Sort aksel og blått baklokk :)
Printable View
Sort aksel og blått baklokk :)
bættre greit ja kåddja :D
flink du e!<3
hehe nja... blått baklokk kommer jo nesten bort mot det sorte. var litt for å få en kontrast under der. men kanskje det blir nok med SORT aksel, BLÅ ipdstag, RØDE lesjøfors? :) tror det blir en fin fargekombo jeg. liker at det pynter opp litt, selv om det blir fort skittent og mørkt alikevell...
Racing242... skal til Dolmøy Gjestebrygge på jobb den 27 september nå, dagtid. hjemme da eller? :p
Har du sammenlignet den blåsern med den fra Jula og Torshov? den store "tønna" ?
Blir bra, godt å få fjerna dritten. :)
om du spørr meg og ikke ekren nå så: nei. har kun prøvd ekren sin :) fungerer bra når den gir fra seg sanda :p hehe
bestilte oljetemp giver og vanntempgiver+instrument fra pedersen racing nå. greit å vite hva som skjer med kjølevannet nå når jeg har elvifte sånn for sikkerhets skyld :)
Stoler ikke på den vanntempen i instrumentpanelet? :p
jojo men skal man ha instrumentbreddan full av instrumenter så Skal man ha det! :p hehe
er eneste jeg mangler + vacummåler\"bensinforbrukern" :)
Passer kabelmatta inn i 240 speila? Og hvordan er tilgangen på 740 elspeil m/varme? :)
De passer vel opp til 92 ellerno mener jeg?
Er ikke noe problem med å finne el. speil med varme, tar de fra 740 tic. Men ledningsmatta må man jo uansett mikse til noe selv..
Da er det jo bare å handle nye speil fra ebay om man mp ta fra 740 og lage matte selv.. :)
hva er harry med det? er de fargene som er på delene jeg skal montere nå.
Nye Lesjöfors er sorte, om du ikke har fått tak i noen gamle?
Er vel andre ting som er mer harry enn detta?
http://photos-h.ak.fbcdn.net/hphotos..._5239792_n.jpg
er gamletypen røde lesjøfors nye i eske. med tuv papirer ja. henter de uka her sammen med cs demperne.
ser nå ut som en grei farge under der det ja. din bil?
aaah gleder meg så inn i en viss plass til å begynne med det der nå :-D
Det er øsa mi ja. :)
ser bra ut under der :-) blir godt å få det slik på min å :-)
synd varmen og sommern er over... kunne sandblåst masse annet under der samtidig også da :-P
Tok du ei benk-økt med det samme også eller? ;)
http://www.gasolin.no/index.php?main...roducts_id=158
da er det bestilt 2Liter med POR-15 rustmaling. fikk anbefalt dette av Mr.Vikebø etter erfaringer der i gården med denne typen maling på en 240. så da skal understellsdelene bli fine og sorte i løpet av uka tenker jeg som jeg får fiksa :)
har også fått bekreftet ordren på oljetempgiver og vanntemp+giver fra pedersen. så da dro det i vei nye 2000 kr til sammen :p hehe
"...but it should be a Dana 30. http://www.summitracing.com/parts/DTL-912A588/
Fits 3.73, 3.92, 4.10 & 4.56 ratios only...
jeg har 3:31 utveksling... får jeg virkelig ikke montert TT da? :eek: :(
Jo. Kan ikke bekrefte med egen erfaring enda, men etter hva jeg har lest passer Truetrack 3.73 og oppover til alle Volvo utvekslinger. Mens den andre Truetracken fra 3.54 og ned blir feil når man skal shimse.
Grunnen er at vanligvis flytter man festene på diffen fordi utvekslinga blir tykkere/smallere med de forskjellige utvekslingene. Men på Volvo så løser de dette med tykkere kronhjul istedet så diffen er alltid lik uansett om det er 3.31 eller 4.10.
okei. snedig at summit ikke visste det da... men om det stemmer det du sier, så er det vell bare å bestille den der da?! :)
eller vente litt til på Turbotrimming sitt svar på det der... de tilbad 10%rabatt mot sticker på bilen og på hjemmesida mi :)
Det er vel fordi 1031 ikke er en ren Dana 30 eller noe, men en egen Volvo-aksel. Skal etter det jeg har hørt passe uansett utveksling iallfall.