Re: Frigstad Racing 740'n - Utviklingen fra 2009 til dags dato
Dreie ut litt i midten da evt?
Frigstad Racing 740'n - Utviklingen fra 2009 til dags dato
Takk takk!! Kommer mer, hehe! Koffertlokket er lakkert, skal inn å se på det i kveld, lagt om en del dekk og, fått dekk på BBS felgene, og alt av sladdefelger, venter bare på spacere nå fra Manton. Er sendt.
Justerbar shortshift fra GS er bestilt også :)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Røret går gjennom spindelen min også, spesial coilover (samme som race coiloveren?) men han har laget en distanse til å sette på røret under så det blir rett og du kan skru fast bærekula, er i mellom denne og bærekule adapteren jeg har satt på styrearm spaceren. Hullet i den var for trangt til å gå gjennom coilover røret, men satt den under og bare kappet vekk samme tykkelsen som spaceren bygger på de andre distansene til styrestaga, så vinklene på staga blei riktige :) trodde først at den ikke passa siden den ikke gikk gjennom røret, men så bygde jeg det bare ned litt og korta inn distansehylsene så blei det perfekt :)
Vet ikke Bjørn! Når bilen er klar, hehe. Må mappes og. Reiser på jobb i Juni å kommer ikke hjem før i Juli. Satser på noe nå i mai!
Hvor mye måtte du gi for spacerene? :)
Det blir nok tøft me soting på bilen ja, å de BBS felgene! :D
Rød/smoked legolykter bak uten refleksplate tror jeg blir tøffere enn sånn det er nå faktisk :)
Og foran blir det smoked hele fronten, alle lyktene. Eller bør jeg gå for sota lykter og gule spredere? Eller noen annen farge som hadde vært tøft? Eller alt helt svart? Hehe :p
Sote sprederne og gul film på hovedlyktene da? :)
Hadde tenkt å sote alt mørkt i grunn :) ikke helt svart, men røyk farga lissom.
Bilen er blitt Sota alle lykter, klistra opp med en del klistermerker og reklame. Laget ny stålomspunnen teflon slange med pressa koblinger til BMW slavesylinderen, montert den. I morgen får jeg Spacere til BBS hjula så da blir det prøve montering og kanskje begynne litt på bredderene. Bilen ser ut som en skikkelig race bil nå! Bilder kommer!
Eg annbefaller å berre valse maks ut orgianal skjermane. Plast breddara er noe dritt. Sprenger du eit dekk så ryker dei. Eg har hatt rimelig høgt forbruk på breddere. Skjøl om eg har laga beskyttelse. Men kul bil;)
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Den er såååå rååå, satana!!!! Strøkent arbeid mister :D
Sendt fra mobilen min.