Sitat:
Ja ting tar tid sånn er det med det aller meste. Jeg har nylig pusset opp leiligheten og tror faktisk det tok sånn ca 10 X mer tid en beregnet. Nå ble det gjo slik det pleier å bli med meg at når jeg først er i gang å finner noe som for eksempel kunne sett bedre ut så fikser jeg det også selv om det ikke var i den opprinnelige planen. Ville jo at leiligheten skulle bli så bra som mulig når den skulle pusse opp uansett og brukte 4 uker av ferien blant annet på oppussing. Nå er det endelig snart helg for mitt vedkommende så da kan jeg om ikke i kveld iallefall i morgen kontakte flere forskjellige potensielle custom turbo byggere. Jeg kom tilfeldigvis over en artikkel på jobb i går angående økning av effekt og godkjenning, tror der var Motor eller noe lignende som hadde publisert artikkelen. En rik mann hadde kjøpt seg en eldre Porsche som han hadde økt effekten betraktelig i å trodde, ( stod det ) at det holdt med en vanlig avgass test altså ikke noe TUV eller lignende å så ente det opp med at bilen ble avskiltet som jeg forsto det. Å da kom det frem at år penge gutta sliter med å få godkjent høyere effekt med større turbo osv, Proforma fakturerer bilen til Sverige eller Tyskland og får den godkjent med ønsket effekt økning for deretter og importere bilen tilbake til Norge igjen. Det er penge gutta i sitt S. Det ligger mye om tema bygge om turbo på YouTube ja,jeg får prioritere litt tid til å sette meg litt inn i det tema.
Det er sånn det vanligvis går ja.