I morgen er vi ikke interesert i nei. I KVELD MANN !!!!!
I morgen er vi ikke interesert i nei. I KVELD MANN !!!!!
kanke skryte av at du har fått fyra den uten film.. så bare flekk ut film her!!! :D
jah, vi er gira ;)
Hvor faen er filmen da????:)
Er på jobb enda, Faan da :p var å la om dekk i går kveld, til seint. Må jo ha noen hjul å spøle med :) Noen som har troa på rudskogen da ?!
Hadde vært morsomt å sett deg gjennomsvingan der ja :D
Jeg skrev det der i går, så du er på etterskudd!
Da må du kompansere med enda en film eller en lenger en enn bare noe oppstart :D ta gjerne å film litt innvendig å rundt om på bilen :) vi er nok noen her inne som liker slike all around filmer eller hva jeg skal kalle det :p
Ja! ut med filmen er drit gira på å se maskineriet i gang i 360'ien :D
hah, det viste jeg ikke ;)
jaja, selvfølgelig er det walk around film :cool: ikke noe tull !
Kommer! 90% opplastet på youtube nå :) Sliter litt med nettet her bare, photobucket funker ikke heller.. Så bildene kommer senere :rolleyes:
http://www.youtube.com/watch?v=B5cgcCvR89M
Her kommer den etterlengtede oppstartfilmen :p Kommenter i vei
gromt! virker som et utrolig gøyt prosjekt!
Det er faen meg helt rått :) stå på
Digger virkelig bilen din!!! Kommer vel til å bli komplett ganske fort frem i tid? :)
Tøft!
Bare kvitt deg med den pipedumpen...
dette er rett og slett gromt:-)
Tøft !!
Grattis med vel overstått oppstart :-)
Du skulle vel ikke ha bruk for R-sport dempere foran? Jeg har et sett til å ligge.
Gratulerer med oppstart! :D
Det er faen meg bare helt sinnsvakt rått!! Blirre Rudskogen eller?
fy faen!!! :D
Takk:) Tsjaaa, kjørbar ihvertfall.. Er det ikke det som teller da ? ;)
Har allerede bytta :) ble mye mindre lyd av den, og kulere lyd.
Takker for det :D
Til hvilken bil? 740 eller 360 demperbein ? :rolleyes:
håhå ;) Tar det som ett komplement !
Var coilene som ikke fikk nok strøm, har ikke noe skjema på tenninga. Hjemma laga greier :p Kommer noen bilder på det etterhvert :)
Takk for det! Håper det, skal i verkstedet å skru sammen bilen i dag :p Blir ikke i nærheten av ferdig utvendig osv da.. Men må få på sjalusiet :o
Grattis med oppstart, skal bli morro å se den i aksjon, (regner med du lager film når den tid kommer) :)
Dritfett!
Ihjel rått :D Likte virkelig lyden :) Syns den var litt utenom hva jeg har hørt tidligere :D