Aha! Okej! :)
Aha! Okej! :)
Ja, blir fort litt endringer i planene.
Men greit å få det i stand da :)
Ja det blir det gitt. Bra det var halv skatt på novemberlønninga [emoji28] [emoji106]
Da er felga levert for å legge på dekk, og jeg har svidd av 3500,- på deler igjen... Huff
Atpåtil fikk jeg tilbud om et sett med Braid fullrace, desverre bare 17*7" ... Gjenstår å se om jeg kjøper de eller ikke. Kan bli fine på 240'n med 205/40 :)
Passe høyde med helt kaputte dempere og 4 vinterdekk i bagasjen da.. Litt mye gummi kansje? Ble merkbart dårligere aks kontra 185/70-14 vertfall [emoji23]
http://forum.vccn.no/img-dump/2016/12/139.jpg
Rimelig bra det der, litt høyere bak eller litt lavere foran så blir stuket litt mer riktig også :)
Får kasta ut dekka i bagasjerommet og bytta dempere, så håper jeg det blir litt bedre :)
Ser bra ut :D
Får lyst på 7 serie igjen :p
740 er ikke så værst, selv om den er mer firkanta enn lego [emoji14]
Gjør seg med felger :)
Det blir 10 ganger bedre med engang :) litt høy profil, men det er vinterdekk, så greit med litt gummi ;) bare inn på BT en tur nå, så jeg får eugodkjent legobilen :)
Jeg har vel heller ikke lagt ut bilde etter jeg bytta lamper rundt om :) skimter litt av hvite baklamper på bilde
Nå har ikke jeg lest hele tråden, men hva skal du godkjenne? Felger og senk?
Skal få senk og felg i vognkort ja :)
Pakke :) Bcb var tomme for Bilstein b4 så jeg fikk et sett med Alko istede. Var ganske stive og greie. Mener jeg målte de til 22-23mm tykke.
http://forum.vccn.no/img-dump/2016/12/189.jpg
Men, gleden varte helt til jeg skulle bytte bremseslanger bak. Det går alltid galt! Så da sto jeg der da.. Må få tak i ny 'skrue' til bremserøret i morra så jeg får flensa det opp igjen. Ellers har jeg handla litt polyforinger til casterstag
Jeg har fucka det opp 7/10 ganger jeg skal skru upp de jævla messingskruene.. Det gikk bra på ene sida, men på andre hadde jeg ikke sjans.
Har kjøpt nye i stål, så skal flense opp røra i ettermiddag
Kjøpte et sett på biltema med diverse jeg, veldig kjekt å ha. Brukte når jeg lagde rør til klutsjen bla. Kosta ikke altfor mye heller :)
Må nok handle litt slik jeg også :) kjekt å ha!
Hva er rekkefølga for lufting av bremser på 740? Har to bremseslanger framme.
Fikk bytta støtdempere og bremsevæske i kveld. Stor forskjell!!
Gott med lite nya chassidelar!:cool:
Nya dämpare och bussningar gör verkligen underverk för vägkänslan i bilen.:D
Ja jeg ble virkelig fornøyd med stivheten. De var stivere enn jeg trodde! Behagelig, men samtidig passe stiv til bruksbil å være. Det er veldig mye dårlig vei her i distriktet, så jeg orker ikke å høre på banking og dunking av for stiv bil ;) Må si jeg begynner å bli tilfreds med utseende på bilen nå. Skal freshe opp lykteglass fremme, add-on på frontleppa, lakke under lykter, lys solfilm og en grundig rub og polering :)
Trevliga planer! :)
Mekonomen hadde kjempetilbud på Osram Nightbreaker i dag. Da måtte jeg bytte ut mine superduper Biltema 100w pærer med noen lovlige "xenonlook" ;)
Men! Hvor kan jeg kjøpe to-polt led til parklyset???
edit: fant pærer.. bay15d led, men de var dyre :P
EBay har garantert skambillige pærer ;) ikke helt enig i led i parklysa, men...
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk