R-eplica?
Printable View
R-eplica?
passa heilt perfekt til den bilen :)
Er jo mange som bygger om 01-04 modellene sine til Faceliften fra 05-07. Man må bytte fester og indre del av fangerene (Stålskinna og dempere) samme er det bak. lykter må tilpasses med nye fester. bak er det bolton med lamper. Det var iallefall det di sa på delelageret på Volvo i Larvik:)
for en utrolig flott v70 du har :D
Når jeg ser disse her så tenker jeg "hva pokker skulle jeg med Thor 17"". :)
Da får vi ta neste månedslønning å koste på bilen et helsats anlegg! :)
Noen som har hørt lyden til bsr sitt med 1,2 og 3 lydempere?
Evntuelt film?
Vurderer å gå for det med 2 dempere uten kat... men vet ikke om det vil by på problemer med lambdasonde?
Da bestilte eg nye pærer fra acb.no på fredag klokka 11 og på lørdag så er de ankommet meg!
Der snakker vi service!
Ble 2 stk 35w 6000k D2R!
Ikke litt dyrt en plass heller! 215kr levert hjemme på døra!
Kjøpte pærer fra dioder.no for en stund tilbake, og må bare si at der skal eg ikke handle mer! Snakker om dårlig service og manglel på kompetanse!
Fikk D2S pærer, enda eg bestilte D2R!!!
D2S går til linselykt, og D2R skal på biler som har reflektor!
Klaget til de om det men de ville ikke gi seg på det... de mente at S pærern er en erstatning til R pæren....
Hei, synd du har fått dårlig inntrykk av Dioder.no.
Det er ikke slik at vi har sagt at D2S er erstatning for D2R (vi har kopi av mail som vi kan legge ut for bevis). De pærene du bestilte, er av universal type, dvs de kan brukes på både "S" og "R" lykter.
http://www.dioder.no/catalog/product...oducts_id=1810
Bakdelen med å bruke de på "R" lykter, er at man KAN få strølys som du beskriver, da det mangler i forhold til "R", noe maskering på selve pæren.
Jeg tilbød deg å bytte til CEBT D2R pærer, mot et pristillegg.
Vi hørte ikke mer fra deg.
Jeg hadde D2S pærer på V40`n, uten linselykter, der var det ikke strølys.
Mvh
Anders, for Dioder.no
Sitat fra mail: De D2S/D2R pærene er av universal type.
Men dette stemmer jo ikke...
Sitet fra andre plasser:
D2S is for a projector/ellipsoidal housing.. D2R is for a reflector(free-form) housing.
D2S = D2 bulb for Shielded housings aka projectors (notice no paint)
D2R = D2 bulb for Reflectors (like the IS300's or the Prius, notice the ceramic painted part of the bulb for light control)
Functional Differences
The "R" in D2R bulb types stands for "reflector," which means that the bulb is designed to be used in reflector-type headlights. Reflector headlights use a parabolic reflector to gather and focus the light, and use the black part of the bulb for control. The "S" in the D2S bulbs stands for "shielded," which means the bulb is designed for use in projector-type headlights. Projector headlights use a reflector to gather the light and a lens to focus and control it.
Så da vet vi det!
Eg spurte jo i hovedsak etter D2R pærer i mailen, men ser kke noen grunn til å blåse mer liv i saken... eg har kjøpt nye pærer fra ACB, fikk rett type og er meget fornøyd over både leveranse, pris og utvalgt de har! :)
Nei, det lyse like bra, men du får uønska strølys. Men skal ikkje krangle, du har fått feil pærer og hadde heilt sikkert fått rett type med bedre dialog :)
Vurderer salg og kjøpa av en R-AWD! :)
Du som handla den svarte R´en da, regner jeg med?!?
Husker ikke reg. nummeret. Men den ble nettopp solgt. Lå ikke veldig lenge ute til salgs på Finn.no.
EDIT: Ja. Det var den LS-registrerte jeg mente. http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=28155671
Da rauk viskermotoren bak!
............ får vel kjøpe ny da! :P
N vs. R! :)
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/05/2774.jpg
19" og railløst tak er VELDIG riktig på denne bilen, VAKKERT!
Pene begge to :)
Kan det stemme at denne R-en bor et sted på laksevåg? Har hatt et par episoder der jeg i øyekroken ser en mørk V70N cruise utover kringsjåveien, og i det jeg rekker å tenke "var ikke det en R?" og snu meg for å se så er den vekk... :eek:
Edit: Never mind, fant det på regnr :)