Har gått ca 97 000.
Printable View
Har gått ca 97 000.
bytter uten mellomlegg med en 93 854.
dønn seriøst.
Du kan da ikke seriøst mene at du vil selge denne? Skulle gjerne overtatt den men synes seriøst at 500k innehar for mye avgifter å sponse vår udugelige regjering med, selv om bilen sikkert nok er verdt det her til lands, for det er unektelig en perle av en bil!
Jau, tenker seriøst på det, kjem heilt sikkert til å angre noko voldsomt på det også.
Er det XC90 7-seter det blir etter denne da?
Om v70 blir for smått å XC90 for kjedelig, er det jo bare Porsche Cayenne igjen... ikke feil det heller.
Caravelle da :D
Selger du denne så kvitter du deg med èn stykk bil med skikkelig sjel. Dette er den mest ultimate familiebilen Volvo noensinne har kommet med. Hjelper fint lite med det de så fint kaller R-design nå tildags, det ordet er verdt ingenting i mine øyne. Lykke til med salget iallefall.
Det er eg heilt einig i :-) Idéen var nok at ein skulle skilje mellom utstyr og motor i dag, og endte med berre rimi-bilar.
Volvo har ikkje den bilen lengre, som eignar seg som plakat på gutteromet. På mitt hang volvo gruppe a, porsche 959, lamborghini countach og Ferrari Testarossa. Ein dag kjem nok ei 911 til å stå i garasja, og fleire gamle volvoar. Men kjem det til å stå ein nyare Volvo?
Ta heller å selg den andre 240en din du ;) Her vil du bare angre ;) Kan da ikke være moro å ligge natt etter natt uten å få sove vel? :)
Porsche Panamera er jo en kurrant familiebil slik jeg ser det - hadde det ikke vært for disse politisk korrekte avgiftene...