Hadde jeg hatt penger, hadde jeg sagt ja på flekken.. men er ganske blakk. Hva går den for forresten?
Printable View
Nå er det vel mange som syns det er dyrt, men vil ha rundt 100.000 for den... har ikke akkurat vært kjip med tanke på påkostninger av bilen så litt vil man jo ha, selv om man selger med tap uansett :P
Av det jeg har sett den bilen, så virker det ikke som en upris.. Er den fortsatt på de fine store felgene? :P
Akkurat nå ser den dass ut pga. den står på vinterhjulene, men 19'' hjulene ligger nyvaskte og polerte, klare til å settes på :)
Gir deg en lyd om jeg faller over 100000 i nærmeste fremtid :P
meget fin og gjennomført. har selv en 88- 245 og denne hjelper meget til med motivasjon og inspriasjon=) trenger update snart
ja marius, kommer det en update snart? legg ut bilder av bubblan!
Strøkent! :) hva har du gjort med pyntelistene øverst? Så ut som noe jeg må gjøre :p
Hehe beklager at jeg er slakkskalle folkens, har vært altfor opptatt med og skru på " Bubblan " i det siste... :P hehe
De listene tok jeg av, skifta alle ødelagt klips og vasket godt i silikonfjerner, pussete ned og grunnet dem med plastgrunning og deretter sort silkematt...Ble ganske fint, men om jeg skal gjøre det igjen så skal jeg også ha på fyller før selve lakken og mattslipe fylleren litt før lakk. :)
Supert :)
Bare brukt polytrol på mine foreløbig, greit nok det.. Men pga det er gummi så er ikke resultatet så vedvarende som jeg håpet på!
Ja det er jo en ganske grei " vedlikeholdsfri " løsning med å lakkere de...men du som er "polytrol mann", er det dette som er bra å bruke på fangerene og listene over fangerene på 240 ??
auto glym med bumper care er også meget bra og buke på lister og fangerene og div anna smått=)
Helt nydelig med polytrol på plasten ja :)
Bare se på plasten min :p
Autoglym er også bra ja, men holdbarheten er to vasker kontra polytrol som holder 30!
Hadde bilen på 1. Mai treff i dag, tok 2. plass i 80 talls klassen :)
Et bilde av hvordan den er nå, nytt for sesongen er clean'e kanaler, samt nymalte dørlister, panser ( over og under ) og tanklokk...
http://forum.vccn.no/img-dump/2012/05/72.jpg
Fortsatt nydelig den der. :)
Er det bildet som lurer, eller har du bytta til flatt tanklok?
Nei bildet lyver ikke, mekka meg flatt tanklokk i vinter jeg, se side 9 for nærbilde...
Der ja, hmm, det såg litt nakent ut i forhold til kva ein er vand med :p
960'n er tilsalgs om noen skulle få lyst på :P
http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=34773722
Helt strøken den der!! :) Men tror du hadde fått solgt den mye lettere om du hadde fjernet merkene i bakruta :)
Hehe skulle jeg kalt den strøken måtte den ha vært ny, men veldig pen, det er den...klistermerkene satte jeg på for å " få litt forandring " på ei kjedelig sort bakrute...heldigvis enkle å fjærne da :P
Ville ihvertfall tenkt når jeg så de merkene at det blir litt rånete med en gang :)
Blir 960'en erstattet av noe annet gøy?
heilt råå 245!! har hvit vogn selv så her er det noe å se opp til :D
ovlo86 :
Den som lever, får se...alt avhenger om 960'n blir solgt :)
Ramfjordkongen :
Hehe kjekt det faller i smak :)
likte felgene veldig godt passa utmerket til hvit vogn :-)
Takk for det :)
Har du 3"lmm på 960`en? kan eg låna ann? tror min e gåen ser du
Ingen som vil ha 960 ??? 8 dager og over 3500 visninger...og det kun på finn.no...mange vil nok si dyrt, men selvfølgelig er det ikke å stikke under en stol at jeg vil ha mest mulig for den med alt jeg har påkostet den...Prisen har også blitt justert ned...så løp og kjøp ! :)
http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=34773722
VILHA-faktoren er tilstede, bare synd ikke lommeboka er helt enig med meg :(
Still ut på sørlandstreffet med tilsalgs lapp på ;)
Hehe nei blir nok ikke det i år...men ingen dum ide' :)
Kan vist ikke bruke lmm`en din, så du trenger ikke å komme ut.
http://forum.vccn.no/img-dump/2012/05/72.jpg
Er så alt forlenge siden nå.. Kjenne eg sittre etter å knipse bilder av den! - God Sommar Marius
Har du lakka front og bak-fanger også? Eller er dem nye :p
Bigswede : Hehe ja det er bare å vende snuten ned til siviliserte strøk igjen :P God sommer til deg og !
Hassel : De er nok kjøpt nye de også :)
245 gl: Når eg ser Fredrikk sine bilder på Facebook, så får eg litt lyst!
Kjørte forbi huset ditt idag, måtte stoppe opp litt på tilbakeveien... Nydelige biler fra en 20-30 meters avstand ihvertfall :P
Hehe sier du det ja...ja det står litt av hvert i gården, mesteparten Volvo da...neste gang du kjører forbi, henter du 960'n i samme slengen ? ;P
Nedsatt pris og greier :P