Tenker de kler bilen veeldig godt :)
Printable View
Tenker de kler bilen veeldig godt :)
Polaris på:
Vedlegg 4073
Stilig! :)
Bytte av skiver, klossar og montering av nytt repkit framme. Sparte dette til saltet var av vegen. Rekna med at eg måtte til å bytte kalipperet på venstre sida framme, men det var berre glidepinnane som var problemet. Meinar at det er ikkje meir enn omtrent eit år sidan det kom, og likevel ser det ikkje ut. Skiver meiner eg også har vore av ganske nyleg, og dei sat som fan pga rustkant inne i skiva. Sannsynlegvis fordi bremseskjolda har forvitra. men det virkar som saltet har vorte meir aggressivt siste året. Slo ut pinneboltane for å kunne bruke meir vold på skiva, utan å øydelegge gjengane.
Vedlegg 4077 Vedlegg 4078
Men alle likar jo nye og shiny parts:
Vedlegg 4079
Og ein liten pust i bakken vart jo det:
Vedlegg 4080
Moro å få gjort litt ;-)
Er det en 81-83 Turbo vi ser der...?
Tenkte på den vogna som tjener som bord for en kopp og en Snickers... :D
Ser i en annen tråd at vi jo har blitt orientert om denne før - den har bare havnet under radaren i det senere. :p
Rutebytte på gang, etter 22 år må orginalruta gi seg:
Vedlegg 4109
Men alle likar jo nye og shiny parts:
Vedlegg 4079
...men ville ikke spandere på nytt skjold altså :D
Skjold er oppskrytt :-) bare å fjerne dem :-)
Då er denne reist, får sjå kva ein finn på av bruksbil.
Hvorfor? Denne var jo glimrende som bruksbil! :)
Man må jo variere litt, her er ein gammal og svart slitar som må få sjå litt asfalt også.
Morgan Freeman? :-p
Du får kjøpe min 240SE da, så du får oppgradert deg fra dissa Classic bilene. Legges ut etter påske en gang tenker jeg. Koselig bruksbil :DSitat:
Då er denne reist, får sjå kva ein finn på av bruksbil.
Ikke kødd med no som funker ;-)
Vil eigentleg ha luke, automat og klima. Og det utelukkar 245 og 262c. Men no er eg jo gift, så kamelar slukar ein på løpande band :-P
Ouch.. :-D