Gratulerer med flott bil!
Printable View
Gratulerer med flott bil!
må bare si meg uendelig enig med Gaupe her, med de enderøra som er på bildet kan du like greit klaske til med bodykitet avbildet litt lenger oppe her. Noen skråskjærte enderør trekt litt lenger inn under bilen hadde nok bært pent, men jeg slåss fremdeles litt med meg selv vedrørende C70 kler twinpipe eller ikke. null kritikk her, altså, men om du kjører på med twinpipe, kan du jo nesten slå til med Rfanger og...C
Hadde sikkert ikke sett så galt ut med skråskjærte ovale enderør.
Tore: takker! :) kosebil dette ja.
blir ikke twinpipe uansett på denne, og i alle fall ikke R front :) C70 er konstruert slik fordi den er perfekt som den er utvendig ;)
Strengt tatt hadde jeg satt på Rfanger og twinpipe, om det hadde vært min bil, som en del andre synes jeg C70fangeren blir litt... diffus, liksom. Ikke noe skikkelige kanter, som en Volvo faktisk skal ha:D
Men sålenge du er fornøyd, må du pent overse kritikken:D
Hvordan gikk det i Oslo her om dagen, forresten? Dyppet løk i rekesaus?:D
hehe no comment :p
men var ei veldig koselig helg i oslo ja. fikk sett litt av oslo som jeg ikke har sett før, det var goodi :)
nå er jeg spent... hvilken del av oslo er verdt å kjøre hundrevis av mil for å se?
og jo, comment! har du sagt A, så har du pent å si B og. kan gjerne spe på med litt bilder.
*kremt*
Erre u har rota deg borti nå a Kodja?? Dratt på med subbedeiser i Oslo? :O
stemmer for å offtopic-prate rundt utseendet på vedkommende kvinnemenneske Kodja har rota seg bort, til han produserer et bilde av a.:D
The devil is in the detail :) Denne bilen må forbedrast med subtile og små detaljar, som gjer heilheita så mykje bedre. Har du ein sjeldan bil, så treng du ikkje å skilje deg ut med plast og blinkande lys, men satse mest på å forfine dei kvalitetane som allereide gjer at den skiljer seg ut, og så modernisere enkelte element av bilen.
Spotta deg på Tiller igår eller i forigårs :p Som vanlig er det lite respons å få ! :p
er som du sier Gaupe. C70 Safran er spesi nok til at den ikke trenger å flashes utseendemessig :)
er ikke mye utvendig som kan gjøres uansett. den saken er jo avklart. blir å bestille nye 18" Triton felger etter hvert her nå på jobb. eneste felgene jeg har kommet fram til og funnet som kler bilen her. og så blir det 17" av noe slag til neste vinter... :)
ellers er det bestilt grå tøymatter til bilen, fant ikke noe eget delenr til C70 så antok det var samme som til S\V70!? er i alle fall bestilt og kommer antageligvis i morgen! :)
har også fått demontert litt på 945n typ forsterkere og Alpine spilleren så jeg ev kan sette i dette etter hvert... blir bare en liten 8" DD subb OM det blir noe. de har potensiale for 150dB i seg selv så holder i massevis regner jeg med i bilen her for litt ekstra fylde. skal ikke være så tung bak er plana, lei av det :)
Torra: kjenner da ikke igjen deg vett... :p
per turbo skal jo selge felgene sine, vet ikke om det hadde vært noe på denne? ;)
han solgte vel den hvite uten Tritonfelgene? kan jo alltids hende det er de han skal bli kvitt.
triton felgene har han solgt. BBS CK det er snakk om :) legger ved link http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...nkode=31809423
Hva skal du gjøre med r-felgene da? Må få til å stikke innom en dag når du er ferdig på jobb.
triton er BBS ja :)
19" R felgene skal selges Kenneth D. er hakket for stort for min del!! :) men bra dekk på de da så er jo verdt litt heldigvis.
edit: syntes ikke de BBS felgene der var noe særlig, ikke til min bil i alle fall :)
Skulle vært 18 toms. Blir for stort med 19 for min del også.
Får lakkere 940n gullfarga så du kjenner igjen meg da..
Jepp. Litt upresis og overflødig kommentar kanskje, ettersom Tonytic var så rask med link og greier.
EDIT:
For å ikke gjøre denne kommentaren like unødvendig, her er et bilde av C70 med BBS CK, rett og slett herlig :D :
http://www.volvoforum.no/bilder_tref...al2008-158.jpg
torra: er mørkt vettu så er ikke lett å se hvem som sitter i bilene :)
sven: det der så faktisk litt\mye bedre ut PÅ bil enn bare felgen liggende for seg selv gitt, det må jeg innrømme... så forresten Nebula(?) som også er slike skruddfelger(?) på et bilde med en V70N her i dag... så veldig bra ut de felgene også :)
edit: ser for meg at c70n min også blir stående slik til Nardo Bil treffet her til våren :p med bagasjerommet også åpent :p hehe kjenner meg selv for godt til at jeg vet det blir noe moror å se på der også etter hvert ;)
Det er ikke uten grunn at panseret står åpent på den bilen:
http://www.volvoforum.no/bilder_tref...al2008-201.jpg