldigvis litt før visaren var opp på det raude. Eg tenkte at det sikkert var termostaten, so den vart skrudd ut og kokt på komfyren for å sjå om han opna seg, og det gjorde han. Men når han vart montert i bilen vart motoren varm, so han vart skrudd ut igjen, og då heldt temperaturen seg litt under normal.
    Det som var rart var at han vart varm når eg sette i ein heilt ny termostat og, men ikkje når eg tok den ut. kjølesystemet vart dårlegare og dårlegare, til slutt kunne temperaturen av og til gå nesten opp til det raude sjølv utan termostat. Eg rekna med at radiatoren var tett, og investerte i ein liten boks med radiatorrens. Det hjelpte nesten ikkje, og eg skjønte ikkje kva som kunne vera gale, eg vart etter kvart lei av å leita etter feilen utan å finna ut kva som var gale. Det var no blitt vinterferie, og eg fant ut at eg heller ville gjera nåke som gav resultat, no hadde eg endeleg fått ein sprayboks med rette farge, so då vart hjulbuane og alt det andre eg har flikka på lakkert grønt, og den venstre hjulbrunnen, som berre var grunna, malte eg svart med arcanol.

    Kjølesystemet har eg enno ikkje fått til, radiatoren har eg tatt ut og rensa med både kaustisk soda og plumbo, det hjelpte mykje, fekk ut mykje graut, men då eg sette termostaten på plass vart han varm igjen. So no blir bilen kjørt utan termostat, og temperaturen held seg på og under normal, litt etter korleis eg kjører osv. Men det er sikkert meir drit i radiatoren og kanskje andre plassar og, so det må gjerast ein liten jobb der. Men det blir ikkje no, sidan bilen blir brukt mykje for tida, Chrysler Grand Voyageren til foreldra mine er ute av drift for tida, og då må Volvoen steppa inn.
    Det første som skal skje no, er ein grundig vask og bytte av luftfilter. So får me sjå. Eg vil og prøva å få tak i ein skvettlapp HB og ein original kassettspelar til ein rimeleg penge. Og so øydela eg venstre bilbeltet bak ein dag, eg skulle prøva å justera litt på det sidan det låste seg so lett når eg prøvde å dra det ut, og eg hadde høyrt at det var so lett å fiksa, men eg fekk det ikkje til. Eg skrudde av eit svart lokk på eine sida av rullen, for eg tenkte det sikkert var inni der det skulle justerast. Men inni der var det ei fjør som spratt ut som eg ikkje får på plass igjen. På andre sida av rullen var det eit raudt kuleforma lokk, og inni der var den mekanismen som skal låsa bilbeltet, men eg klarte ikkje å få justert den nåke. Det er berre å gje beskjed viss nåken veit korleis det skal gjerast. Men eg tvilar på at eg får på plass den fjøra likavel.
    Sist endret av Øygard; 05/05/11 kl 21:34

  16. #12
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Standard

    God dag, og takk for mykje god respons.
    Eg tenkte eg skulle skriva resten av det som eg har gort med bilen so longt, i tilfelle det skulle vera nåken som har interessa av det.
    Ein dag i påska eg var ute og lerekjørte, var det plutseleg tomt for bensin, sjølv om målaren ikkje var komt ned på det raude, det var ein kar her på forumet som meinte eg måtte skifta spenningsregultoren til målaren, eg trur han har rett for målaren viser for mykje.

    I dag skal eg på biltema og sjå om dei har nåke e treng, luftfilteret, for eksempel må skiftast. Eg tok det ut her ein dag for å sjå korleis det såg ut, men det såg ikkje ut.
    Her er nåken bilde av det. Eg kunne sikkert ha rensa det med bensin, men det er so gammalt at eg trur det er lika greit å skifta det.




    Sånn ser det noverande luftfilteret ut.


    Sånn såg forgassaren inni dar som lufta går inn. Skulle sikkert vore rensa.
    Det er vel det eg har gjort med bilen som er verdt å skriva om so longt trur eg.

    Det er meininga at bilen skal kunna brukast, den er ikkje strøken i utgangspunktet, so då er det ikkje krise viss han får seg ei lito skramma sjølv om eg helst vil unngå det. Eg kjem nok til å gje han litt ny lakk ein gong, men det blir ikkje med det første. Det første som må gjerast er å skifta luftfilter og bilbelte Venstre bak. Og so er eg som sagt ute etter original kassettspelar, skvettlapp høgre bak, bilbelte venstre bak og nye framsete. Dei har vore skifta før, dei som står i no er sånne som er i 242 GT, men dei er ikkje nåke fine, og førarsetet er ikkje nåke godt å sitta i, so eg vil prøva å få tak i sånne som var dar då bilen var ny. Dei noverande ser sånn ut:


    Viss nåken har nåke av det eg er på leit etter liggande, og til salgs billig og ikkje so longt vekke viss det er store ting, er det berre å ta kontakt.
    Bilbeltet er ikkje likt som i nyare 240.

  17. #13
    Registrerte brukere jacobsen sin avatar
    Medlem siden
    22. sep. 2010
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    3.268
    Antall takk

    Standard

    Dette ser lovende ut
    moro med orginalbiler
    - Volvo S60 2.0T -02
    - Audi 80 Quattrofemmer

  18. Takk Øygard takket for denne posten
  19. #14
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. mars 2011
    Innlegg
    118
    Antall takk

    Standard

    Fin bil.
    Men burde ikke sprute olje og diesel i hulrom. Vann legger seg under olja. Bruk heller slik voks som er beregnet for hulrom. Den tørker litt og holder seg litt seig i tilleg slik at vannet renner av.
    Og det med at bilen går varm kan være at tempføleren din er gåen eller at ledningen har blitt så slitt at den ligger i karossen. Hvertfall hvert det som er problemet på alle 240 jeg har hatt der tempmåler går til rødmerkinga.

  20. Takk Øygard takket for denne posten
  21. #15
    Registrerte brukere Euro-96 sin avatar
    Medlem siden
    17. des. 2009
    Sted
    Sarpsborg
    Innlegg
    128
    Antall takk

    Standard

    Dette var koselig lesing!
    Morsomt å se at du steller med bilen din.
    Du skal beholde den original??
    Volvo 945 Turbo-98
    Volvo 245 Turbo-93
    Volvo 242 16v Turbo-82

    "better to be first in hell than second to heaven"

  22. Takk Øygard takket for denne posten
  23. #16
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av jacobsen Vis post
    Dette ser lovende ut
    moro med orginalbiler
    Takk! Ja, veterambilar bør få vera originale.

    Sitat Opprinnelig postet av Stålet Vis post
    Fin bil.
    Men burde ikke sprute olje og diesel i hulrom. Vann legger seg under olja. Bruk heller slik voks som er beregnet for hulrom. Den tørker litt og holder seg litt seig i tilleg slik at vannet renner av.
    Og det med at bilen går varm kan være at tempføleren din er gåen eller at ledningen har blitt så slitt at den ligger i karossen. Hvertfall hvert det som er problemet på alle 240 jeg har hatt der tempmåler går til rødmerkinga.
    Det var bra du sa, eg trudde det var genialt å spruta olje og disel i kanalane osv. eg, men viss det ikkje er det, so er det bra at eg får veta det! Eg trur ikkje det er berre temperaturmålaren som er problemet, mulig den viser litt for mykje, men eg trur ikkje det berre er den. Men eg skal sjå litt nærmare på det.

    Sitat Opprinnelig postet av Euro-96 Vis post
    Dette var koselig lesing!
    Morsomt å se at du steller med bilen din.
    Du skal beholde den original??
    Jau, takk. Eg prøvar no å passa på han utan å bruka heile livet mitt på det. Eg vil ha han original ja, eg meinar at originale veteranbilar skal få vera originale.

  24. #17
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Standard

    Eg var forresten i Bergen i dag, og på biltema for å kjøpa luftfilter, men dei hadde ikkje, men eg fekk no tak i nåke poleringsgreier sånn at eg kan få polert han, det har eg ikkje gjort før, sidan han ikkje har blitt brukt før no i vår. Han var heller ikkje nypolert når eg kjøpte han. Får håpa det blir eit greit resultat sjølv om eg ikkje har poleringsmaskin.

  25. #18
    Registrerte brukere The Bear sin avatar
    Medlem siden
    02. mars 2011
    Sted
    Husnes, Kvinnherad
    Innlegg
    2.250
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Øygard Vis post
    Eg var forresten i Bergen i dag, og på biltema for å kjøpa luftfilter, men dei hadde ikkje, men eg fekk no tak i nåke poleringsgreier sånn at eg kan få polert han, det har eg ikkje gjort før, sidan han ikkje har blitt brukt før no i vår. Han var heller ikkje nypolert når eg kjøpte han. Får håpa det blir eit greit resultat sjølv om eg ikkje har poleringsmaskin.
    Resultatet av poleringa blir bra om du bruker tid på å gnikke voksen inn i lakken. Jo meir tid du bruker, jo meir velykka resultat får du.
    - 1990 Volvo 740 GL -
    - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler -

  26. Takk Øygard takket for denne posten
  27. #19
    Registrerte brukere CID sin avatar
    Medlem siden
    02. feb. 2010
    Sted
    Bergen
    Innlegg
    285
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Øygard Vis post
    Eg var forresten i Bergen i dag, og på biltema for å kjøpa luftfilter, men dei hadde ikkje, men eg fekk no tak i nåke poleringsgreier sånn at eg kan få polert han, det har eg ikkje gjort før, sidan han ikkje har blitt brukt før no i vår. Han var heller ikkje nypolert når eg kjøpte han. Får håpa det blir eit greit resultat sjølv om eg ikkje har poleringsmaskin.
    Da var det kanskje deg jeg så i Åsane... øvelseskjørte med bilen?
    Bilen så veldig fin ut!
    1967 Volvo Amazon
    1992 Volvo 245

    http://forum.vccn.no/showthread.php?t=6192

  28. #20
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av CID Vis post
    Da var det kanskje deg jeg så i Åsane... øvelseskjørte med bilen?
    Bilen så veldig fin ut!
    Ja, eg var i Åsane og lerejørte, so det var sikkert meg. Jau, bilen ser grei ut den, men er ikkje nett rein, skal prøva å få vaska han i dag. Hen/kva tid såg du meg, og kva bil hadde du?
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  29. #21
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av The Bear Vis post
    Resultatet av poleringa blir bra om du bruker tid på å gnikke voksen inn i lakken. Jo meir tid du bruker, jo meir velykka resultat får du.
    Ja, eg må ta meg litt tid. Eg har ikkje so mykje greie på sånt, slekta mi er ikkje net kjent for å stå og gnikka på bilane sine, so det er bra med nåken gode tips. Eg har ein slektning som kjøpte seg heilt ny Escort i 1982, og den har aldri blitt vaska og aldri vore låst!
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  30. #22
    Registrerte brukere Lithander sin avatar
    Medlem siden
    03. jan. 2011
    Sted
    Sarpsborg, Østfold
    Innlegg
    683
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Øygard Vis post
    Eg har ein slektning som kjøpte seg heilt ny Escort i 1982, og den har aldri blitt vaska og aldri vore låst!
    Er den passe rusten eller?
    '66 Volvo Amazon 121
    '95 Volvo 945 - 18 årsvogn! /solgt


  31. #23
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Lithander Vis post
    Er den passe rusten eller?
    Meinar du Escorten?
    Nei, han kan vel nesten kallast eit prakteksemplar! Han er ikkje kjørt so longt, og har alltid stått i garasje. Det er litt små rustflekkar rundtom, spesielt på bagasjeluka men veldig lite. Han er lyseblå og ganske matt og falma, men ser ikkje so skjeten ut. Han var dessverre uheldig med den i vinter og øydela fronten på han.
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  32. #24
    Registrerte brukere CID sin avatar
    Medlem siden
    02. feb. 2010
    Sted
    Bergen
    Innlegg
    285
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Øygard Vis post
    Ja, eg var i Åsane og lerejørte, so det var sikkert meg. Jau, bilen ser grei ut den, men er ikkje nett rein, skal prøva å få vaska han i dag. Hen/kva tid såg du meg, og kva bil hadde du?
    Så ut som du skulle svinge inn mot Frydenbø Åsane / Elkjøp, jeg var på vei ut av krysset i en rød Renault Traffic.
    1967 Volvo Amazon
    1992 Volvo 245

    http://forum.vccn.no/showthread.php?t=6192

  33. #25
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Standard

    Ja, det stemmer. Me skulle på mekonomen og henta eit drivledd til ein Chrysler, so me hadde det ganske travelt. Eg la nok ikkje merke til Renaulten.
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

Side 1 av 65 1 2 3 11 51 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. Svar: 107
    Siste post: 20/12/17, 00:00

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •