Godag..
noen som har formeining om kor stor xsos som trengs??
3" eller 3,5"?
je tenkte kansje 3,5" heile vein men kansje det holder me 3,5 downpipe å til midt under bilen å ha 3" resten bak...
forslag eller meininger taes imot me takk8)
Godag..
noen som har formeining om kor stor xsos som trengs??
3" eller 3,5"?
je tenkte kansje 3,5" heile vein men kansje det holder me 3,5 downpipe å til midt under bilen å ha 3" resten bak...
forslag eller meininger taes imot me takk8)
Tror nok det holder med 3,5" downpipe, for så å gå over til 3" nede ved girkassa..
Må nesten aldri ha negativ rørdimensjonsovergang... det blir det mottrykk av. Bedre med 3" down og 3,5" resten eller bare 3,5" hele veien... Dessuten blir veldig fin dyp lyd med 3,5" og diffusjonsdempere (sånne som du ser rett gjennom, men som har fult av småhull rundt ut i dempestoffet).
gått litt smått her no.
handla mæ 91 modell 960 no.
gått 172000, 2.0 16v turbo me 16t turbo ellers helt orginal, svart heilskinn, el speil, ruta toveis takluke + begge stolan fram, utrekkbar krok, intregrert barnesete, ac +++
bli kurant bruksbil, må vel handel litt hjul å senk ellerhvert når vågna blir ferdi:)
vis noen har nytype 960 eller s90 front, bakfanger, listverk å dørhåndtak så er det av intresse:)
har du laget instrument panelet selv eller er det kjøpt?
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._4526708_n.jpg
cooler, radiator, oljekjørler, motor å girboks inn..
men må bygg ny tunnel til mellomaksel etterhvert her no fer vart litt trangt.
kjæm bedre bilda etterhvert
ser bra ut ;)
Nårtid blir det fyrings da :D ?
får du godkjent med det instrumente? :)
tenkte jeg skulle mase enda litt til og spørre hvor du har kjøpt målerne og hva er str. på speedo?:)
liker prosjektet ditt:)
okei,takk skal du ha:)
blir bra herre ja Tom :)
ser fortsatt bra ut here;P bli fyring føri jul no da eilj?
hehe e litt da jah;P
problemet er som du sier, plassen, over bakakselen på 240, jeg kan egentli si at det ikke er mulig med 3,5" over her på senket bil uten og bygge om i gulvet.
men så langt bak så er avgassene blitt så kalde at jeg tror det kvitter om det er 3" eller 3,5" også.
Vet om en som bygget om sin i gulvet og har 4" hele veien :)