Hvis du har kjøpt den innovative BBL nå i det siste så koble den opp og se om den funker så fort som mulig, så får du evt levert den hvis den bare kødder.
Ser frem til film fra prøvekjøring :D
har kjøpt den nå nylig men har ligget hos kim på ksr sikkert et år i hylla der :P pleier dem og kødde?
ja vist alt stemmer så kan det nok henne det blir en liten snutt ja :)
Det er ikke alle som sliter med de og det er ingen som vet hvorfor.
De kan fungere helt fint, men det er mange som sliter med kalibrering, feil verdier, klokka klikker og henger, får ikke kalibrert i det hele tatt.
Skulle den være sånn må det vel kanskje gå an å få ny hvis man klager :)
hmm ja detta hørtes ut som det kunne bli moro :) hehe får håpe jeg har fått en som er snill da :) blir moro og teste ut i værtfall!
Hadde innovate på 242n, aldri noe problem med den så jeg håper du også slipper det :-)
Stemmer det zeeker nevner her. Har selv en lc-1 og den fungerte ved montering. Men stemmer ikke etter benkinga.
Har kalibret flere ganger og rengjort sensor uten hell. Den har forandret seg noe men er ikke til å stole på.
Virker som sensoren er defekt. Ingen reaksjon hvis man blåser i den heller.
Får håpe du slipper det tullet da.
Bare kjøpe ny sensor det da. Innovate bruker Bosch opprinnelig.
HAHA kjenner jeg gleder meg veldig til og teste ut detta nå!! :/ sikker fått en som ikke virker jeg veit du med flaksa mi :)
min personlige TIF ? Hæ ikke helt med nå flyfaen :)
hehe ja sånn og for stå! heheh ja noe er det i værtfall som henger i ræva på meg og lager faen skap stadig :P
ååå fy faen da hadde jeg blit folkevond!!!! får du igjen penger av posten da eller? MØKK når sånt skjer :(
Er vel snart ett år sia nå men... ble mildt sagt kokforbanna, og fikk kun igjen 10k fra posten, klarte å få tilbake MVA'n fra skatteetaten for de delene som var tapt også, heldig var det, men fortsatt en 15k i tap da, så var litt irritabel noen mnd etter det ja...
Hva skjer her da? :) Syns forumet er så dødt for tiden :p
ja skulle jo ut og mappe litt forje uke.men fikk olje lekk i en olje slange og en liten lekk iradiatoren min så ny slange er skaffet og skal monteres etterpå og radiatoren blir sveiset i kveld og monteres i morgen.
skal få montert dysemotstander i dag og få gjort litt småtteri.
ja blir mest på face for min del også.mye lettere med bilder og sånn der :)
Facebook er nåke dritt, tar over for alle forum..Ser i jakta og at kammeret(jakt og våpen forum) er nesten heilt dødt i forhold til før, mens alle oppdaterer på facebook..
Drit i fb da.. Lite med oppdateringer her for tia.
klart det går fortere å oppdatere på fb, men bruk litt ekstra tid, last opp på photobucket, å legg ut her! :)
ja kommer vell til og oppdatere her fortsatt men er mye raskere på oppdat på skogen siden på face :)
er jo ikke så mange som er her og titter heller så er vell kansje ikke så spennende? :)
men god helg folkens! gleder meg veldig til prøvekjøring til uka :) vist alt fungerer sånn tårlig blir det bestillt bremsing for som F ;)
joda, jeg skjønner hvorfor :)
tror nok det er flere enn du aner.. jeg er medlem på fb og, men er ikke det samme som å se det her på VCCN om du skjønner :)
da forlanger jeg video! fortsett å oppdater her du, så jeg får inspirasjon til min ;p
hehe! ja får vell holde på litt til da for din skyld :P
film ja vist ting fungerer og virker til og være greit så kan jeg jo prøve et drag for og se på lambda og sånn :) og da skal jeg vell prøve og få snurra i gang go pro kamera :)
for min, og andre sin skyld :p
høres ikke dumt ut! :)
Gleder oss :D