Må lage tråd da veit du :)
Printable View
Må lage tråd da veit du :)
Rart at jeg ikke kjenner igjen deg når du hilser hæ!! Hærlig bil da! Lurer på hvordan gullgruve du har havna i ass :)
Luftet bilen en liten tur igår etter at den har stått stille i over en uke,
og det mangler absolutt en pedal!!! så det må det gjøres noe med :D
Blir nok lite med updates nå fremover før bilen blir parkert i garasje for vintern! :)
Gratulerer med enda en fin bil :)
Kan ikke si annet enn at jeg liker planen din om en pedal til i 855'n ;)
Takker!
Den fortjener såpass.. :)
Da er det også en tråd og finne på S60'n, den er og finne her ;)
Mangler en pedal ja! Det fikser du fort ;)
Jeg ville egentlig ikke ha automat da jeg kjøpte R-en, men jeg kunne ikke få 2000-årsmodellen uten... og nå vet jeg ikke om jeg ville gått tilbake til manuell :)
Ihvertfall ikke på en bruksbil som dessverre ser alt for mye by og køkjøring :mad:
Den bilen her er bare helt psykofin :) Men som flere andre har sagt her så må du skaffe en pedal til:D Jeg bygde om min fra automat til manuell i sommer, det var ikke såååå mye jobb. Det var forholdsvis fort gjort, helt klart verdt det. Blir mye kulere kjørefølelse:cool:
Slenger meg på den nubel... Før jeg flytta til Bergen hata jeg Automaten i V70en, nå vil jeg ikke bytte den for alt i verden, sett bort fra at den har begynt å kødde å hopper ut av gir under kickdown når den har motstand da :P
Manuell er greit i biler man ikke bruker så ofte, såsant man ikke bor langt utpå ett jorde og kjører traktor til vanlig :D
Var det deg jeg møtte på røkland på tirsdag Slettmyr ? :P
No har jeg lest igenom heile tråden på nytt. Og må si som fruen. Den vil jeg ha :P
Noen oppdateringer snart? :D
De va da tidelig og parkere :o
Hadd et lite håp om at denne sku kom på End of Season:P
Trenger ikke og parkere, kan passe på den i vinter :) hehehe
Fått gjort noe nytt? :D