Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  523
Side 4 av 32 FørstFørst ... 2 3 4 5 6 14 ... SisteSiste
Viser resultater 76 til 100 av 785

Tråd: Seriøse og Useriøse selgere/kjøpere

  1. #76
    Registrerte brukere The Sven sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Hamar
    Innlegg
    5.406
    Antall takk

    Standard

    turbotico er en trivelig kar å handle med Kjøpte noe greier av han som jeg skulle få levert, og det ordna han raskt og smertefritt og punktlig! Har kjøpt av han tidligere også så hadde ingen kvaler denne gangen heller!

    EDIT: oppdaterer med de jeg har kjøpt av uten problemer:

    -turbotico
    -JP@racingteam
    -THolandsli (såklart)
    -ArM
    -Turbo-HF
    -TurboHansen
    -Kalsn
    -Terje1
    -Kjell V70
    -roarrr

    har jeg glemt deg så si ifra.

    Har ikke hatt noen problemer tilknytta salg heller men der har jeg tatt mine forhåndsregler så ingen nevnt, ingen glemt.
    Sist endret av The Sven; 15/11/11 kl 01:29
    [O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD [X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo

  2. #77
    Registrerte brukere Motstand sin avatar
    Medlem siden
    28. des. 2010
    Sted
    Espa
    VCCN medlemsnummer
    358
    Innlegg
    451
    Antall takk

    Standard

    Handlet av "Dk99" og er veldig fornøyd. Ekstra fornøyd med innpakningen!.
    95` Volvo 945 B230FB
    99` Toyota Hilux
    96` Volvo 855 2.5 10v

  3. #78
    Registrerte brukere buster83 sin avatar
    Medlem siden
    25. jan. 2011
    Sted
    Brumunddal
    Innlegg
    1.936
    Antall takk

    Standard

    Handlet av Jan turbo. Kjapp til å sende, bra innpakning. Anbefales!

    '80 242 Turbo
    '86 240 16v Tic (langtidsprosjekt)
    '90 940 - s90
    '05 V70 2.0T

  4. #79
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    31. jan. 2011
    Sted
    Vennelsa
    Innlegg
    86
    Antall takk

    Standard

    Kjøpte noe av bimme, konge fyr, sykt nøye med hva han sender og detaljer og rask med sending. Anbefales ! !

  5. #80
    Registrerte brukere kjellt sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Kongsberg, Norway, Norway
    Innlegg
    1.305
    Antall takk

    Standard

    Handla vinge til 360`n av "gl740turbo"
    Og baklykter av "Blåfare"

    Var bare å overføre penger og vips, par dager etterpå så var det hjemme!
    Veldig fornøgd!

  6. #81
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. aug. 2011
    Sted
    vestfold
    Innlegg
    51
    Antall takk

    Standard

    V20T er en VELDIG seriøs person som er trygg å handle med! Han fant ut hva som var galt med kassa på bilen min og hadde riktig del liggende, samt forklarte hvordan den skulle byttes! Jeg manglet en list på bilen min, og jaggu hadde Han ikke det liggende også! Tusen takk, og du får den gamle delen i posten etter jeg har lekt mekaniker til uka..
    hanzi
    75\93 modell volvo 242 TIC Bertone
    2002 S60 2.4

  7. Takk mister-klæbu, Ola Moen takket for denne posten
  8. #82
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    17. des. 2009
    Sted
    lundamo, melhus
    Innlegg
    605
    Antall takk

    Standard

    noen som vet noe om VOLVIAS?
    kjøpte takspoiler av han. fårhåndsbetalte 500kr, har ikke kommet noe pakke til meg enda :/
    volvo 850 95mod SOLGT
    volvo v70 xc 99mod
    volvo 940 ft classic 97mod

  9. #83
    Registrerte brukere mister-klæbu sin avatar
    Medlem siden
    05. juli 2011
    Sted
    klæbu
    Innlegg
    316
    Antall takk

    Standard

    Noen som vet hvem Wasborris er?? har ikke hørt noe fra han på over 2 uker nå etter jeg betalte 650,- for et 740tic instrumentpanel...sa han sku sende det men, har ikke sett noe enda, svarer heller ikke på pm...

  10. #84
    Registrerte brukere Ola Moen sin avatar
    Medlem siden
    08. mai 2011
    Sted
    Skotselv, Buskerud
    Innlegg
    3.173
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av hanzibertone Vis post
    V20T er en VELDIG seriøs person som er trygg å handle med! Han fant ut hva som var galt med kassa på bilen min og hadde riktig del liggende, samt forklarte hvordan den skulle byttes! Jeg manglet en list på bilen min, og jaggu hadde Han ikke det liggende også! Tusen takk, og du får den gamle delen i posten etter jeg har lekt mekaniker til uka..
    Ingen årsak Kjekt når folk kommer å henter ting også
    Pedersen & Moen's diverse galskap.
    Treffes på 93288310
    75' 242
    81' 242 (Vent å se)

  11. #85
    Registrerte brukere Audun sin avatar
    Medlem siden
    15. juli 2010
    Sted
    Akershus
    Innlegg
    624
    Antall takk

    Standard

    Har solgt og kjøpt en del her på forumet. Husker ikke så mange brukernavn, men har ikke opplevd noe negativt med de jeg har hatt en handel med . Men derimott har det vært flere useriøse kjøpere, som sier de skal ha en del med avtalt pris osv, hvor jeg da må ofte ha skrudd det ut av bil/funnet det fram osv. Så svarer de ikke på pm/mail…

    Bolten91 : Seriøs og ærlig kar, solgte til han. Han forhåndsbetalte, og delene ble sendt. Virket også som han var fornøyd med handelen. Ingen ting og utsette her!

    Sondre W: Solgte til han, ble noe tull med betalingen da han hadde skrevet feil kontonummer først. Men det ordnet seg. Ingen ting og utsette her.

    Bjørseth Racing : Kjøpte av han her. veldig seriøs og hyggelig kar og handle med. bra pakket inn og sporingsnummer kom raskt. Han også sendte med alt av klips og skruer til de inreør delene jeg kjøpte, enda jeg ikke hadde spurt om det engang! Tommel opp til han!

    1janeinar: Husker ikke helt hva handelen her var, men jeg solgte til han. Kan huske at det gikk plettfritt og uten noe problemer. Så ingen ting og utsette her. Seriøs og hyggelig kar.

    Bimme: Solgte et par baklykter til han. Delene ble sendt. Pakket lyktene godt inn med en skikkelig feit bobleplast flere runder. Men dette klarte vist posten tydeligvis og knuse, godt gjort spørr du meg. Så da ringte jeg posten og forklarte situasjonen, hvor jeg først møtte ei skikkelig grinete sur f-itte… Som fant null forståelse for situasjonen og lagde den største saken ut av det, akkurat som det var snakk om erstatning på 250 000 kr… ventet flere uker og ble drittlei. Så skulle prøve en siste gang før jeg ga opp saken og erstattet det selv. Men denne gangen møtte jeg en hyggelig dame som så at saken hadde holdt på ganske lenge. Hun gjorde opp saken der og da på telefon. Så det ordnet seg til slutt og Bimme fikk pengene tilbake. Beklager dette, men er ikke stort en for gjort når posten rett og slett behandler posten som den er stjelt… Noe de må ha gjort i dette tilfelle.

    850evo: solgte til han, han overførte penger for frakt på forhånd raskt , og som avtalt. Ingen ting og utsette på denne karen, hentet også ut pakken raskt! Hyggelig og selge til! + til han


    Motstand: Solgte til han, hyggelig å pliktig kar! han overførte penger for frakt på forhånd som avtalt, og pakken ble sendt med engang! han betalte for mye ifrakt, så jeg spurte etter konto nr for og tilbake føre dette, men de pengene fikk jeg beskjed om og bruke på litt øl istede hehe!. seriøs og HYGGELIG kjøper! anbefales!

    Revell: handlet med denne karn, forhåndsbetalte som avtalt og varen kom i posten, og var på sin stand. ingen ting å utsette her

    Most: solgt til han. meget seriøs og hyggelig kjøper. ingen problmer å gjøre handel med denne karen værtfall

    smugen: solgte til han. meget hyggelig kar. kjørte vell nesten 10 timer i strekk mener jeg å huske, å møtte opp omtrent den tiden vi avtalte. jeg kan vell trygt si at dette er en seriøs kjøper værtfall!

    A.Finstad: solgt et par ganger til han, veldig seriøs og hyggelig kar

    Har ellers solgt og kjøpt av flere på forumet her, å har ingen negative erfaringer hittil.
    Sist endret av Audun; 13/03/12 kl 15:53
    White smoke racing- Volvo 740 tic
    prosjekttråd: http://forum.vccn.no/showthread.php?t=15947

  12. Takk Jan-Einar Jenssen, 850evo takket for denne posten
  13. #86
    Registrerte brukere julen sin avatar
    Medlem siden
    03. feb. 2010
    Sted
    Røra
    Innlegg
    611
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av lyngen Vis post
    noen som vet noe om VOLVIAS?
    kjøpte takspoiler av han. fårhåndsbetalte 500kr, har ikke kommet noe pakke til meg enda :/
    han er en grei kar bare mas litt pån. han e litt travel te tider...

  14. #87
    Daruu sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Vallset, litt sør for Hamar
    VCCN medlemsnummer
    57
    Innlegg
    2.387
    Antall takk

    Standard

    Den 14.10 var opeez - http://forum.vccn.no/member.php?u=2139 hos meg å henta ei m47 kasse med mellomaksling, travers og spakstell.

    Når han kom sa han at han hadde glemt å ta ut penger, men dum som jeg var (og litt fordi vi har noen felles bekjente + at det kun var 600kr det var snakk om) sa jeg at han kunne ta det med seg og overføre pengene når han kom hjem, noe som han sa han kunne gjøre.

    Den 19.10 har jeg ikke fått noen penger enda, å jeg sender ei melding å etterlyser de. Da får jeg til svar at han muligens skal gå for ei m90 kasse istedet, å sier at han isåfall kommer igjen med kassa. Det er forsåvidt greit nok, skriver svar om at da får han bestemme seg ganske radig ihvertfall.

    24.10 har jeg fortsatt ikke hørt noe mer, å da purrer jeg på han igjen, og får svar at han regner med å komme igjen med kassa dagen etterpå.

    10.11 har jeg fortsatt ikke hørt noe mer, ei heller sett noe til kassa, så da sender jeg nok ei melding hvor jeg ber om at pengene overføres til min konto snarest, iogmed at han ikke kommer igjen med delene. Denne har jeg ikke fått noe svar på, og det har heller ikke dukket opp noe på kontoen min...

    Så oppeez vil jeg si er noget useriøs, anbefaler ingen å handle med han...!

  15. #88
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    25. des. 2009
    Sted
    Kristiansand
    Innlegg
    1.217
    Antall takk

    Standard

    balltre?

  16. Takk mister-klæbu, Espen Title takket for denne posten
  17. #89
    Daruu sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Vallset, litt sør for Hamar
    VCCN medlemsnummer
    57
    Innlegg
    2.387
    Antall takk

    Standard

    Det frister, men er litt ekstremt det da når det ikke er større summen det er snakk om...

  18. #90
    Registrerte brukere Thobbus sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2010
    Sted
    Tananger
    VCCN medlemsnummer
    539
    Innlegg
    348
    Antall takk

    Standard

    Har handlet med:
    • Bryhni: Kjøpt A forgasser og filterboks av han. har betalt, og pakken er på vei, hyggelig fyr
    • Oeb: Kjøpt mellomaksling. Kjapp handel, han fikk sendt det med Bring. tok bare noen dager, og da kunne jeg hente det her jeg bor.. Kjempegrei!
    • Arm: 4X el vindu til 700-900 serien. Kjapp og grei handel. også Kjempegrei
    • Espen Titlestad (usikker på brukernavn på VCCN..): spakstell. meget hyggelig kar! prata i telefonen og pakka spakstellet samtidig!


    Ellers må jeg beklage om jeg har vært useriøs overnfor andre. har ikke solgt noe til noen enda, men har vist litt interesse..
    1988' Volvo 740GL m/800 000km B230E --> B230FK Prosjekt:
    http://forum.vccn.no/showthread.php?t=32894
    1969' Jaguar 420G 4.2L Overdrive

    "Neida, du ser det at eg har ikje hestar onna pansere.. eg har ponniar!"

  19. Takk Espen Title takket for denne posten
  20. #91
    Registrerte brukere gleid sin avatar
    Medlem siden
    25. juni 2011
    Sted
    Østfold
    Innlegg
    655
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Daruu Vis post
    Den 14.10 var opeez - http://forum.vccn.no/member.php?u=2139 hos meg å henta ei m47 kasse med mellomaksling, travers og spakstell.

    Når han kom sa han at han hadde glemt å ta ut penger, men dum som jeg var (og litt fordi vi har noen felles bekjente + at det kun var 600kr det var snakk om) sa jeg at han kunne ta det med seg og overføre pengene når han kom hjem, noe som han sa han kunne gjøre.

    Den 19.10 har jeg ikke fått noen penger enda, å jeg sender ei melding å etterlyser de. Da får jeg til svar at han muligens skal gå for ei m90 kasse istedet, å sier at han isåfall kommer igjen med kassa. Det er forsåvidt greit nok, skriver svar om at da får han bestemme seg ganske radig ihvertfall.

    24.10 har jeg fortsatt ikke hørt noe mer, å da purrer jeg på han igjen, og får svar at han regner med å komme igjen med kassa dagen etterpå.

    10.11 har jeg fortsatt ikke hørt noe mer, ei heller sett noe til kassa, så da sender jeg nok ei melding hvor jeg ber om at pengene overføres til min konto snarest, iogmed at han ikke kommer igjen med delene. Denne har jeg ikke fått noe svar på, og det har heller ikke dukket opp noe på kontoen min...

    Så oppeez vil jeg si er noget useriøs, anbefaler ingen å handle med han...!
    Siden han også er betalende medlem (ser hvertfall sånn ut siden han har membernr) burde styret vurdere å sparke ham ut isåfall synes jeg!

  21. #92
    Moderator ArneR sin avatar
    Medlem siden
    23. des. 2009
    Sted
    Overhalla, Nord Trøndelag
    VCCN medlemsnummer
    77
    Innlegg
    3.004
    Antall takk

    Standard

    Må vel kanskje gå an å begrense tilgangen på kjøp/salg avdelingene på forumet en tid for dem som får nok bemerkninger på seg da?

    Så får de en mulighet til å skjerpe seg om de er seriøse, og dersom det ikke vises tegn til å forbedre seg er det null mer handel her på forumet..
    '83 242
    '92 BMW 325i coupe
    '92 BMW 325td coupe

  22. Takk mister-klæbu, hanzibertone takket for denne posten
  23. #93
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    17. des. 2009
    Sted
    lundamo, melhus
    Innlegg
    605
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av julen Vis post
    han er en grei kar bare mas litt pån. han e litt travel te tider...
    jepp, skal mase litt
    volvo 850 95mod SOLGT
    volvo v70 xc 99mod
    volvo 940 ft classic 97mod

  24. #94
    Registrerte brukere mister-klæbu sin avatar
    Medlem siden
    05. juli 2011
    Sted
    klæbu
    Innlegg
    316
    Antall takk

    Standard

    fremdeles ikke hørt noe fra "wasborris" jeg, verken på facebook elr her på forumet :-p USERIØS!!

  25. Takk Thobbus takket for denne posten
  26. #95
    Registrerte brukere mister-klæbu sin avatar
    Medlem siden
    05. juli 2011
    Sted
    klæbu
    Innlegg
    316
    Antall takk

    Standard

    men Gardern er veldig seriøs! han ringte og sa ifra at nå er det sendt og på vei!! veldig hyggelig kar!! :-D

  27. #96
    Registrerte brukere Audun sin avatar
    Medlem siden
    15. juli 2010
    Sted
    Akershus
    Innlegg
    624
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av mister-klæbu Vis post
    fremdeles ikke hørt noe fra "wasborris" jeg, verken på facebook elr her på forumet :-p USERIØS!!
    Har du fult navn og adresse da?
    ta med deg en viss sportslig gjenstand og møt opp på døra hans og krev penga dine Koster sikkert den summen det er snakk om i reiseutgifter, men er nesten verdt det
    White smoke racing- Volvo 740 tic
    prosjekttråd: http://forum.vccn.no/showthread.php?t=15947

  28. #97
    Registrerte brukere mister-klæbu sin avatar
    Medlem siden
    05. juli 2011
    Sted
    klæbu
    Innlegg
    316
    Antall takk

    Standard

    fullt navn og adresse ja! men han bor da så laaangt inni gokk en plass!! :-p

  29. #98
    Registrerte brukere R-M-I sin avatar
    Medlem siden
    19. sep. 2010
    Sted
    Bergen
    Innlegg
    935
    Antall takk

    Standard

    Fremdeles ikke fått pengene mine fra DANIEL ERIKSEN fra KVELDE i VESTFOLD enda... skylder meg mao. 5500kr fortsatt..

    Lover bort 1500 til den som bidrar med å få pengene mine tilbake(uten å bruke vold)
    Har diagnoseutstyr for:
    1996-1999 Volvo
    1996-2015 Peugeot, Citroen, Toyota
    1996-2015 VW, AUDI,SKODA, SEAT
    Volvo 850 HUGGES! MYE bra deler!

  30. Takk hanzibertone takket for denne posten
  31. #99
    Registrerte brukere mister-klæbu sin avatar
    Medlem siden
    05. juli 2011
    Sted
    klæbu
    Innlegg
    316
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av R-M-I Vis post
    Fremdeles ikke fått pengene mine fra DANIEL ERIKSEN fra KVELDE i VESTFOLD enda... skylder meg mao. 5500kr fortsatt..

    Lover bort 1500 til den som bidrar med å få pengene mine tilbake(uten å bruke vold)
    forum-navnet hans da?

  32. #100
    Registrerte brukere The Sven sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Hamar
    Innlegg
    5.406
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av R-M-I Vis post
    Fremdeles ikke fått pengene mine fra DANIEL ERIKSEN fra KVELDE i VESTFOLD enda... skylder meg mao. 5500kr fortsatt..

    Lover bort 1500 til den som bidrar med å få pengene mine tilbake(uten å bruke vold)
    Kan jeg få de på forskudd?
    [O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD [X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo

  33. Takk R-M-I takket for denne posten
Side 4 av 32 FørstFørst ... 2 3 4 5 6 14 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. liste seriøse og useriøse kjøpere/selgere
    By metrakit in forum Forslagskassen
    Svar: 44
    Siste post: 17/03/11, 15:13
  2. Annonsere om kjøpere/selgere på forumet?
    By henrik940 in forum Forslagskassen
    Svar: 9
    Siste post: 25/03/10, 00:00

Tagger for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •