noen som har hørt noe mere om disse felga blir i produksjon?
Printable View
noen som har hørt noe mere om disse felga blir i produksjon?
Håper disse kommer i produksjon jaa. Det hadde absolutt ikke gjort noe nei :D
jeg tar 2 sett i 18"
Jeg er INTERESSERT:D
Helt rått!
jeg tar to sett i 18" og et i 17" :D
Snakket med AFL i helgen og det blir produksjon av disse så de blir klare til neste sesong
er interessert i ett sett av hver.. 17" og 18"
blir di levert i flere farger, eller kan di bestilles i ønsket farge? med/uten polert kant osv?
1000 kun til Norge? Tror det er marked for det
litt eining..og folk kjem til og kjøpe kopiar istedenfor ekte felgar og dei ekte felgane kjem til og miste litt av sjarmen..ein ting som gjer det så kult er jo at det er umulig og få tak i!
eg skal ikkje lyge, eg kjem til og kjøpe ett sett..men syns dette er ein litt dum ide og:/
Gleder meg! :D
jeg vil også gjerne forhåndsbestille et sett eller to, men vil vite litt mere info angående de felga først. som ET og hvor brei kanten blir og sånne ting og ikke minst kansje et CAD bilde eller i hvertfall et 3D bilde av prototypen eller noe lignende
jeg tar 1 sett i 18"
Uff... Enda en klassiker ødelagt.
Om d nå blir så det kommer "kopier" av disse hjula så er nå det som forventet igrunn..
Bare se på allt av bmw/vag felger som finnes å få kjøpt som kopier.
for å si min mening i klassiker diskusjonen så må jeg inrømme at det er litt dumt derfor håper jeg på et begrenset opplag sånn at det ikke blir for mange kopier, men det er nå meg :p men derimot 18 tommera kan dem lage så mange dem vil av for det finnes ikke fra før av ;)
gromt gromt, hadde kjøpt det glatt til 1500,- felgen ass:D
Er det sagt noe om prisen på 17" da?
Kan va interisert æ og :)
18x8.5 !! Når kan vi bestille?
Når fast pris er bestemt og de havner på det som står rundt om kring hær så ska æ mest sannsynli ha 1 sett me 18" og 1 sett me 17"
e klar for ett sett 18" :D