Frigstad's Ombygde 740 2,3L 8V Turbo Gatebil E-85
Kan heller ikke se forskjellen. Ene døra mi hadde ett rør inni seg som forsterkning, men vet ikke om den kommer fra 940. Uansett så er dørene "ferdige". Eneste er at jeg skal ha karbonfiber plate som dørtrekk på dørene foran :)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja blir moro å prøve det :)
Har kjent på kortstyring i rally biler og har alltid hatt lyst til å ha det. Var på rally Aurskog Høland for noen år sia som service mekaniker på en Volvo 240, der så jeg bilen din ved siden av haugen 940n. Gleder meg til å se hvordan bilen din har blitt nå.
Blir nok B230 motoren som frå kjørt seg i sommer. Planen til neste år er 2jz og gromt bur. Fikk forresten tak i servo for 2 min sia, kompis skal høgge 240n sin, så da blir det nytypen 240 servo med reservoir på pumpa! Må bare få en kompis til å sandblåse den også kan jeg lakke den opp igjen. Må flytte coilen litt, mulig inni bilen, ikke sikker. Hvor kan jeg få tak i pluggledninger i fri lengde som man kapper i ønsket lengde? VAG type kontakt på coilen. Har også fått meg ett sett med 17" eiker børne felger, ene felgen må rettes. Har cirka 50 alu felger til Volvo liggende nå :)
Må hvertfall flytte coilen en lur plass når servoen kommer der. Ser mange av rallycross bila med KMS sprut som har coilen inni bilen, ikke no problem det.
Får ta å forske litt på det! Må flytte map sensor og da væskebeholderen til brekket skal stå der.
Kan bli trøbbel ja hvis ting ikke er skjermet ordentlig og korrekt jordet. Men får ta det når den tid kommer, må få bilen ferdig innvendig først :)
Map sensor sitter på torpedoveggen :)
XYZ 330mm fra Stefan ja, henter over nyttår. Det blir bøst :) hehe, blir nok siste året til B230 motoren det her!