Det lurer vi som kjører den dritten på også.
Hadde det vært opp til oss så hadde aldri den maskincomboen der havna hos oss.
Dette var som nevnt tidligere i tråden noe som ble bestemt over hodene på oss andre som ikke fikk være med i det såkalte maskinutvalget..de som satt der ville ha volvo for enhver pris,samme hva vi andre sa.
Men dette har igjen blitt et hett tema,så vi får inderlig håpe at den 220n forsvinner og at vi kan få en hjullaster som det er noe greie på.
Volvo 945 Turbo-98
Volvo 245 Turbo-93
Volvo 242 16v Turbo-82
"better to be first in hell than second to heaven"
ble nøtt til å kjørte litt hjulaster tidligere her i sommer..
men holder meg til gravere, riktignok ikke en volvo.. men fungerer greit uansett.
Kom på disse da jeg så bildene dine Jim, begynner å bli noen år siden, noe kvaliteten på mobil-bildene bekrefter.
Mye spennende å se her Kjører selv daglig ECR145D og er storfornøyd hittil skal se om jeg får knipsa noen bilder til uka
1984 Volvo 760 Turbo Intercooler B230fk/M90
1984 Volvo 240 Turbo Intercooler B230FK solgt
1987 Bmw E34 525 solgt
1998 Mini Cooper 1275 solgt :/
2008 Bmw E61 530D solgt
På Fredag kom ny lasteren som jeg skal ha,skuffe blir montert på Mandag.
Skal si det gledes til jeg skal på kvelds skift på Mandag
Volvo 855 1996
Volvo V70 2005 D5
Hmm, her er det 1 ting som gjeld: Hurtigkobling, men ser det er ikkje so nøye der Blir vel uansett litt anleis i den vektklassen, er 7-15t som blir brukt her.
Volvo 245 - Eks varebil
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster
Korleis er det å laste på båt eigentleg? Må no bli sjøsjuk etter ei stund?
Volvo 245 - Eks varebil
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster
Da har vi kjøpt lastebil med tipp til gården :-D
Volvo xc70 2015 D5 inscription
Yamaha MT-09 2015
v70 XC 2001
Volvo xc70 D4 2015 chrome delete
Er vel ikke dårlig og få kjøre Volvo 350 I GRUVE, som lærling vel?
Usikker på bredda på hjullastern men "veien" eller stuffen er 12m brei og vi laster uten sidetipp. gått over 700 timer nå og fortsatt ikke en steinsprut i loddet engang
Når det største i området her er 110, 120 og ein 150, so skal ikkje du klage nei
Volvo 245 - Eks varebil