Mener 8,5"x17" har et0
Printable View
Mener 8,5"x17" har et0
Syns ikke ca 1500 er noen upris for en kul felg i 18" når du vet at skikkelige felger koster det dobbelte og mer til (Comp, Speedline, 2- og 3-delte etc.)
Bra jobba Ågemann :) Tror du skal bli kvitt lageret når det dukker opp ;)
bare håper dem greier å lage de med stor nok kant... ellers er det jo egentlig ikke så kult....
kanten burde jo bli større enn super dtm egentlig ellers kan jeg jo likegodt kjøpe det....
Større kant og rettere vinkler tror jeg hadde vært kult. :)
ja visst....
Litt mer "Billet"-look.
Tenker det blir kult nok jeg, når dere får se de ferdige og på bil :D
Håper da det. Ellers er det fail. :p
sliter vel litt med å få solgt dem om kanten ikke er stor nok... vet det er mangen som vil ha dem pga kanten..(hvertfall jeg:D)
enig med Torra er det jaallakvalitet så er det jo ikke værdt det, men er det god kvalitet evt konge kvalitet så betaler jeg også gjerne det dobbelte :p
Som Åge skrev lengre bak i tråden vil kvaliteten omtrent bli lik som Super DTM.
jeg har god erfaring med super dtm :)
Så hvis disse blir produsert ender alle på forumet med disse? det blir jo ikke så unikt lengre da
er sikkert en del folk med orginale JP felger som vurderer å selge før detta kommer i produksjon:D
taper seg sikkert i verdi som faan:p
jeg hadde nokk betalt 15K for et sett med strøkene ORGINALE JP MK 18 i 17" med polert brei kant uansett om dem blir produsert replikaer bare å se på pegasus det dem koster jo gull å grønne skoger for hvis dem er orginale fra volvo, men replika felger får du nesten kasta etter deg så er jo litt sånn med dissa felga også syns jeg.
Å ha de orginale blir jo et "must", men det er ikke så lett å få tak på noen i fin stand
det er sant, men finner jeg noen å jeg har råd til dem så er det jo ikke så mye å tenke på da :p kunne egentlig tenkt meg to med smal kant og to med brei kant av de orginale, men hvis jeg finner fire bed brei kant så er det bare å handle :p så går det vell ann å finne noen med smal kant etterværdt :p
Håper det er lov å komme med et stemningsbilde..:)
noe justert denne:
http://img31.imageshack.us/img31/8391/55215716.jpg
God stemning terje :D
slik det skal se ut...
nesten synd det ikke blir laget flere ordentlige breie kantfelger til volvo...