Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  523
Side 3 av 32 FørstFørst 1 2 3 4 5 13 ... SisteSiste
Viser resultater 51 til 75 av 785

Tråd: Seriøse og Useriøse selgere/kjøpere

  1. #51
    Registrerte brukere Joakimny91 sin avatar
    Medlem siden
    20. mai 2010
    Sted
    Nordkjosbotn
    Innlegg
    356
    Antall takk

    Standard

    Vil bare legge inn en merknad om at ThomasR på forumet er en meget seriøs selger på forumet

    Takker så meget for Refleksplata Elsker patenten på innpakkinga
    Volvo 244DL '81 (Turbo prosjekt) http://forum.vccn.no/showthread.php?t=20704
    Volvo S40 `96 (bruksbil)
    Volvo 345 '83 B230F (bilcross) http://www.facebook.com/media/set/?s...1391055&type=3

    Selges: KTM 450 SXS 2006 http://forum.vccn.no/showthread.php?34755

  2. Takk ThomasR takket for denne posten
  3. #52
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    23. nov. 2010
    Sted
    Kristiansund
    Innlegg
    45
    Antall takk

    Standard

    Bestilte r-design utstyr til min volvo hos http://www.swedenautolights.se/ ADVARSEL!!!!! ikkje bestill noe der. får aldri varen, og sliter med å få pengene tilbake.

    Noen som har tips til andre plasser å bestiile utstyr???

  4. #53
    Registrerte brukere bosolhaug sin avatar
    Medlem siden
    13. april 2010
    Sted
    valdres
    VCCN medlemsnummer
    622
    Innlegg
    242
    Antall takk

    Standard

    Jeg kjøpte 3" Downpipe av thomassorby fra denne anogsen her http://forum.vccn.no/showthread.php?...ht=thomassorby

    Vi ble enige om pris og jeg sette over penger til han den 10.august. Han skulle sende med en gang han hadde mottatt pengene og sende meg sporingnr., men hørte ingenting. Så jeg sendte en pm til han den 18.august, og fikk til svar:" Hei så ikke att du hadde satt over penger før i mandag, også har jeg vært sjuk. men skal få sendt det før helga, så sender jeg deg sporingsnr. kan du sende meg adr. din på nytt ?" Så det gjorde jeg, men har enda ikke hørt noe eller fått noe. Har prøvd å sende han pm og prøvd å finne nr hans har sent han en meldig på facbook med. Fant bare et nr.,men det var sperra. Er det noen som kan hjelpe med det her?
    Sist endret av bosolhaug; 29/08/11 kl 15:30

  5. #54
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    17. des. 2009
    Sted
    lundamo, melhus
    Innlegg
    605
    Antall takk

    Standard

    jeg kjøpte meg grøftelys til 850n, var hos et firma "husker ikke navnet men tror jeg skal finne det ut"
    grøftlysene kom hjem å det ene var knust, jeg hadde betalt, å ringte posten å kjeftet å de sa at jeg måtte sende tilbake varen til selger. så skulle han betale tilbake, for han hadde pakket inn fordålig. har ikke fått ei krone enda. dette har jeg glømt men kom på det nå, er sikkert 1 år siden. kan jeg sende de mail å høre?
    har ringt de flere ganger når dette var et ferskt tema"1 år siden" å da svarte de ikke på tlf. jeg har ringt 10 ganger vertfall!
    volvo 850 95mod SOLGT
    volvo v70 xc 99mod
    volvo 940 ft classic 97mod

  6. #55
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. juni 2011
    Sted
    Oslo
    Innlegg
    10
    Antall takk

    Standard

    Har handlet med følgende her fra forumet:

    Loggy: Handlet to ganger interiørdeler i oppkrav fra Loggy. Han sendte pakkene kjapt, og varene var godt innpakket. Fikk også sporingsnummer på sms/mail. Kan anbefale å handle med denne karen!

    Fredrik.åsen: Kjøpte to baklykter hos Fredrik. Betalte på forskudd. Pakken med lyktene kom kort tid etter. Fikk også sporingsnummer på mail. Pakken var uvanlig godt pakket inn.

    Serpent: Kjøpte fire felger som jeg hentet på avtalt møtested. Fin handel og hyggelig kar.

    buster83: Kjøpte 4 fine nylakkerte felger hos buster83. Hentet felgene på avtalt møtested. Hyggelig kar som jeg kan anbefale til andre og som jeg gjerne handler på nytt med!

    olsespole: Kjøpte baklykt i oppkrav. Pakken kom kjapt og var godt pakket inn.

  7. Takk Loggy, buster83 takket for denne posten
  8. #56
    Registrerte brukere JørnM_940 sin avatar
    Medlem siden
    19. des. 2009
    Sted
    Stoksund, Norway
    Innlegg
    1.289
    Antall takk

    Standard

    Kjøpte kanalskjørt av "jebøbbje" i dag, godt fornøyd med handelen. Han kom innom Trondheim fra Mo i Rana med de til meg. Anbefales
    -BMW 320cd, 2005

    X: 1991 Volvo 940 bruksbilprosjekt ---> Solgt!

  9. #57
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. nov. 2010
    Sted
    Finnmark
    Innlegg
    108
    Antall takk

    Standard

    tro frarådes på det sterkeste! Forhåndsbetalte for en turbo og fikk ikke den. Ikke har han vært å få tak i etter.

  10. #58
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    12. jan. 2010
    Sted
    Nordland
    Innlegg
    312
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Frigstad Vis post
    Vil bare dele med dere alle en bruker her inne som kaller seg for "Lynvinge".
    Jeg trengte sårt ett veivdrev da tappen på mitt knakk (kjent fenomen) og trengte da ett nytt ett kjapt! La ut tråd på forumet her og han sa han hadde ett, jeg sa han kunne få en femtilapp for det, han ville ha 20 kr ekstra.. Ok tenkte jeg, å spurte om han kunne sende det med en gang, ja sa han og jeg overførte 70 kr til hans konto.

    Det har nå gått mange uker og ikke fått noe drev, han sier det er sendt, men når jeg har spurt om han kan prøve å spore opp dette og om han kan si meg hvilket post kontor han sendte det fra og dato, så jeg kan sjekke opp i dette (noe som han ikke har gjort selv, selv om jeg har bedt han) så har jeg ikke fått noe svar..

    Det er snakk om ett minimalistisk beløp, men uansett utrolig irriterende, spesielt nå som jeg har lånt ett drev fra en bekjent sin bil og har lovet for ukesvis siden at jeg skulle komme å montere ett nytt drev som var på vei i posten..
    Først vil jeg si at jeg ikke prøver å gjøre meg til kjeltring for 70 kroner som jeg egentlig tjener på 15 min jobbing på arbeid. Har også vært innom postkontoret for å sjekke om det var muligheter for å spore opp der. Hvis det var av interesse så er det MO postkontor jeg kjøpte en bobleplastkonvolutt og frimerke for så å sende derfra. Dette blir jo helt klart ikke noe sporingsnr på, og derfor meget vanskelig å spore opp hvis det skulle skje noe som egentlig ikke bør skje og meget skjelden det skjer. Og du sier i tråden her at jeg ikke har prøvd å sjekka opp, men det har jeg altså gjort ett forsøk på.

    Så det så.....

    Edit: Får sende meg kontonr på pm så skal du vel få tilbake di 70 kronene da jeg desverre ikke har flere drev med runde tenner jeg kan sende :(
    Sist endret av Lynvinge; 15/09/11 kl 07:55

  11. #59
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    VCCN medlemsnummer
    287
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Dannyboy91 virker ikke veldig seriøs.
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  12. #60
    Daruu sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Vallset, litt sør for Hamar
    VCCN medlemsnummer
    57
    Innlegg
    2.387
    Antall takk

    Standard

    roarrr anbefales, fikk ei dørsveiv av han, ville ikke engang ha igjen noe for frakten.
    Takk igjen

  13. #61
    Straydog sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Nord-Norge
    VCCN medlemsnummer
    669
    Innlegg
    403
    Antall takk

    Standard

    Handla en turbo av Moslet her på forumet, og det kan trygt gjenta seg. Takk for en god handel!
    Har: 20 Kia e-Soul 64kWh | 10 XC70 2,4D AWD
    Hadde: 17 V90 D3 AWD | 08 XC70 D5 AWD | 04 XC70 D5 | 07 XC90 D5 | 04 V70 D5 | 91 940GL 2,3 | 05 S60R | 00 V70 2,5D | 07 XC70 D5 | 06 V70 2,0T | 97 850 T-5 | 86 740GLE | 93 240GL

  14. Takk Moslet takket for denne posten
  15. #62
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    25. juni 2010
    Sted
    Vanylven
    Innlegg
    274
    Antall takk

    Thumbs down ovevolvo

    ovevolvo skulle kjøpe dempere og fjører av meg .
    avtalte prisen til 700kr med frakt ved forskudd
    Ove skulle overføre 700kr til konto dagen etter
    kjøpte smartpost eske og pakket inn delene
    har ikke sett noe av pengene
    har gjentatte ganger prøvd og få kontakt uten hell
    sendte han en pm at dersom han ikke ville ha dem kunne han gi besked
    denne har han lest men ikke sendt med svar
    derfor havner han her som "USERIØS KJØPER"

  16. #63
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. jan. 2010
    Sted
    Surnadal, Møre og Romsdal
    Innlegg
    340
    Antall takk

    Standard

    lillevik som ikker er medlem her lengre, går under useriøs selger...

    betalte 1640kr ferdigfrakta får en airforce vinge, å dette var i slutten på august....har ikke sett noe til vingen.
    78mod 244DL
    78mod 242L
    87mod 240GLE

    Volvoguttn@hotmail.com

  17. #64
    Registrerte brukere gleid sin avatar
    Medlem siden
    25. juni 2011
    Sted
    Østfold
    Innlegg
    655
    Antall takk

    Standard

    V20T er en fryd å handle med! Han er også veldig behjelpelig i med alt mulig annet man måtte lure på!

  18. Takk R-israelsen, Lithander, Loggy, mister-klæbu, kjellt takket for denne posten
  19. #65
    Registrerte brukere Espen-K sin avatar
    Medlem siden
    26. mai 2010
    Sted
    Horten
    Innlegg
    802
    Antall takk

    Standard

    Venter fremdeles på en softgun fra MikeNike som han annonserte i denne salgstråden. Vi ble enig om en pris og jeg overførte pengene 28.08, men har enda ikke fått pakken eller beskjed om at den er sendt, men et par ganger har jeg fått lovord om at den skal sendes i morgen.
    Min 91 volvo 945 SOLGT..


    I usually downshift when i'm near a prius so they can hear me hurting the environment.

  20. #66
    Registrerte brukere gleid sin avatar
    Medlem siden
    25. juni 2011
    Sted
    Østfold
    Innlegg
    655
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Espen-K Vis post
    Venter fremdeles på en softgun fra MikeNike som han annonserte i denne salgstråden. Vi ble enig om en pris og jeg overførte pengene 28.08, men har enda ikke fått pakken eller beskjed om at den er sendt, men et par ganger har jeg fått lovord om at den skal sendes i morgen.
    Har hatt litt med han og gjøre og inntrykk av at han er en grei kar, om litt distre Du får bare mase litt mer pån!

  21. #67
    Registrerte brukere hgnubel sin avatar
    Medlem siden
    06. jan. 2010
    Sted
    Bergen
    VCCN medlemsnummer
    14
    Innlegg
    4.453
    Antall takk

    Thumbs up

    Handlet originale rullegardiner/solskjermer til bakdørene til V70R-en min fra Tore. Kom veldig godt pakket inn og jeg er godt fornøyd
    --
    Bruksbil: 2016 V70 T4 Dynamic Edition
    Prosjekttråd: 2000 V70R AWD Solgt!

  22. #68
    Registrerte brukere Tom K sin avatar
    Medlem siden
    02. mars 2011
    Sted
    Halden
    Innlegg
    993
    Antall takk

    Standard

    Kjøpte 2 STRØKNE speil til V70 av AndersE88, pakken kom i oppkrav som avtalt og speila var så godt pakket at man skulle tro de skulle til månen hehe, billige var de også

  23. #69
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    VCCN medlemsnummer
    287
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av gleid Vis post
    V20T er en fryd å handle med! Han er også veldig behjelpelig i med alt mulig annet man måtte lure på!
    Kompisen hans er ikke det. Han kjøpte min 145, men etter det var det ikke mye jeg hørte fra han. Så bilen står nå her enda den...
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  24. #70
    Registrerte brukere Ola Moen sin avatar
    Medlem siden
    08. mai 2011
    Sted
    Skotselv, Buskerud
    Innlegg
    3.173
    Antall takk

    Standard

    Om det er noe trøst, så har jeg ikke hørt noe fra han heller. Lite trivelig for meg at han ikke Fullfører en avtale. Det føler jeg går utover meg personlig.
    Pedersen & Moen's diverse galskap.
    Treffes på 93288310
    75' 242
    81' 242 (Vent å se)

  25. #71
    Registrerte brukere Erlend Dystland sin avatar
    Medlem siden
    19. des. 2009
    Sted
    Biristrand/Skogbygda
    Innlegg
    1.162
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av V20T Vis post
    Om det er noe trøst, så har jeg ikke hørt noe fra han heller. Lite trivelig for meg at han ikke Fullfører en avtale. Det føler jeg går utover meg personlig.
    De fleste som har tilbrakt noen timer på baken foran dette forumet, vet at du er alt annet en useriøs, V20T
    Ikke ta det personlig, er ikke din feil dette her??
    Prosjektbil:
    Volvo 242L 1975

    Bruksbil:
    Volvo 945LT 1995

  26. Takk Ola Moen, mister-klæbu, Øygard takket for denne posten
  27. #72
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Vestlandet
    Innlegg
    991
    Antall takk

    Standard

    Kjøpte en bagasjeroms rollo til 245'n av " Runar " her på forumet, han var på plass til avtalt tid og sted og delen var slik som han sa. Så denne fyren er god mann å handle deler av
    1988 245 Turbo - " Lungnvagnen "
    1996 945 Turbo - " Brukis "
    68' VW " Bubblan " , 52' Ford Customline
    X Bilar :1985/90 Volvo 245 " Skrotvagnen " , 1995 Volvo 960 - " Lyxvagnen " - saknas*

  28. #73
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    VCCN medlemsnummer
    287
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av V20T Vis post
    Om det er noe trøst, så har jeg ikke hørt noe fra han heller. Lite trivelig for meg at han ikke Fullfører en avtale. Det føler jeg går utover meg personlig.
    Ser ikke på deg med andre øyne

    Men nå vet vi jo grunnen til tausheten
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  29. #74
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    09. aug. 2011
    Sted
    Kongsberg
    Innlegg
    241
    Antall takk

    Standard

    Handla et speedometer av Espen Title her på forumet, og kan absolutt anbefale flere å handle med denne karen her! Alt så ut og funka som det skulle, og fikk slått av en liten prat i tillegg!

    Bare å stole på med tanke på kjøp/salg!

  30. Takk Espen Title takket for denne posten
  31. #75
    Registrerte brukere buster83 sin avatar
    Medlem siden
    25. jan. 2011
    Sted
    Brumunddal
    Innlegg
    1.936
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av bosolhaug Vis post
    Jeg kjøpte 3" Downpipe av thomassorby fra denne anogsen her http://forum.vccn.no/showthread.php?...ht=thomassorby

    Vi ble enige om pris og jeg sette over penger til han den 10.august. Han skulle sende med en gang han hadde mottatt pengene og sende meg sporingnr., men hørte ingenting. Så jeg sendte en pm til han den 18.august, og fikk til svar:" Hei så ikke att du hadde satt over penger før i mandag, også har jeg vært sjuk. men skal få sendt det før helga, så sender jeg deg sporingsnr. kan du sende meg adr. din på nytt ?" Så det gjorde jeg, men har enda ikke hørt noe eller fått noe. Har prøvd å sende han pm og prøvd å finne nr hans har sent han en meldig på facbook med. Fant bare et nr.,men det var sperra. Er det noen som kan hjelpe med det her?

    Jeg har også prøvd å handle med han, han skulle kjøpe en 230A motor av meg. vi ble enige om pris, og at han skulle komme til meg og hente motor'n på en lørdag. Siden motor'n satt i en bil så måtte jeg bruke litt tid på å få den ut, i tilegg til at han aldri kom. svarte heller ikke meg på PM. jeg fant et tlf nr som tilsvarte hans navn, men fikk beskjed om at jeg hadde ringt feil... Så jeg annser han som en useriøs selger/kjøper.

    '80 242 Turbo
    '86 240 16v Tic (langtidsprosjekt)
    '90 940 - s90
    '05 V70 2.0T

Side 3 av 32 FørstFørst 1 2 3 4 5 13 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. liste seriøse og useriøse kjøpere/selgere
    By metrakit in forum Forslagskassen
    Svar: 44
    Siste post: 17/03/11, 15:13
  2. Annonsere om kjøpere/selgere på forumet?
    By henrik940 in forum Forslagskassen
    Svar: 9
    Siste post: 25/03/10, 00:00

Tagger for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •