Absolutt! Men gjør drømmen til virkelighet da. :p Vært konge å se en S70R RWD. :p
Printable View
Absolutt! Men gjør drømmen til virkelighet da. :p Vært konge å se en S70R RWD. :p
Syns du burde lage en 855 med bakhjulstrekk. Litt som btcc vogna bare med trekk bak, like lav og god...
Du har sikkert spana inn prosjekttråden til mattsson på tpc?
Jeg er en sedangutt, sedan blir det uansett - om det blir noe ;)
Sedan, sa du... :D
http://forum.vccn.no/img-dump/2012/08/1077.jpg
Grom!!!
Tror ikke Anders vil ha så "glorete" grafikk... kjenner jeg han rett skal den være litt sleeper/clean ;)
Som han sa selv for noen sider siden; Helt clean Titangrå med helstøpt vinge i CF ;)
Hvorfor skal du bytte skall da?
For mye rust på 240n?
Alltid moro med noe nytt! Men siden jeg er født med store mengder fornuft så tror jeg den seirer denne gangen!
Tror ikke det er for mye av det nei, ikke sist jeg sjekket i alle fall :)
Men da er vi over på 10 sylindre igjen, evt. fem med en lysholm hekta på :D
S70 med orginalt utesende men med noe fra V70R inn i bilde?? :) Så er vel fantasien i gang med nytt prosjekt. S70 er det ikke mye av heller pluss ann den ser penere ut enn 850. med motor og driverk er det vel bare fantasien som stopper :p Kjør på med nytt rått prosjekt Texascom :)
Stiller mest sannsynlig ut bilen på Streetmeet'et på CC Gjøvik førstkommende søndag :)
Bilen fortsetter å samle premier!
I dag ble det 1. plass for fineste motorrom og 3. plass i publikumsfavoritt-klassen!
Sistnevnte var mest moro da det var MYE gromme biler på treffet og svært lite Volvofolk!
http://forum.vccn.no/img-dump/2012/09/91.jpg
Gratulerer:)
Gratulerer..! Hører vi en judd gvx snart eller en RWD 850?:D
Gratulerer:)
Gratulerer :)
Lei? *femtegn*
Jepp!
Vært det i hele sommer også, og det er jeg fortsatt.
Gir meg ikke så mye glede lengre, så kan finne på no annet ;) Men den skal ikke selges!
kvinnfolk er en fin ting da ;)
Det har ikke noe med denne saken å gjøre her, er bare generelt superlei ;)
Det er lov det. Alt til sin tid er det jo noe som heter.
Er nok litt godt å komme videre også. Du skrur jo bil hele dagen, så skjønner dette. Men hva er da planene med denne fremover? Bare la den stå uten å bruke den? Må da være noe som frister med den :)
Bare vent til han drar den fram 17. Mai 2013. :) Tipper lysta kommer tilbake da. :)
Synd å bli lei når man har bra bil da. Men men, alle må vi videre. :)
Alle trenger en pause innimellom, spesielt når man er bilmekaniker på fulltid i tillegg... Da kan det fort bli litt mye bil ! Sats på denne løpingen en stund så kommer nok lysten tilbake etterhvert ;)
Er jo en sinnsyk bil du har bygget opp, er synd om den skal stå seg ihjel - den er da bygd for å brukes =)
Kjøp deg snøscooter, da har du show hele vintern! :)
Gratulerer med ditt første seriøse innlegg Henrik :p Det tok bare 4459 før det kom :p
Nei Anders, ikke la den stå seg ihjel!
prøv å ta kontakt med tommy rustad eller noen andre som er GODE til å kjøre bil å prøv å finn ut hva denne bilen klarer rundt noen av landets baner DET hadde vært drit kult faktisk å sett noen bruke denne bilen til ytterste grense rundt en bane å se hva den klarer å prestere!
Enig!!
Jeg har en ganske grei merittliste i gokart på bedriftsnivå, så jeg kan godt se hvilke tider jeg klarer med den :)
Hadde jeg hatt denne bilen hadde jeg nok kvia meg litt for å låne den bort, selv om det sikkert hadde vært artig å sett hva resultater Tommy Rustad hadde klart!
Stemmer for jeg også :)
Hadde jeg skulle stemt her måtte jeg sakt nei, tenker da på timer og arbeid østlien har lagt i denne bilen. Så det å låne bort en slik bil for noe som tidtaking det ville jeg aldri gjort.!
Men hadde vært spennede å sett selvom. men da skulle Østlien ha tatt noen gode kjørekurs i tyskland hos noen proffesjonelle og kjørt selv! :D
Østlien du må for all del ikke bli lei!, sitter å venter på JUDD oppdatering! :D
KEEP UP! :D
Dette er ikkje noko avstemning, Texascom rådar fullt og heilt over sin eigen bil.
Da slutter vi å spamme denne tråden med off-topic bilder og annet rart :p
Hvis noen vil spørre Texascom om ting med bilen eller andre ting er det helt i orden, men å diskutere denne bilens fremtid som ren synsing lar vi ligge :)