Mtp hvor mange som kjører uten deksel uten å noen gang å ha problem så tviler jeg sterkt på at du skal få noe mer problem med det enn alle andre, og hvertfall når du i tillegg har plate under motoren.
Printable View
Mtp hvor mange som kjører uten deksel uten å noen gang å ha problem så tviler jeg sterkt på at du skal få noe mer problem med det enn alle andre, og hvertfall når du i tillegg har plate under motoren.
Skjønner egentlig ikke hvorfor enkelte synes det er tøft å kjøre uten reg.reim deksel?
Personlig synes jeg det ser sykt teit, og nakent ut.
Safety, function and fashion first, kjør med deksel!
Men, karbondeksel hadde vært snadder da. :)
carbon deksel og carbon deksel på toppgen, det "volvo 20 valve" dekselet
Den radiatoren gjer nok mykje for kjølinga, men gjorde jaggu mykje for utsende i motorrommet og syns eg!:)
Har ikkje vurdert ekspansjonstank i alu og?
Når tilnærmet nye orginale deksler "trekker ned" inntrykket, så sier det vel sitt om nivået på bilen her.
Jeg syntest de orginale dekslene passer utmerket, diskre og ryddig. Blir det for mye carbon kan det fort bli seende billig ut.
Detta blei snadder anders! :)
Gleder meg til å se mere :D
Keep Up!
Takk så mye folkens! :)
Ekspansjonstank i alu skal nok tilverkes ja, den originale blir litt malplassert der nå!
Gjort bittelitt i dag, tilpasset ny motortemp giver og programmert denne i styreenheten.
Slik ser giveren ut...
http://forum.vccn.no/img-dump/2012/03/274.jpg
radiatoren passet fint. nå ser eg hvordan eg kan gjøre det i min=)
Ville det ikke lønnt seg å bytte ut det svarte ekspansjons tanklokket 0.75bar med ett grønnt ett 1.5bar, så får du høyere kokepunkt.
Akkurat ja....
http://forum.vccn.no/img-dump/2012/03/341.jpg
Er ikke for å klage. Hadde gidd venstrearmen min for å ha den bilen din, texas. Bytte? :p
hva skal han med 2 venstrearmer da?? :P
Han hadde vel sikkert gitt høyre hånden også, men den er vel kanskje utslitt..
lukta litt kaphlenke av den komentaren, men den som venter får se :D
kaplhenke? Coiloversene er vel bra de som står på nå? eller er det noe annet kanskje? Tårnstag? "Kort" styring?
evt kaphlenke bærekule nedbyggere? som også kan gi litt kortere styring ;) så er mye rart han leverer som kan være artig å se på denna bilen :D
ja var det jeg mente med kort styring :P Genial liten sak. Myranes og SAM har vel også samme greia? eller?
Coiloversene mine skal ikke røres, de er knallgode!
Blir i så fall rørbruer og knivstag foran om jeg gjøre noe :)
Fantastisk bil du har! Imponerende arbeid! :)
Nei du har nok ikke gått glipp av stort da ;)
Hehe, sku til og si godt og høre. Selv om det hadde vert litt tøft med skilt da! :)
Han har da vel skiøt?
Pff, han jobber jo på bilverksted. NoProblemos!
Er vel godkjent som Rallybil, om jeg ikke husker feil? :)
Lov å kjøre til å fra løp/trening.
Denna diskusjonen igjen??!!
Huff:p
Slettet innlegget mitt
Filtis
Du er nok langt fra alene... hadde majoriteten sett hva feks. en liten grusbit kan gjøre om den skulle klare å forville seg innimellom så hadde de ikkje kjørt uten deksel. Dessuten vanlig støv og smuss sliter betydelig på både reim og drev over tid :) De 3 gyldne F'er gjelder ;)
Lite steg videre i dag, fortsettelse på festebraketter til radiator - begynner å ligne på noe nå og den sitter bedre enn originalt!
Har også dreid lokk til radiatoren, fint puslearbeid da jeg ikke er helt i slaget om dagen.
Diskusjon ang. godkjenning tar vi ikke opp igjen - den saken er død og bilen har pr. i dag ikke skilter!
Et par bilder av lokket, type lukket.
(Radiatorbraketten er ikke ferdig, finish gjenstår!)
http://forum.vccn.no/img-dump/2012/03/1315.jpg
http://forum.vccn.no/img-dump/2012/03/1316.jpg
Tøft lokk!:)Du bruker ekspansjonstank i tillegg så du slepper lufting på det?
Takk for det :)
Hadde planer om å få gjort en del i dag, men siden formen er laber passet det best å stå litt i dreiebenken!
Skal ha tank i tillegg ja, men lufting der :)
Meget vakkert :D
Pent lokk, men har du ikke noe låsing på det? Utenom presspassningen på O-ringen?
Still under construction ;)
Kanskje ha litt fokus på denne igjen nå, ikke bare på S60R'en ;)