Kranglingen kunne man ha latt være.
Printable View
Kjøpte slave sylinder av Dimmern, enkel og grei handel, delen var i god stand og bra innpakka.
Kjøpte andre clutch deler av Audun, gikk 45 minutter fra pengene var på konto til pakken var hos posten. Delene var i god stand og pakket bra.
Handler gjerne igjen hos begge :)
Har solgt litt smådeler til HarryVolvo og matgra i løpet av de to siste ukene, ingenting å klage på, seriøse kjøpere :) Ene hentet pakke på oppkrav, og andre forhåndsbetalte. :)
leser stadig vekk om brukere av vccn forumet som kjøper deler av useriøse idioter!
Det er jævlig kjedelige greier og handle av folk du ikke får varer av
Siden det ikke det har kommet opp en liste over folk som man ikke bør handle med så kanskje lage en sticky
på "bildeler selges" siden som alle ser før de vurderer og handle.
feks les dette før du handler! som igjen henviser til denne tråden som sikkert mange ikke leser...
850evo har gjort opp saken med meg uten noe krøll. pengene ble overført på Fredag, og sto på konto idag. ;)
Har handla med oppeez, ingen ting å klage på, å varene ble sendt samme kvelden. God Service :D
har handlet org fk/ft dyser, 531topp og airforce vinge av siaa81 eller hva hun heter, anbefales på d sterkeste:D
kjøpte bosch 044 pumpe av Frigstad, anbefales også:)
Handlet dørhåndtak av JP Racing Team. + i boka til han fra meg. Sendte fort og delene var fine
Vet egentlig ikke hva jeg skal si:p Fikk en basser av Moslet for 1mnd siden som han skulle sende mot att jeg betalte frakt. + for att han ikke skulle ha frakt før pakken var i stua mi - for att han er vanskelig og få tak i og ikke sendte pakka før Torsdag forrige uke. Satser på att hentelappen er i kassa imorra:p
Kan anbefale 1janeinar også, kjøpte hjulringer og kapsler av han. Ikkenoe problem der, og de var veldig(VELDIG) godt pakka inn :)
Amazonbrage anbefales på det aller sterkeste!
Fikk fredag 17. fire Gule Koni i posten, godt innpakket i bobleplast. Alt var i skjønneste orden, og tilstand akkurat som beskrevet.
Han sendte til og med pakken før jeg rakk å betale. Veldig seriøs selger!
Slår meg på Larsgunnar her og gir en positiv en til Amazonbrage. Vil også si jeg har positiv erfaring med "Stefan1980" som jeg kjøpte en kamaksel i forrige uke.
fornøyd med handel med V20T:) vi har hadd noen handler oss i mellom og det har fungert smertefritt:)
Kjøpte armlene av Julen for en tid tilbake :) Veldig fornøyd med handelen som gikk helt smertefritt. Jeg betalte han sendte når han mottok betaling :)
Armlenet var også veldig godt innpakket :) Mer enn godt nok faktisk :D
jeg har ikke handla av så mange på forumet men dem jeg har handla av har jeg positive erfaringer med:)
har å solgt til ganske mange på vccn å gammle volvoforume uten å ha haft noe trøbbel med kjøperne:) så til alle dere som har handla av meg er seriøse kjøpere!:)
nevner ikke noe brukernavn siden det er en del...
Har nettop handlet gjennom julen jeg å, å han er å ambefale:-)
Anbefaler:
julen
Kodja
gunnargt
DanielV
Den 1.mars overførte jeg 120kr (inkl. frakt) til Henrik940 aka Henrik Langås, for et 3" LMM hus, sendte han printscreen fra nettbanken hvor det sto bekreftelse på at jeg hadde ført over. Han skulle prøve å få sendt den dagen etter, men jeg har ikke sett noe LMM, og har heller ikke hørt noe fra han siden da. Har sendt melding både på Facebook (hvor kontakten ble opprettet) og her på forumet, uten hell.
Jeg har noen positive erfaringer jeg vil dele med dere!
Siaa81, super pris jeg fikk på delene jeg kjøpte, ordna det til tollpost terminal og når jeg fikk pallen med deler så lå det ett ekstra sett med råder der:) ANBEFALES.
Oeb, kjøpte girkasse, fikk med ALT jeg trengte, i tilleg var den nesten så rein att jeg kunne slikke på den, også fikke jeg med en jekkestropp, hehe. Sendte med BRING og fikk varen 3 dager etter jeg betalte:) ANBEFALES.
Kan ikke annet enn å skryte av julen! Rask levering og god hjelp. fått meget bra priser på delene jeg har kjøpt av han og.
Sent from my HTC Desire S using Tapatalk