Frigstad's Ombygde 740 2,3L 8V Turbo Gatebil E-85
Har ikke veid det, alt er kjørt i containeren, men hjalp godt på vekta å fjerne el vindu motor, sentrallås, alt stålet og hullborre litt. Er ikke helt ferdig med bakdørene.
Dørtrekkene fra 740 turbo er til salgs, bak skal jeg ikke ha noe. Foran skal jeg ordne til noe annet i enten karbonfiber eller aluminum. El vinduer foran beholdes.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Thats the spirit :-) faktisk akkurat det jeg sa til kompisen min her når vi holdt på :p
Hvor mye kortere sving fikk du med din kortstyring? Vet ikke helt jeg, før hadde jeg 3 1/2 runde på rattet fra ende til ende, nå har jeg 2 3/4 .. Var det så jævla kort da? Er sellholm ja. Må sjekke at jeg har fått riktig, lurer på om dette kan være rallycross typen? Måtte bestille nye styrestag også, hadde m18 før dette er m16.
Da er det klart. Fått svar nå, jeg har fått FEIL kortstyring fra sellholm. Jeg har fått den "vanlige" typen som er oppgitt til 2,75. Den jeg skal ha må lages og er oppgitt til ca 2 runder lock to lock! Denne blir ikke klar før i januar men da er det bare å smøre seg med tålmodighet!
Litt kjipt siden jeg allerede har montert den, men skjønte det var noe som ikke stemte da jeg ikke syns styringen ble så kort som den er i en bekjent sin bil. Så da er det bare å skru den av igjen å sende i retur. Koster 9000 NOK hos Pedersens. Dyr, men faen å rått hvis jeg får 1,5 mindre runder på rattet lock til lock enn det jeg hadde :)