JP MK20 felger dette, fikk de i forskjellige boltsirkler, bl.a. 5x108.
blir det bremsing snart da kær? :)
det håper jeg men aldri godt og si!:)får håpe jeg får gjort det får det kommer snø!
Hører noe preik om snø til uka?? :o
da er det bare å slenge på ishjul :p snødde litt på Dombås om torsdan, så det kommer nokk fort hit å.. :)
ja det begynner og bli surt om måran nå også!:confused:
Kaldt til langt utpå formiddagen! Æsj..
Gruer meg til snøen kommer. Ryggen min er IKKE klar for snømåking...
eneste som er positivt med vinteren er skrensing og bil bygging!!:D
Bare kort innpå: hva gjør du og alle dere andre som gjør relativt store inngrep når det drar seg mot EU Kontroll? Har grusomt lyst til å bygge i vinter......
har du litt kontakter så ordner det meste seg!hehe:D bare og bygge det.:)
Blir bra dette her nå Moseby:D
Som du sier med kontakter, men er bare det at når du er ferdig med å bygge så vil ingen av di kontaktene det lengere..hehe.. Veit åssen det er
Hehe ja det begynner og komme seg i værtfall!men har begynt og få skikkelig lyst til og bygge turbo på denne motoren, men trur ikke det blir noe før til vinteren igjen.må ha mere trøkk...:Dog med de kontakten trur jeg det skal gå bra kan jo ta den selv!:cool:hehe
Må det gitt.. Sett etpar "rimelige", men må vel faenmeg investere i kjettinger og. :D
hvordan bensinpumpe og trykkregulator bruker du?
facet red top pumpe og filter king!..
pen bil!
hehe bra du er oppdatert jonas!hehe men kjører med facet pumpe og filter king.
Takk takk moro og høre!:)
blir det bremsing på denna sida av nyttår eller venter du til neste år? :)
ja den som viste det!:)hehe men blir vell ikke noe før til våren igjen!har fått et lite problem med at jeg mister oljetrykk på tomgang så trur olje pumpa mi er kast!:mad: så greit og få byttet den før bremsing så den ikke raser i benken....:rolleyes:
har nå vært og hentet meg nye felger kansje ikke de mest spennende men fikk de billig så da måtte jeg ha dem!;)får prøve og lege ut bilder av dem og av hvordan bakstillinga blei etter jeg monterte sperre,poly foringer,momentstag med unibols og lange hjulbolter.tok også og malte opp aksel og bærebruer i samme slengen:)
Hvilke felger ble det da?