Helt klart ;)
Det med salg er noe jeg aldri har nevnt, og kommer nok aldri til å nevnes :)
Hatt den i over 10 år nå!
Printable View
Helt klart ;)
Det med salg er noe jeg aldri har nevnt, og kommer nok aldri til å nevnes :)
Hatt den i over 10 år nå!
Div reportasjer fra bilblader siste årene, mangler et par magasiner..
http://forum.vccn.no/img-dump/2012/07/2006.jpg
Hjelmene!
http://forum.vccn.no/img-dump/2012/07/2007.jpg
Er det 18" Pegasus felger du kjører på bane med? :)
Jess, og Michelin gateslicks. Sitter som F, syntes jeg i alle fall!
Bruke den da, siden du ikke skal selge'n :p
Ja, sier noe der Per! Sorry for at jeg sviket VCCN på Rudskogen Motorsenter.. Men fristet minimalt å bruke den, frister fortsatt lite! Men nå går jeg ut i ferie i dag, så kanskje jeg finner igjen litt glede da! :cool:
Må nok starte på judd GVX prosjektet! :D
Heisan.
Enkleste måten og få tilbake gnisten. La oss møtes noen biler på rudskogen og ta et vennskap race. Hadde vært moro og ta en hyggelig kamp med mye juging og gassing.
Jeg har ikke vært i garasjen på 2 år omtrent grunnet barn og jobb. Men nå var det ordentlig moro på rudskogen igjen.
Sikkert et track day snart.
Filtis
Tror nok bare du kan glemme å få Anders på flere Trackdays! Var ikke akkurat suksess sist!
Jeg er med i NRC som står for sikkerheten på banen, også under trackday. Skulle du mot alle ods stoppe, skal jeg hjelpe deg....
Godt å høre Petter! Bilen fåkke havnet i bedre hender da!
Men når er neste event? Og hvordan er med med prøveskilt?
Kan si mye rart om Trackday, og at du Anders ikke var så heldig med den episoden der, men at det er enn bra arrangement og en fin mulighet for mange å kjøre på banen uten å måtte dra på Gatebil er det liten tvil om! :)
Neste er 12 august :)
Er jo bare å skru sammen bilen ordentlig så du ikke må berges så er det jo ikke noe problem ;)
Skjer vel ikke en gang til at du setter bilen i brillene uten sikring iallfall :) Vet du ville ha det sist også, men man stoler jo gjerne på fagfolk.... :/ Det skjer ikke neste gang!
Det er jo ikke fagfolk når en setter en bil i brilla uten å sikre på noen måte.. :)
Da må man ha vært i faget først ja :p
Men Anders, er på tide å få lufta denne bilen igjen nå vel, kan ikke bare stå å samle støv!
Jeg er klar!
Og ang å skru sammen bilen, kan jeg noe får at triggerhjulet brister? Nope ;)
Pacific Standar Time. Texas er ei klokke. :)
Personlig Service Teknikker ja :)
Vært ute en tur med bilen i dag og gitt den en vask, var blank og fin under støvet!
Og siste oppgradering gjorde susen på den ene barnesykdommen den har hatt, nemlig problemer med dynamoreimen! Ved høye turtall og girskift har den klatret på reimhjulet og mot tørrsumppumpa! Det problemet er nå løst, og det føles godt!
Så får jeg jobbe meg mot lisens tenker jeg!
Glitrende! :D
Neste helg er fin mtp kjøring på rudskogen. Trackday på lørdag og ope treff på søndag. Opel er åpent for alle merker. Sepå siden dems. Opelmotorsportclub.no
Er der begge dager selv. ;)