Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5

Tråd: Venstre vindusviskerarm 850 (LØST)

  1. #1
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    28. april 2010
    Sted
    Tinn Austbygd
    Innlegg
    335
    Antall takk

    Standard Venstre vindusviskerarm 850 (LØST)

    Tror det er på tide å få seg ny viskerarm til 850'n på venstre side da bare halvparten av viskeren treffer bilruta, mens resten går i løse lufta.
    Er dette noe Bilia/Mekonomen har på lager, eller er dette bestillingsvare?
    Hvis noen kunne hjelpt med meg nummeret på den delen, så hadde det vært flott.
    Gjerne prislappen på den delen!
    Sist endret av hammerpaal; 05/12/12 kl 09:01

  2. #2
    Registrerte brukere R-M-I sin avatar
    Medlem siden
    19. sep. 2010
    Sted
    Bergen
    Innlegg
    935
    Antall takk

    Standard

    Kan vere nok å først sette på viskeren. Skru av tenning når den er der den ikke tar lenger.

    Løsne mutteren som holder viskerarmen. Trykk viskerarmen ned sånn at den treffer ruten igjen og skru på mutteren igjen det måtte til hos meg i allefall

  3. #3
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    28. april 2010
    Sted
    Tinn Austbygd
    Innlegg
    335
    Antall takk

    Standard

    Tror jeg går for å kjøpe ny arm, selv om det er et godt forslag fra din side. Min arm er fra før av bøyd, og er ikke helt god.

    Fått montert ny arm og problemet er løst!
    Sist endret av hammerpaal; 24/11/10 kl 14:14

  4. #4
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    28. okt. 2013
    Sted
    Oslo
    Innlegg
    50
    Antall takk

    Standard

    Begynner å bli lei av å kjøpe ny vindusviskerarm hvert 2 år jeg... Må være en konstruksjonsfeil her (Volvo 850). Den fungerer greit i ca 2 år, men så blir fjæra for løs og den visker ikke på halve vinduet. Må bøyes for å fungere etter dette. Noen som har "lure" måter å fikse dette på? Jeg har prøvd å "rette" litt på hele viserarmen nede i festet slik at fjæra blir stramere. Da blir selve festet til armen feil vinkel og det krøller seg i selve tappen en skrur viskeren fast i. Begynner å bli LITT lei akkurat dette og nå har jeg kjøpt 2-3 viskerarmer opp igjennom (Skruvat). Passasjersiden er det ikke noe problem med over hode.

  5. #5
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    28. april 2010
    Sted
    Tinn Austbygd
    Innlegg
    335
    Antall takk

    Standard

    Vraket bilen før det ble behov for å skifte nok en gang, så vet ikke om det er en konstruksjonsfeil. Hva med vindusviskerarm fra S70 eller V70? Er disse bedre utformet?

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •