Ja det blir det.
Poenget med BSRT-oppsettet tråden er ikke at folk bør følge dette slavisk, men bruke det som inspirasjon til å gjøre sine egne valg og bygge etter egne preferanser.
Variasjonene vil gi forskjellige resultater som vi alle kan lære av. Med 100% brutalt ærlig analyse av resultatene så vil sannheten bli avslørt om hvordan de forskjellige oppsettene presterer i praksis og som du viser her så gjelder å være kreativ problemløser når de forskjellige utfordringene oppstår. :)
Når det gjelder luftfilter så er målet at luften som treffer kompressorhjulet holder samme kvalitet som luften som treffer støtfangeren. :)
Sugemotor er én ting, men når man kjører turbo som lader 2,0 BAR så blir minimale 1% dårligere luft inn på turbo til 3% dårligere luft ut av turbo og på en 400 hp motor så betyr det 12 hp tap.
I praksis blir forskjellen mellom ett tilfeldig system og ett hvor det er lagt ned tanke og innsats betydelig større enn kun minimale 1%.
Samtlige som jeg kjenner til som har oppgradert har uttrykt forbauselse over hvor stor forskjellen er før og etter oppgradering.

