Ingen stilskifte, talet har ikkje følgt antal sylindre sidan D3.
Printable View
Ingen stilskifte, talet har ikkje følgt antal sylindre sidan D3.
Ingen aning om denne har blitt posta allerede, men mener denne er en godbit! Ihvertfall med tanke på pris i forhold til kilometerstand!
http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=45610916
Nja, i mine øyne er det bare en helt vanlig hvit V70 med noe under snittet på telleren. Var ingenting ved den som oste av den har gått lite :p
Sant som du sier, den så ut til å ha gått lengre. Faktisk så er min penere i lakken, selv om den har bikka godt over 300k.
Syns bare prisen var bra, mtp kjørelengde. Nå har jo disse bilene sunket drastisk i pris de siste årene.
Absolutt. Husker hvor mye en V70 kostet bare for 2,5 år siden da jeg sjekket på det markedet. Nå er de jo gratis. Jeg kjøpte jo 850en for 30 000 i 2011 og da var det billig for en t5, nå er jo det dyrt for en t5 :p Husker også at mot slutten av 2010 så kostet en t-rød 130 000-150 000, nå koster de mellom 60-80, og noen er oppe i 90 :p
Sant nok, så det er en del av et større utviklingstrekk. Fortsatt litt trist.
Mener den var på Sørlandstreffet i år, uten at jeg skal si det helt sikkert. Kan stemme, i og med at eieren av en bil som så helt lik ut snakket om salg. Den står jo også på Sørlandet, så det er sannsynligvis den. Kan ikke si annet enn at bildene lyver her, motsatt av hva de vanligvis gjør - denne bilen er MYE finere i virkeligheten enn hva den er på disse bildene :)
Var å så på denne i dag. Mest for moro skyld :p
Var litt å utsette på den: røyklukt i kupeen, opplakkert høyre bakskjerm (dårlig arbeid), rust venstre kanal, stygge vinterfelger, rust på alle skruene innvendig på dørene, rust på alle viskerarmer, liten klunkelyd i drivverk helt til å begynne med, fronten hadde div skrapemerker, sliten frontrute med steinsprut
På plussiden virket den godt vedlikeholdt, alle servicer utført til tiden. Relativt lite kjørt i forhold til alderen og fornuftig priset.
Fikk egentlig veldig lyst til å kjøpe den :p
Bra du fikk tatt en grundigere titt :)
Tviler i det hele tatt ikke på at det blir respektable ytelser også heretter. :D Med innføring av turbo på 80-tallet ble det to forskjellige veier til kraftigere motorer hos Volvo, i tråd med ulike idealer når det gjelder smak/stil/karakter. Den ene av dem kan se ut til å bli lagt ned.
Og i dag merker man det kanskje desto bedre enn før, siden det nok er mindre vanlig å røyke i bilen enn for en del år tilbake.
760'en har helt jævlig når jeg hentet den, ble nok røyket i helt inntil den dagen jeg kjøpte den. Ett år, to ozon-behandlinger og mye lufting senere er det blitt mye bedre, men jeg merker det fortsatt.
Det burde være pliktig å skrive det i annonser på biler. Hvis jeg skulle kjøpt f.eks. den S60R'en, og hadde dratt til bergen for å hente den, så hadde jeg nok blitt meget skuffet hvis det lukta 50-år gammel alkis av den.
Plukke ut setene, rense innertak, seter, tepper og alle flater skikkelig, AC-rens og en ozonbehandling etter alt er tørt og montert igjen burde jo holde? Men det koster jo tid og/eller penger... en innvendig rens til 399 i sjappen nede på hjørnet hjelper nok ikke :p
Jeg kan ikke fatte og begripe at ikke Frydenbø som forhandler gjør dette før de setter den ut i salgshallen. Skulle jeg kjøpt den, hadde jeg krevd at de fikk vekk lukta før jeg tok den med meg.