Er ikke det bare juks da? Jeg tviler igrunn på at de risikerer folks liv og helse på den måten med å vise frem ekte troll i en fornøyelsespark.
Det spørs, mtp ferie osv. :)
Jeg tar turen regner jeg med, vi får satse på skikkelig regn og stengt servering? :p
Og episk oversized Kebabtallerken på den mest dodgy sjappa i Ski..
Kanskje man skulle tatt seg en tur da. er jævlig dyrt men:p
Bygg om Skuta di til ei skikkelig skute! Så seiler du over ^^
http://highfields-arc.co.uk/beginner...s_and_boat.jpg
Blir vanskelig å seile på E18 gitt:p
men tror det blir horten-moss neste gang eventuelt, det går nok litt fortere.
Når vi er inne på temaet "strekning til Tyrigrava" kan jeg vel ikke klage :p
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/06/10.png
Blir det noe liv på Grava idag da? Regner her i dalen nå men det varer vel neppe hele dagen :rolleyes:
Makan, er torsdag alt idag ja. Se om jeg får tid utover dagen, mye å gjøre før ferie til uka! :p
Du er klar over at den sjappa faktisk HETER Shady's ???
Tror egentlig ikke det blir noe tur på meg, mye å gjøre samtidig som jeg er helt i form idag, litt værsjuk tror jeg :rolleyes:
Hehe! Shady er jo perfekt navn på det mathullet der.. Var mye bedre burger der for en tre-fire år siden.. Men da var det en annen kulør bak disken der også ;)
Are, ta turen du ;) Jeg har kjørt fra Fredrikstad og hjem for å være med, så best folk kommer nå altså :p
Vi får se hvordan fremdriften blir utover dagen, rekker garantert ikke å være der ute til 18 ihvertfall ;)
Tar vell en liten tur med skjenneM i dag, gidder ikke skru hele tiden :P
Kommer ikke i dag, men kommer på Rudskogen da:)
Oppmøtet i dag var virkelig elendig. :p
Var heller labert oppmøte i dag ja! Men hyggelig med de som møtte opp da :D
antall besøkende har liksom dalt nedover for hver gang :P kan vel anse dette treffet som bortkasta energi, hvis det ikke kommer flere neste gang.
vel er mye treff om dagen valgte å drøye det i og med at det er gatebil i dag
Mange var der da? Jeg fikk ikke til i går.
Venter spent på forsiden, så det går å reklamere litt for disse treffene også....
Ja, hvor mange ble det igår. Rakk det ikke jeg heller desverre, har forbanna meg litt på å dra hver mnd for å støtte opp om tiltaket.
Vi kunne trengt litt mere omtale rundt her tror jeg, det er nok mange som har mulighet og lyst til å komme men ikke vet om treffene ;)
vi var vel 5-6 stk. så ikke altfor mange :P men var hyggelig dog. kom en fin mann med en enda finere PV =)
Vi var 6 biler på det meste (kanskje 7 hvis vi teller med han som kjørte den svarte V70Nen som ikke snakket med noen, men som ruslet rundt i crocsene sine og røyka) :p Dårlig med bilder også. Jeg som kjørte fra Fredrikstad og hjem for å komme. Men var hyggelig med de som var der da :D
Gjør det :)
I denne tråden:
http://forum.vccn.no/showthread.php?t=23038
:)
Neste mnd kommer jeg! Ble vel litt ekstra dårlig oppmøte på torsdag pga dårlig vær og sommerferie regner jeg med :/
skulle fått til et treff litt nærmere, blir så jævelig langt:p sånn i drammen hadde vært passe, litt mere sentralt.
jaja:) men da blir det fort litt langt for dem i oslo. er ikke så langt til drammen:)
Tyrigrava er et greit kompromiss. :)
Turidgrava eller Drammen, er like ille begge deler så greit for meg :p Men er det ikke noe treff i drammensområdet allerede a?
Det er jo vårtreffet da, men kunne godt vært litt oftere.
Tyrigrava er perfekt ;)