Takket du ja til traktoren? :p
Printable View
Takket du ja til traktoren? :p
Hehe, dårlig med traktor her gitt :p
Ble det noe salg?
Han kommer nå på onsdag :)
Det gjorde han visst ikke nei.
Typisk....
Sånne duster kan spare seg får og si at de skal komme man koker kaffe ordner og styrer men neida....
Sent from my iFail using faptalk...
Kan ikke stole på noen før pengene er på konto, det er min erfaring.
Kommer på torsdag... Eller, nei det gjør jeg ikke. Standard :p
Begynner å bli rimelig irriterende ja. Stoler sånnsett ikke på noen, men han her har ringt hver bidige dag, og snakket om at han gleder seg sånn. Så plutselig på morgenen samme dag så trekker han seg. Tar uansett å EU-godkjenner den før salg, sånn at ny eier bare kan hente skiltene og ha en sommerklar bil :) Byttet bremsesko bak i går, så nå er håndbrekket bra også. Det er deilig. Gidder uansett ikke å stresse det nå. Drar til Kreta i natt, så da er det en uke hvor alt med bil og motor er ute av hodet. Bortsett fra leiebilen da, en Lancia Ypsilon :p Har vasket og shinet den noe sinnsykt de to siste dagene, så nå ser den faktisk bedre ut enn hva den gjorde på Oslo Motorshow! :)
Godkjent i dag frem til oktober 2015. Null hull! :)
Solgt! Rar følelse må jeg si, men denne gangen er det nok ikke noe tull, for et rimelig greit depositum ligger på min konto! :)
Dust....
Sent from my iFail using faptalk...
Grattis! Hvor gikk den til? :)
Får vel gratulere da:p blir den værende innenfor vccn så vi kan "holde øye" med den eller? ;(
Sent fra min GT-I9305 via Tapatalk
Den går til Stavanger. :) Vet ikke om ny eier er på VCCN, men det ser vi. Litt rart å kvitte seg med den, men det er nok til det beste i og med at den er "ferdig" og jeg ikke har samvittighet til å bruke den.
Har ligget på finn i 3 uker i dag, og annonsen bikket akkurat 6000 visninger, så har vært noen inne å kikket på den :) Blir trist å la den gå, men det kommer nye prosjekter fra meg etter hvert! :) Jeg har 5-cyl Turbo rimelig langt inn i hjerterota. :)
godt å bli kvitt en gammel bil med kjøreegenskaper som ei handlevogn ;) he he.
vemodig å si farvel er det uansett. mange arbeidstimer og mye sjel blir det alikvel.
Ser fram til nye flotte prosjekter fra deg. Du gjør alltid ordentlig arbeid
t5 rwd prosjekt på deg nå da eller?
Satse på at den blir godt tatt vare på av nye eier. :) Neste prosjektet får bli noe du tør å kjøre med da :p
Tusen takk Morgis! :) Ble fornøyd med denne selv, og det har vært en fantastisk prosess! :) Neste prosjekt skal bli enda heftigere, og jeg går med endel tanker om hva det skal være :) Men det blir nok en stund til. Er endel andre ting som må på plass først :) Blir MC nå i første omgang sånn at jeg kan cruise litt rundt :)
Jeg røper ingenting :)
Får satse på det :p Nå blir det en motorsykkel i første omgang, så skal S80en få litt kule hjul og senk :)
Congratz ;)
S80en er jo turbofemmer den og, tross alt. Der har du jo forsåvidt en idé... har ikke sett noen heftige TDI-femmerbygg.
240 med helverst dieselfemmer?
Da hadde jeg heller gått for en rettstilt D5 siden de skal være enklere å omprogrammere med uorginal software. Men 5'er diesel er ikke å forakte det heller :) søk opp litt på youtube! Ligger mye rart der :p
Skriveleifer skyldes uvettig autotekst på talatut..
D5 er da for pokker en dieselfemmer den og? Sa ikke noe om type, utover fem sylindre og diesel.
Og Daniel... om du kjører på TDI, må du ha smokeswitch... youtube it.
Audi TDI er ingen problem å hive ned i ein 240, veldig enkelt faktisk, ein brukar alle detaljar frå D24. Gjekk ein 162 med Audi TDI heime, den gjekk dessverre på skroten temmeleg nyleg.
Bortsett fra det enorme dieselkakelet fra VAG TDI motoren pre 2002 modellene, er det en solid liten tysk sak som er lett å trimme.
D5 er hakket mer moderne, og har forsåvidt en bredere effektkurve og en langt penere gange.
Kan hente ut mye effekt av denne også, uten at jeg har studert dette alt for nøye.
Selv hadde jeg foretrukket en ekte volvomotor i en volvo, altså D5.
Synes D5en kaklet litt den og, men den oppleves veldig sterk, uansett turtall egentlig. Ikke at jeg har dratt den til 5k, da, siden jeg kun har kjørt manuell D5 en gang, og Geartronicen er ikke så morsom å kjøre med.
D5 på litt sprek eksos blir jo tilogmed digg lyd! Jeg tror vi har avgjort hva som skal drive Daniels neste prosjekt, hvertfall.
Jeg er i utgangspunktet ingen dieselmann :p Kjører det kun nå fordi det er billig for en student :p
Jeg har aldri hatt noe imot FWD :) Jeg er absolutt ikke en av dem som påstår at den siste Volvo ble laget i 1998 :) Føler meg ferdig med gammel Volvo (typ 1-2-3-7-9) serie på nåværende tidspunkt i alle fall :)
Blir vel P80 eller nyere tenker jeg :)
Hadde vært artig å hatt flere å sammenligne D5 med. Men gratulerer med salg Daniel, krysser fingrene for at du kommer tilbake sterkere enn før når du føler tiden er der ;)
Sent from my Windows phone using Tapatalk
Tusen takk for det! :) Jeg kommer tilbake med et ordentlig prosjekt igjen, det eneste er at jeg klarer ikke gjøre noe halvveis, og da trenger jeg mye tid! :) Driver å surrer med litt planer oppe i hodet allerede :) 850en hadde jeg i hodet i 3 år før jeg kjøpte bilen.
Akkurat nå er det siste rest av utdanningen og MC som står i hovedfokus, så får kose meg med det til jeg har tid og overskudd til å lage grombil igjen! :)
Neste gang skal jeg ha et utgangspunkt med lavere km, det er intensjonen! :)
Da går denne i pressa! Fyren som kjøpte den totalvraket den i natt............
Eh, you serious? :o
Å gud bedre.. Det var en positur jeg aldri hadde sett for meg den bilen i! :'(
Ikkje bra! :/
http://rogalandsavis.no/bilder/annonser/4.jpg
Aii, det så ikke bra ut :(