nesj hadde nå satt meg plan om at bilen skal utstyres med turbomotoren så jeg vet at jeg ikke må kappe og endre ting etter lakkeringen er ferdig. kjipt det å skrape opp\kappe i nylakket bil for å tilpasse ting. men det drøyer dessverre med ting fra sverige som holder prosjektet igjen. så hvorfor vet jeg ikke men håper det løsner i sweeden så jeg får oppover delene :)
etter den er bygd opp og framover i februar nå så skal jeg prøve å innhente litt prisoverslag på jobben. burde strengt tatt skiftet i alle fall høyre hjulbue bak og det koster sikkert en del $$ bare det.
interørplanene leste du vell rett over her ;) forespurt pris på å få skinntrekk i atacama\atacamalook fra et firma som driver med slikt så får se hva de tilbyr. er nesten sistepri dette da alt annet bør være på plass først så ser ikke for meg det er montert før i neste år kanskje. stereo må bygges før den tid. men ja. det blir midtkonsoll hele veien bak tenker jeg. samt 1 6,5" lcd skjerm i denne konsollen bakover mot baksetet. og kanskje en i bagasjerommet foran forsterkere. skal jo være litt show baki der også til de 2-3 utstillngene\treffene jeg skal prøve å få med meg i år... :p hehe men tviler på at jeg rekker det i år også så mye $$ som må ut før sommeren er kommet.
dashbordet begynner jeg også på når FK motoren er ute i bilen...