Er ikke Key account manager du vettu, eller hva Revell? ;)
Printable View
Det er ikke alltid penger betyr alt ;)
Visst dette er en bil som han fortsatt har planer for, hvorfor selge da for å bruke opp pengene på nytt prosjekt? ;)
Syns det er konge at han ikke selger den jeg :)
Over 400.000 visninger nå :cool:
dette har du sikkert hørt før men.. for en SINNSYK bil!!! :D
nå er ikke jeg den som følger mest med, men syntes å se du la til noen bilder på en 240-side på facebook hvor du skrev "my old one"?
betydde det "my old one" som i "den jeg hadde før", eller "veteranbilen min? :p
Takker og bukker! :)
Min gode gamle traver dette! Som fortsatt er og forblir i mitt eie :cool:
Budet har nådd nye grenser ja..
Driver og undersøker litt bakgrunn på den mannen nå :)
puh, det var jaggu bra :p
når den der artikkelen om at du hadde blitt bydd 1mill for den kom, så florerte den på nyhetsoppdateringa på face av alle de bimmer-frelste folka her oppi dalen at den der blikkboksen ikke var verd mer enn no anna volvo skrap :p
godt eksempel på irritasjon i mitt hode, og misunnelse i deres hoder ;)
Kan vel kalles "innafor" da :p
Hvilken sum er det snakk om nå?
20k + omreg. Samme som du skal ha for 960en. Mehehehehe.
Neida, Anders skal få si så mye han ønsker. :)
175.000 euro..
Jeg velger å ikke selge.
Daniel budet ble gitt ganske så offentlig på facebook så det var en del som hadde sett det før Anders selv, men respekt til deg Anders at du beholder bilen etter et sånt bud! Men jeg skjønner det godt!
Mye forskjellige meinger her, men! En selvbygd bil fra bunnen av kan ikke erstates av penger. Mtp på byggkostnad her så tror jeg bilen blir i Anders sitt eie.
Forstår godt at anders ikke vil selge, denne bilen finnes det bare 1 av.. Såvidt jeg vet klarer han seg greit økonomisk, så det er ikke nødvendig å selge :P
Han svensken som byde en mill første gangen ringer vell en gang i året enda eller hva Anders?
Haha :p
Skulle vært morro å vist om det faktisk er fakta. Og om denne personen mener det;)
Har gjort litt bakgrunnssjekk av mannen, og det meste tyder på at han har penger.
Men om det er "hvite" skikkelige penger vet jeg ikke. Vil ikke selge til hvem som helst, så lar derfor være da jeg er litt usikker.
Så lenge jeg klarer meg helt fint i hverdagen trenger jeg ikke 175.000 euro..
175.000€ hadde vert eit greit budsjett å bygge f.eks en 242 med Judd v8 f.eks, tenker hvis du skulle bli lei av å gnikke på 244 ;) men det står respekt av å takke nei til det tilbudet, 200 000 eller 2 mill, den blir fort den ene bilen du angrer på at du solgte. :)
Personen er visst kjent og samler gamle Volvoer. Også svært rik :)
Er det han med volvolåven?
Da bygger han seg vel en istede da :p
Bor i Nederland
Samle på gamle volvo + være svært rik er en uvanlig kombinasjon :-)
Nye bærebruer foran fra BM-Motorsport i hus :)
Kommer bilder til helgen tenker jeg :) Må oppgradere litt til tross for at jeg snuser på ny bil om dagen :P
Ja, frister å hjulkjøre den til Ål.. Bare synd veien over fjellet er horribel selv i en ny bil med ballongdekk..
Sikler litt på en S70 98 modell, langtidsprosjekt OM det blir noe av :)
240'n selges ikke med mindre det ikke dukker opp et nytt fint bud :cool:
Begynner å kjede deg ja, greit å få tida til å gå :)
Det klør skikkelig i fingra om dagen :p
Håper på nytt prosjekt! :p
Men S70 er jo etter min mening en litt traust bil, litt kjedelig men med litt småtteri så kan den bli ålreit utseende messig. Men du gir deg vel ikke der håper jeg, for du kan jo å bygge bil så litt mer enn senke sett burde man vel forvente å se :) Så en liten sneakpeak på hva gutten har i hodet hadde ikke gjort noe :)