Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  523
Side 1 av 32 1 2 3 11 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 25 av 785

Tråd: Seriøse og Useriøse selgere/kjøpere

  1. #1
    Utestengt
    Medlem siden
    28. feb. 2011
    Sted
    Vennesla
    Innlegg
    253
    Antall takk

    Lightbulb Seriøse og Useriøse selgere/kjøpere

    Her kan du legge inn navn på userriøse selgere her på forumet.

    Personer du har betalt en del på f.eks forhånds betaling og ikke fått delen.

    føler det er greit for oss andre her inne å vite hvem som "selger" deler å får uten å gi ett produkt


    Navn / Brukernavn på Userriøse selgere/kjøpere :
    --------------------------------------------------
    Christer Evensen / Monica Sagstad
    "solgte" en lysbøyle til Realtech her på forummet for 4000,- for 1 mnd siden men fortsatt ikke fått varen ( tok laaang tid før han i det heletatt svarte på telefon å fikk ikke kontakt med selgeren )
    --------------------------------------------------

    Vill advare folk på forumet mot en bruker ved navn ->Mo3<- Ser faktisk på flere forskjellige forum på nett att han prøver å lure folk så vær obs! med denne personen. Problemet med han er ikke att du ikke får varene men det kan ta opptil flere mnder før du får varen
    "edit" av Daniel V Problemet med Mo3 er ikke være at han ikke sender varene, men om man skulle sende han noe i oppdrag, henter han det ikke ut, sa sett blir sendt tilbake på din regning
    ----------------------------------------------------
    Har fått noen hendvendelser på å legge inn Vik93 her etter han solgte noen deler til Volvo_S90R og til general-aasen her inne på forumet som viste seg å være ødelagt. http://forum.vccn.no/showthread.php?t=21650 +http://forum.vccn.no/showthread.php?t=21069

    Navn / Brukernavn på Serriøse selgere/kjøpere :

    MsRacing: Solgte en turbo grill til Bolten91 for 900,- fikk ett bud på 1300,- men solgte heller grillen til Bolten91 som lovet istede for å ta imot ett høyere bud på 1300,-

    MsRacing sine kjøps/salg`s erfaringer :
    Kjøpte 960 dørhåndtak av DeIcer. Varen var som avtalt og veldig godt pakket inn.. Anbefales

    Kjøpte et turbogrenrør av RG uten noen problemer. Kjapp og svare og varen var som avtalt. Sendte med ny flens uten at jeg spurte.. Anbefales

    Kjøpt og solgt en intercooler av Kalsen. Fin pris, enkel frakt og lett og ha med og gjøre..

    Kjøpte en turbomotor av Bloodimir. Ingenproblemer og alt var bare i orden. Anbefales
    Sist endret av Aron740Rally; 21/04/11 kl 21:22

  2. Takk Braathen142, Øygard takket for denne posten
  3. #2
    Registrerte brukere The Sven sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Hamar
    Innlegg
    5.406
    Antall takk

    Standard

    Hvis dere mistenker at noen registrerer seg med nytt navn og/eller falsk profil må dere ikke nøle med å varsle moderatorene så er vi behjelpelige med å luke ut disse.
    [O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD [X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo

  4. #3
    Registrerte brukere The Sven sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Hamar
    Innlegg
    5.406
    Antall takk

    Standard

    Send meg en PM om hva det gjelder så er jeg eller de andre moderatorene gjerne behjelpelig.
    [O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD [X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo

  5. #4
    Utestengt
    Medlem siden
    28. feb. 2011
    Sted
    Vennesla
    Innlegg
    253
    Antall takk

    Standard

    Ikke glem tråden folkens

  6. #5
    Registrerte brukere The Sven sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Hamar
    Innlegg
    5.406
    Antall takk

    Standard

    Tråd ryddet
    [O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD [X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo

  7. Takk Aron740Rally takket for denne posten
  8. #6
    Utestengt
    Medlem siden
    28. feb. 2011
    Sted
    Vennesla
    Innlegg
    253
    Antall takk

    Standard

    Ikke for å være skjølgod eller noe sånt men lurer bare på om jeg kunne fått " Viktig Tråd " på denne. Etter det jeg har sett her inne er det jeg som har mest oppfølgning til tråder som denne. Jeg mener att en tråd som denne blir satt opp for å være der. I å med att det hjelper både meg og alle andre på dette forumet mot folk som er userriøse og selger ting som ikke burde værdt solgt eller kjøpe deler og ting fra folk som bare får penger men ikke sender vare.

  9. Takk Braathen142 takket for denne posten
  10. #7
    Registrerte brukere Lithander sin avatar
    Medlem siden
    03. jan. 2011
    Sted
    Sarpsborg, Østfold
    Innlegg
    683
    Antall takk

    Standard

    Du har stått som viktig en stund nå da..
    '66 Volvo Amazon 121
    '95 Volvo 945 - 18 årsvogn! /solgt


  11. #8
    Utestengt
    Medlem siden
    28. feb. 2011
    Sted
    Vennesla
    Innlegg
    253
    Antall takk

    Standard

    Åja :P Haha har ikke lagt merke til det Men da er det jo greit

  12. #9
    Registrerte brukere Marius Skau sin avatar
    Medlem siden
    02. feb. 2010
    Sted
    Bodø, Norway, Norway
    Innlegg
    3.437
    Antall takk

    Standard

    Skall jeg sende deg Pm Aron740rally eller skriver jeg inn her??
    Volvo 945 Turbo - http://forum.vccn.no/showthread.php?...olvo-945-Turbo
    Volvo 745 - Missile Drift Car

  13. #10
    Utestengt
    Medlem siden
    28. feb. 2011
    Sted
    Vennesla
    Innlegg
    253
    Antall takk

    Standard

    ang seriøse / useriøse selgere? Det er egentlig det samme. men om du sender det på PM blir det en litt mer ryddig tråd så slepper jeg å spørre admins her inne om å rydde i ny å ne

  14. #11
    Registrerte brukere Marius Skau sin avatar
    Medlem siden
    02. feb. 2010
    Sted
    Bodø, Norway, Norway
    Innlegg
    3.437
    Antall takk

    Standard

    Da får du en Pm om litt
    Volvo 945 Turbo - http://forum.vccn.no/showthread.php?...olvo-945-Turbo
    Volvo 745 - Missile Drift Car

  15. Takk Aron740Rally takket for denne posten
  16. #12
    Registrerte brukere Marius Skau sin avatar
    Medlem siden
    02. feb. 2010
    Sted
    Bodø, Norway, Norway
    Innlegg
    3.437
    Antall takk

    Standard

    Ikke glem tråden folkens
    Volvo 945 Turbo - http://forum.vccn.no/showthread.php?...olvo-945-Turbo
    Volvo 745 - Missile Drift Car

  17. #13
    Registrerte brukere JørnM_940 sin avatar
    Medlem siden
    19. des. 2009
    Sted
    Stoksund, Norway
    Innlegg
    1.289
    Antall takk

    Standard

    Kjøpte dørhåndtak av 1janeinar. Gikk fint det Jeg førte over halve beløpet før han sendte, og resten etter jeg mottok de og så at de fungerte som de skulle.
    -BMW 320cd, 2005

    X: 1991 Volvo 940 bruksbilprosjekt ---> Solgt!

  18. Takk Jan-Einar Jenssen takket for denne posten
  19. #14
    Registrerte brukere R.G sin avatar
    Medlem siden
    08. sep. 2010
    Sted
    alvdal
    Innlegg
    4.040
    Antall takk

    Standard

    vært både kjøp og salg med 1janeinar anbefales

    svirre er en seriøs kjøper, sendt en del småtteri til han og han har betalt etterskuddsvis da han har mottatt dela anbefales

    kalsn er seriøs kjøper, solgte diverse multilink deler til han, og han betalte så jeg fikk sendt og overførte resterende beløp da han fikk penger anbefales

    kjøpt diverse av volvo_s90r,julen og kstinius og kenar og er fornøyd, bra service osv anbefales

    turbohansen seriøs anbefales

    bella6 seriøs anbefales

    msracing er en seriøs fyr forskudsbet og var fornøyd med varen så jeg lenger opp her. anbefales

    pågår et salg til Bolten91 nå, han får sakene sine når jeg har sendt di han forskudsbetaler og alt er ok. trivelelig kar, og han virker seriøs på "begge sider" så anbefales

    har vært en del flere her jeg ikke husker i farta som det har vært salg og kjøp med som har vært greie. nevner hvem når jeg kommer på det

    tror ikke jeg har treffi på noen useriøse enda.

    tar forbehold om att jeg mulig har stavet noen brukernavn feil
    Sist endret av R.G; 05/05/11 kl 16:51
    1988 760 B6284T
    1988 765 D24TIC
    1985 740 B230ET

  20. Takk Aron740Rally takket for denne posten
  21. #15
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    18. jan. 2010
    Sted
    senja
    Innlegg
    41
    Antall takk

    Standard selgere

    Har handlet av morgis,per-turbo og julen. anbefales.

  22. #16
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    17. sep. 2010
    Innlegg
    53
    Antall takk

    Standard

    Kjøpt Soyafilm fra TomK.
    Dette har gått som smurt!

    Kan anbefale denne brukeren.

  23. Takk Tom K takket for denne posten
  24. #17
    Registrerte brukere elephant sin avatar
    Medlem siden
    02. okt. 2010
    Sted
    2050
    Innlegg
    885
    Antall takk

    Standard

    Bryhni er å anbefale.

  25. Takk Thobbus takket for denne posten
  26. #18
    Registrerte brukere Tom K sin avatar
    Medlem siden
    02. mars 2011
    Sted
    Halden
    Innlegg
    993
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av shellsas Vis post
    Kjøpt Soyafilm fra TomK.
    Dette har gått som smurt!

    Kan anbefale denne brukeren.
    Det samme til deg, forskuddsbetalte uten problem, slike kjøpere liker vi

  27. Takk Even Eventyr takket for denne posten
  28. #19
    Registrerte brukere Karl sin avatar
    Medlem siden
    18. des. 2009
    Sted
    Meløy
    Innlegg
    1.474
    Antall takk

    Standard

    Har handlet med 1janeinar, Volvo-Power, Volvoholic, Per-Turbo, Langedal og kenar. Rask levering og ikke noe tull. Anbefales
    Sist endret av Karl; 14/07/11 kl 07:50

  29. Takk Jan-Einar Jenssen takket for denne posten
  30. #20
    Registrerte brukere Erlend Dystland sin avatar
    Medlem siden
    19. des. 2009
    Sted
    Biristrand/Skogbygda
    Innlegg
    1.162
    Antall takk

    Standard

    Har handlet med Bjørn Erik Hagen her på forumet.
    Veldig trivelig kar som jeg møtte face2face.
    Denne karen kan jeg anbefale videre

    Har handlet med turbotico her på forumet.
    Virket som en veldig trivelig kar, men som jeg ikke møtte face2face, jeg møtte derimot kona hans.
    Jeg fant ikke frem til der han bodde, og mange meldinger ble sendt. Helt utrolig at han ikke ble forbannet på meg, for det ble mange meldinger, og jeg fremstod nok som meget desorientert og dum
    Kan anbefale denne karen videre også

    Handlet med Nero her på forumet.Trivelig kar som stod utenfor garasjen og ventet på meg!
    Kjøpte en R-fanger av han, fikk med limet til å reparere med, som avtalt. Når jeg hadde betalt for han stod han og stirret på tanklokket mitt, deretter gikk han inn i garasjen sin, og ut kom han med et V70 tanklokk med samme fargekode. Han trengte det ikke, og gav det til meg GRATIS!
    Satte veldig stor pris på dette, og tanklokket ble montert samme dagen.
    Anbefales på det varmeste.
    Sist endret av Erlend Dystland; 19/12/11 kl 22:07
    Prosjektbil:
    Volvo 242L 1975

    Bruksbil:
    Volvo 945LT 1995

  31. #21
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    29. nov. 2010
    Innlegg
    867
    Antall takk

    Standard

    har handlet fanger og skjerm av HvedingN han kom og møtte meg med delene veldig trivelig kar anbefales har også kjøpt et deksel av kapli betalte med etterskudds betaling og alt gikk helt fint der også anbefales

  32. #22
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    VCCN medlemsnummer
    287
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Kan jo legge inn litt info om noen av de jeg har handlet med her inne, som jeg husker pr. dags dato:

    TommyHauge:
    Kjempetrivelig kar som virkelig vet hva han driver med. Kjøpte komplette V70 baklykter til 850en min av han. Han skrev på PM at de var strøkne, noe jeg faktisk kan si meg enig i. De så ut som de kom rett fra esken, uten noen skår, sprekker sår eller noe annet. Var ordentlig "ny glød" over dem. Tommy rakk ikke å sende dem den dagen han fikk pengene, (fredag før pinse), så han kom og leverte dem til meg personlig på Kongsbergtreffet slik at jeg skulle slippe å vente så lenge. Dette kaller jeg service! Delene var som beskrevet, fyren var ryddig og hyggelig, og visste hva service var. Handler gjerne med vedkommende igjen. Hyggelige priser også.

    Christian:
    Har handlet en del med Christian oppgjennom tidene. Stort sett han som har kjøpt ting av meg. Veldig hyggelig kar, som alltid har tid til å prate litt Volvo når han først er på besøk. Betaler alltid, og henter alltid De gangene vi har byttet har alltid tingene stått til forventningene

    C. Erstad:
    Kjøpte slange til veivhusventilasjonen av han for noen dager siden. Veldig ryddig og ordentlig handel. Sendte før han hadde sett pengene på konto også. Det var ikke dårlig. Ting kom som det skulle, og ellers har jeg ingenting å utsette på han.

    Turbosteffe:
    Kjøpte en komplett servo av han i starten av desember 2010. Alt var fryd og gammen helt til det skulle sendes. Da kom det diverse skrøner og tull, og varen dukket aldri opp. Han hadde ene dårlige unnskyldningen etter den andre, noe som var greit frustrerende. Så plutselig ble han umulig å få tak i en periode. I starten av februar dukket varen opp, endelig. Tilstanden var nesten som beskrevet. Ikke helt fornøyd med den handelen.

    gaupe:
    Har handlet litt småtteri av gaupe, og har vært fornøyd med det jeg har fått. Prisene var ikke så gale heller.

    Har også handlet og solgt diverse med andre forumbrukere uten noe tull av noe slag Har handlet av så mange at jeg ikke husker det lenger.

    Eneste er at Grøftekanten ikke er spesielt hyggelig å prøve å handle med. Når noen tilbyr deg å kjøpe noe, er det jo hyggelig om de svarer på PM når kjøper vil ha kontonummer så man kan overføre pengene. Skulle gi han penger for et emblem han skulle selge meg, men han svarer jo aldri, så ser vel aldri noe til det. Har dog ikke betalt det, da jeg aldri får noe kontonummer å overføre pengene til
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  33. #23
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    11. jan. 2010
    Sted
    Nordland/Bodø
    Innlegg
    4.259
    Antall takk

    Standard

    har solgt til noen, og kjøpt hos noen

    de_icer: kjapp til å svare, opplyser rikelig om delene han selger. god service fra han. åsså er han en jævel på å pakk inn ting, så alt er i utmerka tilstand når det kommer fram
    2 tommla opp til han har kjøpt av han. anbefales

    BAS: litt treg med svar og sporings nr. men alt gikk knirkefritt fordet tommel opp til han og har kjøpt av han.

    242: kjapp og handle med. tommel opp der og har kjøpt av han.

    kstinus: kjapp og grei og handle med han og har kjøpt av han.

    Robinsp: grei og handle med har kjøpt av han.

    Revell: grei og handle med har kjøpt av han.

    Vitamin Beta: grei og handle med tommel opp til han har kjøpt av han.

    mamolv: hyggelig kar og handle med flink med innpakking og sporingsnr på pakken tommel opp har kjøpt av han.

    bloodimir: hyggelig kar og handle med handler gjerne mere med han har kjøpt av han.

    mik4oj: hyggelig kar og handle med kan godt handle med han igjen har kjøpt/bytta med han.

    SagaPer : kjapp og grei og handle med flink med pakking og har kjøpt av han.

    R.G : kjapp med sending og sporingsnr, virker som en grei kar og handle med tommel opp har både kjøpt og solgt med han. anbefales

    kim740tic: grei kar og handle med rask med sporingsnummer og bare vellstand fra han kjøpt av han.

    Yngste Haugerud: virker grei og handle med jeg har vertfall ingenting negativt og si kjøpt av han.

    JørnM_940: virker som en grei kar og handle med virker som han også var fornøyd med delene han kjøpte har solgt til han.

    Volvo_S90R : virker helt ok og handle med kjapp med betaling så ut til å være fornøyd med delen har solgt til han.

    Audun: trivelig og handle med sporingsnummeret kom kjappt ingenting og utsette på denne handelen har kjøpt hos han.

    boman: helt ok å handle med han og kjapp med betaling har solgt til han.

    Dimmern: gjort bytte handel med han ingenting og utsette på dette fra min side

    Håvard: sente i oppkrav og var kjapp med sporingsnummer ikke noe negativt fra min side har kjøpt fra han.

    Braathen142: kjapp med sending har kjøpt av han

    ArM: kjapp med sending og sporingsnummer har kjøpt av han

    Karl: har solgt til han. ingenting å utsette på han fra min side vertfall

    Wangen: grei og handle med. kjapp med sporingsnr har kjøpt av han

    turbotico: virker grei å handle med ingenting å utsette på han fra min side har kjøpt av han

    Langedal: grei og handle med og kjapp med sporingsnummer jeg har ingenting og utsette på han har kjøpt av han

    buster83: virker veldi grei og handle med flink med innpakking har kjøpt av han

    slettmyr: grei kar og handle med ikke noe klaging fra min side har kjøpt av han

    thomasd : virker ok og handle med selv etter treghet fra min side ingenting og si på han har kjøpt av han.

    kenhan9 : grei og handle med ingen klaging fra min side har kjøpt av han

    Tarell: veldig grei og handle med tommel opp fra min side har kjøpt av han

    yengis: veldig grei og handle med ingenting å utsette på denne karen har solgt til han

    Kalsn: virker veldig grei og handle med ingenting å utsette på han heller har solgt til han

    fotonet: grei og handle med ingen klaging fra min side har kjøpt av han

    lasse940: helt ok og handle med tommel opp fra min side har solgt til han

    Marius skau: ok å handle med både kjøpt og solgt med han funker knall

    Frigstad: grei og handle med ingenting og utsette på han har solgt til han

    PellizZ: ok og handle med har solgt til han

    TvilsomRacing: absolutt ok kar og handle med! tommel opp har kjøpt av han

    Dieselsmoke: grei kar og handle med! ingenting negativt og si på han har kjøpt av han

    joko5: ok å handle med har solgt til han

    Jan turbo: funker knall og handle med. har ingenting å utsette på han har solgt til han

    Øygard: grei å handle med ingen klage fra min side har kjøpt av han

    skaret: helt ok å handle med ingenting å sette fingern på har solgt til han

    Olav: grei å handle med tommel opp til han har solgt til han. (sett bort fra min treghet å glemskhet da)

    NikolaiB: virker helt ok å handle med ingen klaging fra min side vertfal har solgt til han

    volvobrage: ingenting å utsette på denne karen har solgt til han

    Tinnsoldaten: virker grei å handle med har solgt til han

    bosolhaug: null problem å handle fra denne fyren tommel opp fra min side har kjøpt av han

    Torra: virker veldig grei å handle med har kjøpt av han

    Bård: ingenting å utsette på han har kjøpt av han


    står forsåvidt det samme i denne tråden http://forum.vccn.no/showthread.php?...008#post185008
    Sist endret av Jan-Einar Jenssen; 22/09/14 kl 21:12 Begrunnelse: lagt til flere :)
    Mine kjøp og salg erfaringer! (LINK)



    nåværende kjøretøy:
    94 volvo 945 godkjent med t5
    86 chverolet van

  34. Takk buster83 takket for denne posten
  35. #24
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    VCCN medlemsnummer
    287
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av 1janeinar Vis post
    har solgt til noen, og kjøpt hos noen

    de_icer: kjapp til å svare, opplyser rikelig om delene han selger. god service fra han. åsså er han en jævel på å pakk inn ting, så alt er i utmerka tilstand når det kommer fram
    2 tommla opp til han har kjøpt av han. anbefales

    BAS: litt treg med svar og sporings nr. men alt gikk knirkefritt fordet tommel opp til han og har kjøpt av han.

    242: kjapp og handle med. tommel opp der og har kjøpt av han.

    kstinus: kjapp og grei og handle med han og har kjøpt av han.

    Robinsp: grei og handle med har kjøpt av han.

    Revell: grei og handle med har kjøpt av han.

    Vitamin Beta: grei og handle med tommel opp til han har kjøpt av han.

    mamolv: hyggelig kar og handle med flink med innpakking og sporingsnr på pakken tommel opp har kjøpt av han.

    bloodimir: hyggelig kar og handle med handler gjerne mere med han har kjøpt av han.

    mik4oj: hyggelig kar og handle med kan godt handle med han igjen har kjøpt/bytta med han.

    SagaPer : kjapp og grei og handle med flink med pakking og har kjøpt av han.

    R.G : kjapp med sending og sporingsnr, virker som en grei kar og handle med tommel opp har både kjøpt og solgt med han. anbefales

    kim740tic: grei kar og handle med rask med sporingsnummer og bare vellstand fra han kjøpt av han.

    Yngste Haugerud: virker grei og handle med jeg har vertfall ingenting negativt og si kjøpt av han.

    JørnM_940: virker som en grei kar og handle med virker som han også var fornøyd med delene han kjøpte har solgt til han.

    Volvo_S90R : virker helt ok og handle med kjapp med betaling så ut til å være fornøyd med delen har solgt til han.

    Audun: trivelig og handle med sporingsnummeret kom kjappt ingenting og utsette på denne handelen har kjøpt hos han.

    boman: helt ok å handle med han og kjapp med betaling har solgt til han.

    Dimmern: gjort bytte handel med han ingenting og utsette på dette fra min side

    Håvard: sente i oppkrav og var kjapp med sporingsnummer ikke noe negativt fra min side har kjøpt fra han.

    Braathen142: kjapp med sending har kjøpt av han

    ArM: kjapp med sending og sporingsnummer har kjøpt av han

    Karl: har solgt til han. ingenting å utsette på han fra min side vertfall

    endrer lista fortløpende etter nye kjøp/salg
    Dette må være den VCCNposten med mest smilefjes

    Skal handle av de_icer nå, og da var det greit å slå opp her
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  36. Takk Øygard takket for denne posten
  37. #25
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    11. jan. 2010
    Sted
    Nordland/Bodø
    Innlegg
    4.259
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Daniel V Vis post
    Dette må være den VCCNposten med mest smilefjes

    Skal handle av de_icer nå, og da var det greit å slå opp her
    hehe kan jo ikke sett et surfjer etter velllykka hjandel

    så det kommer nok flere av di

    de_icer anbefales på det sterkeste btw
    Mine kjøp og salg erfaringer! (LINK)



    nåværende kjøretøy:
    94 volvo 945 godkjent med t5
    86 chverolet van

Side 1 av 32 1 2 3 11 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. liste seriøse og useriøse kjøpere/selgere
    By metrakit in forum Forslagskassen
    Svar: 44
    Siste post: 17/03/11, 15:13
  2. Annonsere om kjøpere/selgere på forumet?
    By henrik940 in forum Forslagskassen
    Svar: 9
    Siste post: 25/03/10, 00:00

Tagger for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •