Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  13
Side 3 av 6 FørstFørst 1 2 3 4 5 ... SisteSiste
Viser resultater 51 til 75 av 143

Tråd: BCB bil og deler

  1. #51
    Samarbeidspartner
    Medlem siden
    27. mars 2010
    Sted
    Strandveien 16 2380 Brumunddal
    Innlegg
    7
    Antall takk

    Standard

    En annen sak er at vi selvsagt beklager at det til tider kan være lang ventetid på telefon og for den 7. som ringer vil det virke som vi ikke tar telefonen.(det bare ringer vanlig)Dette fordi at vi kun har 6 linjer inn pr. dags dato, da er det ikke plass i sentralen til flere samtaler på vent. Vi prøver å hjelpe alle våre kunder best mulig og da kan vi kanskje bruke noe lang tid på hver kunde, men når det er du som må vente...tenk på dette. Kanskje ønsker du å bruke litt tid med oss også.
    Vi prøver hele tiden og forbedre oss! Både på kvalitet, utvalg og kundeservice. Kunne tenkt oss å hatt mange flere dyktige personer til å jobbe her med disse sakene, men en så lenge er det ikke økonomisk forsvarlig å ansette noen flere på denne avdelingen. Vi jobber nå om dagen med å få godkjent verkstedsavdelingen og det tar også masse resurser. Vi skal med tiden kunne stå frem som et komplett motorsenter og kunne hjelpe til med det aller meste. mvh RH BCB

  2. #52
    Registrerte brukere TvilsomRacing sin avatar
    Medlem siden
    18. des. 2009
    Sted
    Eide, Møre Og Romsdal
    Innlegg
    379
    Antall takk

    Standard

    Har bare gode erfaringer fra BCB!
    Fikk tilsendt feil termostat sist jeg bestillte der, men dette ordnet de kjapt opp i. Og ny termostat kom på døren få dager senere..
    1990 Volvo 240 Turbo Prosjekt SOLGT
    2005 Nissan X-trail 2,2DCI Sport "trekk vogn"

  3. #53
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    08. feb. 2010
    Sted
    hjartdal/telemark
    VCCN medlemsnummer
    733
    Innlegg
    1.249
    Antall takk

    Standard

    noen som har prøvd dette pakningssettet? lurer på å kjøpe det.
    http://bcb.no/Default.aspx?tabid=113...roductID=19081 , det skal vel være ganske greit, er jo bare pakninger som skal holde tilbake olja.

  4. #54
    Registrerte brukere turbocontainer sin avatar
    Medlem siden
    18. jan. 2010
    Sted
    nordland-sortland
    Innlegg
    394
    Antall takk

    Standard

    jeg har det på min ft har ikke fått lekasje på noe enda så ser ut til å funke bra
    1976 Volvo 242 (b230ft,Getrag,Holset++)
    1987 Volvo 740 (b230fk,m90)

    garasjetråd : http://forum.vccn.no/showthread.php?...3%A5d-INNBRUDD!

  5. #55
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    08. feb. 2010
    Sted
    hjartdal/telemark
    VCCN medlemsnummer
    733
    Innlegg
    1.249
    Antall takk

    Standard

    blir vel å bestille det da, skal ha det på en vanlig f-motor, samt bygge reg-reima

  6. #56
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.425
    Antall takk

    Standard

    fikk alle deilige polyforingene mine til 242n i dag samt bremserør og endeledd++
    gikk da fort nok det!
    eneste positive forbedringspotensialet, kan være litt vanskelig om man har mye å gjøre og ting skal gå fort nok men... sporingsnr er utrolig kjekt å få så man kan time hvor man skal kjøre hjemmover å hente pakken, så slipper man å hente pakkeseddel hjemme og så kjøre tilbake for å hente pakken. utrolig genialt om dette kunne blitt en rutine rundt pakking og sending av varer no offence, bare tips til forbedringer

  7. #57
    Registrerte brukere Turboplystring sin avatar
    Medlem siden
    11. mai 2010
    Sted
    Mehamn, Finnmark.
    Innlegg
    94
    Antall takk

    Standard

    Har også handlet hos bcb i ett par år nå. God kundeservice, rask levering og profesjonelle kundebehandlere Fikk en gang en pakke med bare 3 bremsesko til bilen. "Det var rart" sa de, og sendte en ny. DET kaller jeg service
    Eier: Volvo 740 TIC

  8. #58
    Registrerte brukere Mr. Crepsley sin avatar
    Medlem siden
    17. jan. 2010
    Sted
    Senja
    Innlegg
    1.667
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Turboplystring Vis post
    Har også handlet hos bcb i ett par år nå. God kundeservice, rask levering og profesjonelle kundebehandlere Fikk en gang en pakke med bare 3 bremsesko til bilen. "Det var rart" sa de, og sendte en ny. DET kaller jeg service
    Akkurat det med bremseskoene skulle da bare mangle
    Jørgen Simonsen

    1976 Volvo 242 - Bygdestyggen
    2013 Kia Cee'd Exclusive - Kondemnert
    1978 Volvo 265 V8 - Under restaurering

  9. #59
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Innlegg
    439
    Antall takk

    Standard

    Handlet nyrlig JT 3" anlegg fra BCB.

    Kjapt levert etter at jeg bestilte. Så er veldig fornøyd med BCB!

  10. #60
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    08. feb. 2010
    Sted
    hjartdal/telemark
    VCCN medlemsnummer
    733
    Innlegg
    1.249
    Antall takk

    Standard

    passa alt sammen eller måtte du justere litt på måla på jt3"?

  11. #61
    Registrerte brukere mcnugget sin avatar
    Medlem siden
    23. feb. 2010
    Sted
    Førde
    Innlegg
    675
    Antall takk

    Standard

    Eg har vel handla for kanskje 15k hos dei etterkvart, men no i det siste har eg vorte meir og meir skuffa...

    *Begynte når eg skulle kjøpe nye kalippere som da skulle vere komplette med glidebolt sett og alt(i følge han eg snakka med på telefonen)
    *Fekk kalipperene kjapt, men uten glidebolt sett
    *Ringte dei og fortalte om problemet, null problem, dei skulle sende, eg var godt fornøgd å venta i spenning, men ingenting kom. Venta ei veke.
    *Ringte og sa ifra om dette, det hadde dei glømt, men skulle sende samme dagen. Eg foreslo at eg kunne sende mine kalipere tilbake, ilag med dei gamle som sto på bilen for å få pant på disse, det hørte bra ut sa han eg snakka med.
    *Sendte kalipperene, og ringte 3 dagar etterpå for å høre om dei hadde fått dei, men det hadde dei ikkje(posten som var treig)
    *Ringte dagen etterpå, då var pakken komt og alt såg bra ut, fint innpakka. Blei lovd å få panten på konto samme dag, og nye kalippere skulle bli sendt dagen etterpå..
    *Venta 4 dager før eg fekk den overraskande telefonen!!
    *Då var det en person eg ikkje har snakka med før, som lurte på kvifor i alle dagar eg hadde sendt kalipperene tilbake igjen med ein lapp der det sto at eg skulle få nye (fekk beskjed om å gjer dette slik at dei ikkje skulle bli nokon misforståelsar)
    *Eg forklarte alt som det var, men dette var visst min skyld, eg kom ikkje til å snakke lenger, blei avbrutt kvar gang eg skulle sei noko til mitt forsvar. Prøvde å forklare at eg har en bil som står på bukk og som eg skal godkjenne så fort som mulig før vinterdekka må på. Fekk ikkje engang sagt dette, blei avbrutt kvar gang at eg måtte forstå kva ein komplett kalipper var for noko.
    *Ingen unnskyldning for dei 3 vekene bilen har stått på bukk utan at eg har fått gjort noko og skikkelig "cocky" tone på han eg snakka med(det var ein kuk, så passa han bra sånn sett)
    *Endte opp med at eg fekk igjen dei gamle kalipperane mine, og ingen meir hjelp å få.

    *Ringte dei idag og lurte på om eg kunne få bytte inn igjen eitt sett med slissa skiver og ferrodo klossene som eg kjøpte derifra sida dei ikkje greidde å levere meg kalippere. Eitt sånn sett til 3990,-
    *Forklarte at eg no skulle bygge om til 850r bremser, og at dei skivene og klossane var ubrukt og at eg kunne sende dei først slik at dei fekk sjå at dei var nye og ubrukt. 850r skivene og klossane er fra samme leverandør, og er samme pris.
    *Dette var også heilt umulig å få til.
    *Spurte kvifor, men ingen skikkelige svar å få.

    Konklusjon: Lettare oppgitt og vurdera boikotte heile gjengen..! Mi meining er at dette er driiitdårlig kundeservice, og det meina dei fleste eg har fortalt dette til og. Vente så lenge for så å få sendt tilbake de gamle kalipperene som eg ikkje kan/vil bruke er jo heilt teit! Og noko unnskyldning var jo heilt uaktuelt fra deira side. Men har riktignok vore fornøgd fram til desse to episodane..

    Lurer på om dei har hørt det gode gamle ordtaket:
    På god kundeservice kan ein vinne 1 ny kunde, på dårleg taper ein som oftast 10

  12. #62
    Registrerte brukere Thomas S sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Verdal'n
    Innlegg
    1.125
    Antall takk

    Standard

    aldri hatt noe problem med bcb, handler en god del derifra gjennom jobben, blide å meget behjelpelige folk hele tiden

    - VOLVO S70 2.5T 98
    x VOLVO 745 TIC 87mod
    x 3stk 240

  13. #63
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Innlegg
    439
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av kompi Vis post
    passa alt sammen eller måtte du justere litt på måla på jt3"?
    Passet bra bare passe på at downpipen ikke kommer borti noe

    måtte ikke kappe noe. er originalt senket bilen, har enda ikke merket at eksosen har tadd borti noe

  14. #64
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    08. feb. 2010
    Sted
    hjartdal/telemark
    VCCN medlemsnummer
    733
    Innlegg
    1.249
    Antall takk

    Standard

    fikk pakke fra bcb i dag. dette ble bestilt på fredagskvelden så bestillinga blei ikke registrert før på mandagsmorran. fikk da e-mail at bestillinga var registrert å delene var sendt. fikk dem i dag å er veldig fornøyd med både pris å rask levering. bare posetivt å si om dem. kommer til å handle der flere ganger
    Sist endret av kompi; 10/11/10 kl 22:50

  15. #65
    Moderator ArneR sin avatar
    Medlem siden
    23. des. 2009
    Sted
    Overhalla, Nord Trøndelag
    VCCN medlemsnummer
    77
    Innlegg
    3.004
    Antall takk

    Standard

    Bestilte sotningssats + ekstra innsugspakning til B234F, og skrev bare at jeg var medlem i vccn med medlemsnr., så fikk jeg 10%.

    Og pakningene var godt innpakket. Goetze toppakning var det også..
    '83 242
    '92 BMW 325i coupe
    '92 BMW 325td coupe

  16. #66
    Registrerte brukere julen sin avatar
    Medlem siden
    03. feb. 2010
    Sted
    Røra
    Innlegg
    611
    Antall takk

    Standard

    jeg er ikke fornøyd med bcb. har dermed ikke bestilt dær mer en jeg må. bestilte en gang en radiator som skulle bli send, tia gikk å ingenting kom. da ringte jeg og fikk beskjed om de aldri hadde motatt bestilling fra meg. bestilte dermed på nytt uten å få noe, nok en gang hadde de ikke fått bestilling. sånn gikk det 3 ganger før de fikk send den radiatorn å det tok jo bare minst 4uker.
    nå bestilte jeg noen øyelokker som var på tilbud, men jeg har ikke fått tilbudspris værtfal:( ikke var det carbon heller. men forsendingen kom vertfal raskere dennegangen

  17. #67
    Registrerte brukere madde sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2011
    Innlegg
    17
    Antall takk

    Standard

    Veldig fornøyd med bcb Hjelpsom betjening som har så mye kunnskap at jeg kunne snakket med de en hel dag om bilen min. Har kjøpt spoiler og luftfilter der.
    S80 99 mod 2.0l turbo og automat Satt på vinge, J&R luftfilter og nye sommerfelger.

  18. #68
    Registrerte brukere Vegardb92 sin avatar
    Medlem siden
    16. april 2010
    Sted
    Tomrefjord, Møre og Romsdal
    Innlegg
    713
    Antall takk

    Standard

    Fornøyd med BCB, men synes at det kunne stått på siden om delen var på lager... Har handlet bærearm og foringer der.

  19. #69
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    23. juni 2010
    Sted
    trondheim
    Innlegg
    616
    Antall takk

    Standard

    sånn passe fornøyd... handla gammle demperne mine bakk og litt småt og stort eneste er at jeg mangler bedre tlf svar (ta tlf) og om varene er inne når man bestiler selv om di stort sett er det

  20. #70
    Registrerte brukere Bjerkelund sin avatar
    Medlem siden
    27. nov. 2010
    Sted
    Hurum
    Innlegg
    294
    Antall takk

    Standard

    Har bare positivt og si om BCB Fått telefon et par ganger hvis dem ikke har hatt noen varer inne ellernoe, men da kommer dem med andre gode tilbud!
    Forrige brukernavn: TimB

  21. #71
    Registrerte brukere smugen sin avatar
    Medlem siden
    31. juli 2010
    Sted
    Voss
    VCCN medlemsnummer
    329
    Innlegg
    219
    Antall takk

    Standard

    har handla litt på BCB og har vert veldig bra til no

  22. #72
    Registrerte brukere R.G sin avatar
    Medlem siden
    08. sep. 2010
    Sted
    alvdal
    Innlegg
    4.040
    Antall takk

    Standard

    bare positivt med BCB
    1988 760 B6284T
    1988 765 D24TIC
    1985 740 B230ET

  23. #73
    Registrerte brukere Robert sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    N.Trøndelag -Røra
    Innlegg
    253
    Antall takk

    Standard

    Bare positivt å si om bcb. Har handlet mye til 240 og 740.
    Synes det kan være litt rotetet å finne fram til riktige deler i nettbutikken enest.
    78' Volvo 244
    94' BMW 320 e36 cab
    97' Volvo 850 Turbo

  24. #74
    Registrerte brukere buster83 sin avatar
    Medlem siden
    25. jan. 2011
    Sted
    Brumunddal
    Innlegg
    1.936
    Antall takk

    Standard

    Er innom bcb rett som det er og lagt igjen en stor slump med penger der oppigjennom, utrolig bra service, kunnskap og bra priser.
    Den nye butikken er j*vlig nice btw

    '80 242 Turbo
    '86 240 16v Tic (langtidsprosjekt)
    '90 940 - s90
    '05 V70 2.0T

  25. #75
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    23. juni 2010
    Sted
    trondheim
    Innlegg
    616
    Antall takk

    Standard lettere skuffa

    vet det ikke er snakk om store sumer * ringte og dobbel sjeka at varen var inne var et fordeler lok til min b230f... fikk loket eter 2-3 dager enda på visa er at det er like dårlig tilpasa som biltema sitt nesten 1cm forskjel melom boltene så får kjøre med det gammle til løninga kommer og bestile/hente på volvo...:(

Side 3 av 6 FørstFørst 1 2 3 4 5 ... SisteSiste

Tagger for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •