Gratulerer:)
Printable View
Gratulerer:)
Gratulerer :)
Lei? *femtegn*
Jepp!
Vært det i hele sommer også, og det er jeg fortsatt.
Gir meg ikke så mye glede lengre, så kan finne på no annet ;) Men den skal ikke selges!
kvinnfolk er en fin ting da ;)
Det har ikke noe med denne saken å gjøre her, er bare generelt superlei ;)
Det er lov det. Alt til sin tid er det jo noe som heter.
Er nok litt godt å komme videre også. Du skrur jo bil hele dagen, så skjønner dette. Men hva er da planene med denne fremover? Bare la den stå uten å bruke den? Må da være noe som frister med den :)
Bare vent til han drar den fram 17. Mai 2013. :) Tipper lysta kommer tilbake da. :)
Synd å bli lei når man har bra bil da. Men men, alle må vi videre. :)
Alle trenger en pause innimellom, spesielt når man er bilmekaniker på fulltid i tillegg... Da kan det fort bli litt mye bil ! Sats på denne løpingen en stund så kommer nok lysten tilbake etterhvert ;)
Er jo en sinnsyk bil du har bygget opp, er synd om den skal stå seg ihjel - den er da bygd for å brukes =)
Kjøp deg snøscooter, da har du show hele vintern! :)
Gratulerer med ditt første seriøse innlegg Henrik :p Det tok bare 4459 før det kom :p
Nei Anders, ikke la den stå seg ihjel!
prøv å ta kontakt med tommy rustad eller noen andre som er GODE til å kjøre bil å prøv å finn ut hva denne bilen klarer rundt noen av landets baner DET hadde vært drit kult faktisk å sett noen bruke denne bilen til ytterste grense rundt en bane å se hva den klarer å prestere!
Enig!!
Jeg har en ganske grei merittliste i gokart på bedriftsnivå, så jeg kan godt se hvilke tider jeg klarer med den :)
Hadde jeg hatt denne bilen hadde jeg nok kvia meg litt for å låne den bort, selv om det sikkert hadde vært artig å sett hva resultater Tommy Rustad hadde klart!
Stemmer for jeg også :)
Hadde jeg skulle stemt her måtte jeg sakt nei, tenker da på timer og arbeid østlien har lagt i denne bilen. Så det å låne bort en slik bil for noe som tidtaking det ville jeg aldri gjort.!
Men hadde vært spennede å sett selvom. men da skulle Østlien ha tatt noen gode kjørekurs i tyskland hos noen proffesjonelle og kjørt selv! :D
Østlien du må for all del ikke bli lei!, sitter å venter på JUDD oppdatering! :D
KEEP UP! :D
Dette er ikkje noko avstemning, Texascom rådar fullt og heilt over sin eigen bil.
Da slutter vi å spamme denne tråden med off-topic bilder og annet rart :p
Hvis noen vil spørre Texascom om ting med bilen eller andre ting er det helt i orden, men å diskutere denne bilens fremtid som ren synsing lar vi ligge :)