får se ang radiator da. vil men trenger ikke bytte liksom :p bortkasta helt sikkert.
har fått Dave Barton skivene mine i dag :D fy fader så fint det ble... i mine øyne da riktignok.
dessverre er det et haaaav av ulike instrumenter visstnok så oppdaget ikke at hovedinstrumentet som står originalt i bilen er jo totalt ulikt ang temp\bensin og speedometer tavlene, i forhold til de nyere med elspeedo, før jeg hadde lagt på turtellern :p bilder kommer.
oppdaga at jeg hadde jo et komplett instrument med matte skiver på og en singel matt turteller. begge deler kan selges til riktig pris\byttes i likt med blanke + litt cash. matte skiver er jo visstnok mye mer sjeldent. ser faktisk ikke så værst ut nei :) tok å skifta turtellerplata på ene målern så jeg ikke la ny instrumentskive på det matte plata. er smal sak å berge målerviserne bare man har riktig verktøy for å si det sånn...
glemte kabel på jobb så bildeupdate blir i morgen!
fant også ut at jeg hadde 3 Ulike typer turtellere også. tok å la folie på den typen med to stikk nederst der kabel for - på coil kommer inn. noen som aner hva den andre kabelstikket på disse typene er til? vanskelig å forklare uten bilder... kan det være varsellampe om høyt turtall det er utgangsstrøm til? :p hehe
trenger ASAP bistand for hvor\hvordan de to kablene fra elspeedo aksling skal kobles mot ev sikringsboks og instrumentet for jeg vil ha inn det ene hovedinstrumentet jeg fikk lagt folien på og bruke dette asap! :)