Ser veldig bra ut dette. Skal du ha på emblema på bakluka igjen?
Printable View
Ser veldig bra ut dette. Skal du ha på emblema på bakluka igjen?
Henger meg på rosen her... Lekker bil, og ikke minst fantastisk farge! :)
Var nesten litt tøft uten fangeren... Hvis du bare får festet tåkelysene under den bjelken så har du en ganske unik 850 ;)
Tusen takk for det! :) Har ikke landet helt på det enda.. Hvis jeg skal ha noe emblem, så blir det bare et nyere Volvoemblem. Et skinnende et. Gidder ikke de matte stygge fra 850 :p
Tusen takk for det :) Jeg er veldig glad i 417, så ble ikke noe tema for meg å foreta noe fargeskift på denne! :)
Tåkelysene henger jo der de da :) De er jo skrudd rett i bjelken der! :)
Da har jeg hentet skiltene mine igjen :) Da må jeg bare blir ferdig med kjølingen, skru på fangeren og Voilá, driving!
Vi jobber som fy med det. Vi har holdt på å trykkteste osv i dag.
Finner dere noe feil?
Funnet feilen?
Ja, nå er feilen funnet. Problemet er toppen. Etter måling med IR osv ser vi nå hva problemet med bilen er. CO-testet også kjølevannet, og der var det masse CO! Toppakningen har det tydeligvis ikke bra, og bilen er tydeligvis plutselig blitt varm. Så det som nå skjer er at toppen må pelles av igjen, planslipes, byttet toppakning og sette den sammen igjen. Grunnen til at vifta ikke går er fordi det bygges opp så mye eksostrykk i kjølesystemet av vannet ikke sirkulerer.
Bra dere har funnet ut hva som feilen!
Kjedelig at det var det som var feilen!
Ja, det var greit å få funnet ut av det :) Men, det som gjør det hele ganske så kjipt er jo det at jeg begynner å jobbe på søndag, og da skal jeg jobbe 7 dager i uken frem til 20 juni.. Er ikke så lett å jobbe i Oslo, og ha en bil som står i Kristiansand.. :p Så der må det finnes en løsning. :) Vil helst ikke flytte den herifra før den er i orden, da han som skal planslipe toppen holder til her nede og har virkelig peiling!
Da syns jeg du skal hive deg vekk fra datan og fikse dette lynkjapt!
Godt å ha en gul volvo som sviver som ei klokke. *hehe*.
Godt du fant feilen hvertfall =)
Haha, er ikke så lett, for har ikke bilen her, og kvelden i dag skal brukes på å vaske verkstedet vårt... :(
Nice! Ja, bilen min står hos Einar nå, der du hadde toppen :) Så du vet jo hvor usentralt det verkstedet ligger :) Måtte opp dit for å få brukt Co-måler og IR :)
Vitsen med å vaske når du skal grise mer? ;)
Vi vasker jo bilene våre også, selv om de kjøres og blir skitne.. :(
Godt dere fant feilen da iallfall! Lykke til. :)
Det var no bra at du fant ut kva som var gale men domt at du fant ut at det var det som var gale:p
Kan det vera det som er gale på min bil og då kanskje? sidan kjøleveska berre sirkulerar når termostaten er utav:confused:
Godt at Goførren min klarte å slepe 850en din opp dit :) Var hvertfall nok turtall på den :P Hehe
Det er supert, for nå må du dra den ned igjen også ;)
Hvodan gåre med 850'n nå :D?
Den står på verkstedet på skolen enda. Venter på svar fra en der nede om han kan gjøre jobben for meg der nede eller ikke. Akkurat nå er jeg i Oslo hvor jeg jobber 7 dager i uka, så jeg har ikke sjans i havet til å rekke ned dit for å fikse det.. :(