Ah, det har jeg ikke tenkt på ;).
Printable View
Ville nok prøvd å hive på den kammen, er ikke sikkert du får så ille resonansproblemer da. Pulsene vil jo oppføre seg annerledes, men mulig du bare flytter turtallet den pulserer.
Ja, uten tvil. Bare fjern det du har i bakruta så det ikke blir 2 midtmonterte! Er en sivil impreza i området som kjører med bremselys på vingen og et i bakruta.. ser ikke ut!
Nydelig bil du har :)
Men du har vel ikke en film der en hører lyden av eksosen godt? Er litt nyskjerrig på lyden av den :p
+1 ! Vil ha en tilsvarende film av denna !
- http://www.youtube.com/watch?v=CKORmCmDW5I
Gleder meg ! :D
Finnes mange avsperra områder å gjøre det der på, du ser jo TBO .. For han er jo alt avsperra områder så :)
Vi får ta det en kveld Christian, når du har lagt om til kinahjula :D Jeg filmer jeg :D
Da er bilen levert til antirustbehandling i dag. Den er levert til en som har drevet mye med karrosseri og rust og vet hvordan ting skal gjøres så rust ikke kommer igjen.
Det han kommer til å gjøre:
- Vaske/steame undersiden av bilen
- Tørke bilen
- Granske alt etter rust
- Sandblåse/utbedre eventuell rust
- Tynnolje i alle hulrom og understell
- Tykkmasse som holder seg oljete for alltid og skjermer karrosseriet for steinsprut
Han ringte opp igjen nå i stad. Han har funnet rust som aldri jeg har vært klar over eller funnet selv om jeg har vært under der mange ganger. Et rusthull under førersetet i sveiseskjøten og et ved høyre hjulbue bak som må sveises. Pluss litt overflate rust diverse andre steder, rundt jekkfester og diverse som kan sandblåses. Ellers var visst understellet helt strøkent.
Så da skal det også utbedres i samme slengen! Greit å få gjordt sånnt sånn at karrosseriet holder seg godt! Han kommer nok til å ha bilen hele denne uka tom Lørdag.
kom ikke som ett sjokk.
hører fra så mange "bilen min er heeeelt rustfri"
men det er sjelden riktig.
en liten tur med ei lommelykt så skal jeg finne litt(200 serie)
men var jo ikke ille dette da. blir nok bra :)
Alt har rust, men er alltid deilig å vite i ettertid at man har fikset det, og faktisk vet hvor lite rust som er på bilen :)
Tilogmed Hiace'en min som ejg henta hos Toyota i mai i år ca, har begynt å bli brun enkelte steder.. Bil og rust er no drit :p
Rust blir man aldri kvitt desverre..
Bygge i alu og glassfiber da.. :p
Hvor mye må du betale for dette omtrent?
Hvitt?