Hvem front skal du på s60n nå da? Blir iridium på den nå vel, siden den org her blitt deler til 240???
Bare gjetter altså...........................
Printable View
Hvem front skal du på s60n nå da? Blir iridium på den nå vel, siden den org her blitt deler til 240???
Bare gjetter altså...........................
Heeeelt enig med deg Per! ;)
Fronten er et godt skritt videre i dag, forming rundt hjulbuer er godt i gang. Dette er litt tidkrevende siden jeg vil ha det sånn nogen lunde på stell.. Muligens lakk mot helga igjen :)
Så det blir litt pining, og bilder til slutt!
R AWD'n er og blir urørt :P
Kommer opp på lørdag en tur så du får åpne døren til vognskjulet åt meg! :)
Bestillt grller til fronten i dag, kjører original Volvo der :)
Noe forsinket til lakk, blir nok over helga igjen - så derfor tenkte jeg å legge ut et lite bilde av en uferdig front til helga. Er jo en prosjekttråd :P
Per: Aiai, endring i planene - hjelpe søstern med flytting..
Men lover varm kaffe neste gang :)
Pirrende!! :) :) :)
(Kaffen altså.. ;) )
Tidlig i fasen av ny front..
Regner med folket ser hva slags fanger det er :)
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/09/1804.jpg
Tilpassing rundt hjulbue...
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/09/1805.jpg
Flott arbeid :D
Skal bli fint å se neste steg!
Kommer fangeren fra en Fiat Punto? ;P
hehe!!!!!
Var denne fangern jeg håpet det ble. :) Hvordan har du gjort det rundt hjulbua? Forsiiiiktig varming og strekking?
Håpet på denne fangeren jeg også:) kjøpt nytt på volvo eller får du i billigere noen annen plass?
nydli ;) håpte på denne fangeren eg også ;) komt noe lengre forhold til erstatning eller?
Hyggelig å høre folkens! :D Tror den kan bli litt tøffere i fronten nå!
Har laget innbretten og tilpasset den enda litt bedre langs skjermene i dag, begynner å likne noe :)
Ang. erstatning så er det helt håpløst å få tak i folkene på Trackday.no, så det har jeg lagt på is. Stiller heller på andre treff i stedet ;)
Bli det R-riller og tåkelys også?:)
Ville sløyfa grøftiser egentlig, er nok lys i front på en 240. ;) Hva med rør til bremsekjøling ellerno? Bremsene holder strengt tatt greit fra før vel, men hvorfor ikke. :p Hehe.
Ser jo helt verna ut med uferdig fanger da..
Blir originale R-griller med kjøling til bremsene i stedet for grøftelys ja ;)
Hvordan gjør du det i skjøten mellom skjermen og den nye plasten? Der den overlapper liksom.
For å få en pen overgang?
Tror jeg må være "noob" klarer ikke se hvilken fangeer det er :p
Ser ut som en s60r fanger.
Trodde det var en v70r fanger jeg:S
Neida, den kommer fra en Suzuki Grand Vitara ;)
Var visst en noob jeg også :D
Aner at det kommer på mer enn det vi ser på bildene også.. :) Dette blir nok snasent som vanlig! :)