Kan vell svare kjappt for han :p Nei den slår ikke inn i det hele tatt.. Sier tikk i start/hoved releet når han vrir tenninga. Men ja, strøm er det i motor rommet i følge multimeteret til Svein ( Bolten91 )
Printable View
Kan vell svare kjappt for han :p Nei den slår ikke inn i det hele tatt.. Sier tikk i start/hoved releet når han vrir tenninga. Men ja, strøm er det i motor rommet i følge multimeteret til Svein ( Bolten91 )
prøv å tjuvkoble starteren. så uelukker du fort om det er den eller ikke :)
har koblet og styrt litt i dag :) byttet starter, så nå går den rundt :) har ikke gnist på pluggene og pluggene blir ikke blaute. har koblet strøm direkte på bensinpumpa og coilen, men bensinpumpa lager ikke lyd lengre. noen som vet om bensin pumpa skal "bråke" hver gang jeg kobler på plussen? den lagde lyd før hver gang jeg tok på plussen, også sluttet den en stund, også startet den igjen neste gangen. er det sånn at bensinpumpen ikke skal starte når den er full av bensin? takker for eventuelle svar :)
er det ikke deilig å høre den gå rundt vertfall ? :)
nå hadde jeg skiftet plugger, pluggledninger, fordeler lokk og halgiveren så du VET at alt det er i orden:) Så blir resten av feilsøkingen mye lettere :)
Kjedelig med el-feil. Men stå på, du finner nok ut av det.
jeg kan komme ned å prøve coilen på min :) Men det er jo bare å ohme den :p
bare komme å hjelpe du :) ang bensinpumpa så tror jeg ikke den er død allerede? :p den lagde jo lyd for ikke så lenge siden :)
Duh...? Ang den chippen / hjernen du handla? Du e 110% sikker på att den ikke har startsperre? " quote " En startsperre chip gjør att bensinpumpa ikke starter " tatt ut fra ett inlegg fra en fy som har litt peiling.. Tenkte bare på.. pumpa di snurra jo ikke :P
pumpa virker den med direkte strøm :) bare relèt som er gåent tror jeg :)
Må du få ferdig bilen kim :P
tenkte å gjøre et lite forsøk i å få start på an i dag :)
fikk testa begge hjernene og bensinpumperelèt i en kamerat sin bil i går og alt funket :)
får se hvem av oss som blir først ferdig kim ^^
har koblet og styrt litt i dag også.. og målte på den rød/hvite ledningen til coilen på en kamera sin bil. når tenningen er av så er den jord, og når man skrur på tenninga var det 12,5v på den.. åssen er det mulig? og er det sånn at de to jordingsledningene på fuelrailen må være til jord for at dysene skal åpne seg? for jeg skrudde av fuelrailen i dag og satt på strøm og vridde nøklen, og det kom ingen bensin. men når jeg dro ut en dyse så kom det masse ut. noen som har peiling hva som kan være galt hvis ikke dysene åpner seg? (begge Hjernene, bensinpumperelè, tenningsmodul, coil) er testet på annen bil og fungerer.
prøv å ohme plugg ledningene, siden du ikke har gnist :)
Smart:)
Stått stille her en stund nå gitt
brom brom!! :P starter ikke faenskapet snart? :P
joda, bare sjekk sjekta xD
(klikk på bildet)
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/05/938.jpg
sviver vell på 2 :p
hehe var å hørte på dette spetakkelet idag :) den sviver jo hvertfall :) hehe