Joo :)
Jeg mener at det har ikke gjort noe med ivertfall 5cm til :)
MEN, aboslutt pent som den er nu. Men jeg vil ha det så lavt at det tar borti på flat mark ^^
Det ble veldig bra etter noen timer med Mimo, Surfex, Nanosvamp, nuppefjerner mm.
Må bare finne noe som gir ønsket resulltat på alcantara'en så blir interiøret ditt perfekt.
Alle har forskjellig smak. Selv synes jeg det er penere med beige interiør fremfor et trist og svart interiør som "alle har".
En god blanding med beige og svart slik som du har i V70 er også fint.
Hvor høy bilen til Marius Skau skal bli en gang i tiden trenger vi ikke diskutere her. Ser i tråden hans at det er litt jobb igjen før han har bilen slik som han sier den skal bli.
Interiøret ble veldig bra :) Jeg syns 5 mm av spacerne bak hadde gjort underverker for utseendet + mer kjørbart, i tillegg til 1 drøy cm lavere. Ble litt i overkant stance syns jeg :p Men det er vel slik ungdommen lika!
De felgene koksgrå hadde blitt greit eller?
Håper dere kan dele oppskriften! :) Gidder ikke bruke masse tid og krefter på å bruke en masse greier som er dårlig :) Så dere får si ifra hvis dere finner en mirakelkur for Alcantara! :) Hadde et håp om at SW AC var bra greier, men da var det visst ikke det. :p
Fantastisk jobb på interiøret. Digger rene, pene og lyse seter. :-)
flott arbeisstykke der! :) mildt sagt digger interiøret. ang senk, så syns jeg høyden var bra, bortsett fra at det ser litt lavere ut bak pga hjulbue. så jeg ville kun senket litt mere forran, men det er en smaksak.:)
Såg kjempe bra ut!:D
Likte veldig godt felgane, drit kult sjølv om dei har ett ganske "mildt" utsende:)Einig med Janeinar om at den kan 1cm ned framme, bak er det perfekt høgde:)
Følger spent med vidare!
Tror ikke Martin gidder senke mer med coiloverne nå som luft er prioritert og kommer til å skje snart! :) Får fin-tune passformen seinere... ;)
Blei flere av bildene med begge bilene bra? Sleng de i tråden min hvis de er verdt det! :)
Det kommer alltid til å være litt ståhei rundt "stance" og når folk velger å ta den helt ut passformmessig. Vi bygger alle bil kun til oss selv så in the end så går det nok bra...
Aaaah :D
Dere får det til HVER gang! Helt fantastisk rått :)
Helt sinnsykt flott arbeid gutter ;) må bare ta av seg hatten for det dere gjør :cool: er det lov å bestille slik rens av interiøret på min gule?? ;):D
drit fett! ;) og veldig bra innsats på interiøret! du setter deg vel ikke inni der med arbeidsbuksa med det første sikkert? :p
Da var luftfjæring bestilt fra BagRiders.com
Håper det ble riktig og at alt kan brukes. Nå plukka jeg ut komponenter jeg ser for meg vil funke. Og litt ekstra saker og ting som sikkert kan være nyttig;)
blir spennende å se når du får det montert :)
Blir spennende å montere det også. Ingenting passer så alt må tilpasses.
De hadde et bolt-on kit til volvo, men det er til C30. Og koster MYE mer enn å plukke delene selv.
Hah! Tenkte jeg skulle skryte litt av at jeg har retningsbestemte Columba-felger på vinterdekka, før jeg innså hvor lite interessant det er ved siden av Fejjajji-felga dine... eller bilen som helhet, nydelig arbeid!
Er enig med Hgnubel her, tror det er bedre med en M56 med quaife, enn en M59 med en mindre effektiv LSD. Vanskelige og dyre er de og, hvertfall i forhold til hva du får. Og det er muuuuulig jeg har en M56H stående.
Muuuuuuulig.:-)
Nja, synes det er helt greit å øse litt midler på restaurering / forbedring av det som tross alt er en sjelden bil i Norge. Og kassa skal jeg ikke ha vilt mye for heller, ser de går for 4-5k på finn.no, er ikke helt i det nabolaget. Har aldri hatt den opp, ei heller hatt problemer med den, men om jeg skal selge kassa til 5k, har jeg ikke samvittighet til å gjøre det uten en viss peiling på stand.
Aldri kødda noe i mitt eie, sitti hele sitt livsløp på en 144hk/206Nm-motor, aldri kjørt til sperra i mitt eie, og aldri over 180kmt, det pga motor ikke orket mer:-) Gikk tre år på Valvoline 5w30 Helsynth, viskositeten Volvo selv anbefaler på disse kassene. Kan være behjelpelig med spakstell og slikt og, selv om det muligens blir via en annen kar. Hjemmelagd shirtshiftmod på den:-)
Kort sagt, kostnaden blir i tilfelle på Quaifen. Har kjørt M59, føler ikke den strammer opp vilt mye. Noe, kanskje, men ikke på langt nær så mye som Quaife. Den eliminerer torquesteer, så å si. Mulig jeg veit om en annen M56 med Quaife i allerede, som ble kjøpt ny fra Volvo for et par år siden.
Si fra, og keep up the good work:-)
Aaahh.. Blir bra med luft :) Gleder meg til å se resultatet :)