VCCN hovedtreff og trackday på Rudskogen 2015
Jeg tror at grunnen til at dere (alex og ola) føler dere møter litt lukkede dører er at vi nå står ovenfor et ekstraordinært styremøte. Et nytt styre skal settes, rettningslinjer og planer skal legges osv.
Akkurat nå er vi litt i ingenmansland, det gamle styret er tom for virk og de ser vel også at det å komme med noen form for avgjørelser og oppmuntringer akkurat nå ikke er så greit pga overnevnte. Det "nye" styret er ikke satt selv om noen personer kanskje peker seg ut for den og den stillingen/oppgaven, dermed har heller ikke disse noe grunnlag for å avgjøre noenting....foreløpig. Samt at disse nevnte personer kanskje ikke har hovedfokus på treff akkurat nuh!
Så mitt tips til dere, sjekk litt rundt og kanskje få ned noe konkret på papiret ifm finansiering o.l. Så kan dere om la oss si en måneds tid legge dette fram for det nye styret og muligens da få noe mer håndfast å gå etter i form av en komite e.l.
Og bare så det er sagt, dette er mine tolkninger av å lese litt mellom linjene... :)
Direkte fra blåmyra!