Hva mener du gjør den til en godbit? :)
Printable View
Hva mener du gjør den til en godbit? :)
Ser jo veldig velholdt ut da. Jeg liker fargekomboen jeg. :)
For en sjelden gsngs skyld må jeg si meg enig med Daniel. Pen og fin utvendig, kiler litt når jeg ser velholdte, blanke 850er... men fargekomboen fremstår litt grell i mine øyne. Synes fangerplastikken så litt falma ut og... ikke noen jeg hadde regnet med fra en DCN-bruker,
Likte den godt jeg. Etter min erfaring betyr ryddige tidligere eierforhold mye. Digg å kjøpe bil av en med detailing-fetish (du slipper å gremme deg over alle de tingene du selv ikke hadde orket å rengjøre). Det er en 2,0T med manuell kasse, noe som plasserer den over 90% av 850'ene i brukervennlighet (etter min mening). Fargen på utsiden er pen så lenge man holder den, og det beige inni en 850 går (nesten) an å leve med. Utstyret man trenger er på plass (bortsett fra takluke). Generell tilstand ser ut til å være langt over snittet.
Som rimelig bruksbil vil jeg si det er en godbit!
2,0 lavtrykksturbo er vel forresten ikke av de vanligste motorene på 850.
Voldsomt så mye rabalder jeg skapte bare ved å si at jeg ikke anser den som en godbit. :p Dog må jeg innrømme at jeg leste annonsen litt fort, og det hjelper litt at det er en 2,0T, for jeg trodde det var en 2.0 126HK :p Men fortsatt grell fargekombo i mine øyne :p
Godt synlig sikkerhetsfarge - muligens tidstypisk før alt ble svart eller grått? :D
Ingen volvo, men denne fortjena litt oppmerksomheit: http://www.finn.no/finn/car/used/vie...nkode=49192606
Ny opel kadett.
Ny kadett jo, artig!:) Jeg kunne godt hatt denne her som en halvpotent sommer/cruisebil: http://www.finn.no/finn/car/used/obj...ckthrough=true
Hahahahahaha :p 150lapper for en helt standard 1,2 :p man får jo en trøken rallye/GS-E for den prisen :p samt at han sier i annonsen at periodisk kontroll ikke er utført på grunn av at da blir km-stand påført, her er det noe muffens :p har mer en mistanke om at det er en godt holdt/tatt vare på bil som er gått 100k :p
Denne ser meget bra ut på bildene, og hvis den er like bra irl, så er vel kanskje prisen og grei? Ok km også
http://www.finn.no/finn/car/used/obj...ckthrough=true
Jepp! Begynner å bli en skjelden fugl i så bra original tilstand disse. Se hva du får av 940 til samme prisen så tenker jeg ikke prisen er så gal :)
Veldig pen den der. Likte fargen godt også.
Den har ligget ute lenge. En kamerat av meg var å så på den i august i fjor :)
Var den som bildene tilsier?
Skikkelig bastard den 850. Godt miksa av pre facelift og 95+
Den er nok ganske så original 1994 turbo. Har aldri sett noen turbo eller t5 biler med "gamle" 850 fronten så jeg tror den er urørt. Men at det er en 850 T5? Nei...
O'lord. Nice! :)
Men jeg mener 94 Turbo opprinnelig hadde litt annen rørføring til IC, at den gikk ovenfra og ned som med RIP-kitene fra ipd og andre?
Uansett kjempeflott bil.
Ikke veldig feil å kalle den T5 heller, mer riktig enn å kalle en T-5R for "R". Og mye riktigere det enn alle som kaller sin "T5R" fordi de har byttet motor, T5 fordi 2.0 LT motoren deres er en femmer med turbo, eller alle S60R-ene der ute :)
Men at noe er mindre feil enn noe annet gjør det selvsagt ikke riktig...
Xc90 V8 kom vel aldri med manuell, men nesten like sjelden ja :)
Ja, virker som en svært ok 850. 94-modellen heter da rett og slett 850Turbo, muligens fordi at den var den eneste 850 med turbo på det tidspunktet?