Bilde hadde vært fint :p Flink i Paint forresten ;)
Printable View
Bilde hadde vært fint :p Flink i Paint forresten ;)
He he, de fungerer vel som bil, men jeg må si at jeg ikke er imponert over kvaliteten på detaljarbeidet når de drar litt på årene...
det er nå bare såvidt :p har vært så "heldig" at jeg har hatt 2 eksemplarer.. makan til ræl skal man lete lenge etter.. plastiken på disse er lite egna til nordnorske vintre :rolleyes: detter i satver for et godt ord.. ikke er det noe som helst komfort i dem heller
Det er heilt sant. Sto og såg på ein liten japsebil av nyare dato ein gong, lurer på om det var ein Yaris eller nåke, eller var det ein fransk bil? Der fant eg ut at det er frntlykta som tar støyten, og ikkje "støtfangaren", eller plastdekselet:p
Dei går sikkert an å bruka som framkomstmiddel for dei som ikkje bryr seg om bil i det heile tatt, men støtfangarane tåler jo ingen ting, dei rustar mykje og har ein del andre svakhetar. Det er sikkert ein grunn til at det ikkje er so veldig mange Mondeo-entusiastar rundtom:p
Eg kan ikkje huska sist eg såg ein sånn Mondeo der ingen av støtfangarane var skada:p
Held på å lasta opp bilde no:)
Beklagar den dårlege bildekvaliteten
http://i1226.photobucket.com/albums/...g/CIMG4838.jpg
http://i1226.photobucket.com/albums/...g/CIMG4839.jpg
http://i1226.photobucket.com/albums/...g/CIMG4840.jpg
Trur det kjem til å sjå heilt greit ut viss eg byttar gummien dar, og som dåke ser var han ikkje strøken frå før heller:)
Var jo ikke vondt det der.
Neida, ikkje gale, men det small skikkeleg! Blir sikkert litt sikaflex i første omgong, fram til fangaren, eller i alle fall gummien på han blir bytta:)
Om det small skikkeleg så har eg kun ein ting å sei: SENK farten til du lærer deg å køyre bilen :p Har sjøl landa utpå ein plen i eit kryss fordi eg hadde for stor fart. Etter det har eg prøvd å ta det meget med ro i kryss, ein kan heller køyre fort på beinare strekningar.
Du skal vere glad om det er berre fangaren som fekk smellen der, det skal ikkje store smellen til å gjere nasa skeiv.
Har ikkje sett so nøye på det, men trur ikkje det har skjedd nåke meir enn detta:) Hadde ikkje so stor fart.
Ja, stemmer det. Når broren min rygga på hushjørnet med 245en bøyde festet seg oppover fordi det var oppoverbakke opp til huset.
Leraren eg hadde i fjor sa at ein skal varma dei opp til ein viss temperatur når me rettar dei. Men dei må ikkje bli for varme, for då går det heilt gale. Han hadde laga ein tusjstrek, og når den forsvant var det varmt nok, sa han. Har aldri retta ein sånn sjølv, men det kunne jo vore artig å prøva ein gong. Har ein liten bulk i bakfangaren og, som har vore dar so lenge eg har hatt bilen, ser ut som nåken har sett nåke tungt oppå dar.
Ikke varm aluminium for å rette på det. Da blir det bare stygt. Kaldrett det eller la det være.
Du får sette på knipetakene foran så du ikke tør å kjøre fortere enn 25kmt. :p
Ja kanskje det, men eg kjørte nok ikkje so fort her, kjørte sikkert i 15 eller nåke sånt. Det ser ut til at eg har kjørt til høgre for ei hola i krysset dar for å unngå den, etter det måtte eg svinga litt ekstra for å klara svingen og då har framhjula sklidd litt. Såg litt sånn ut i grusen dar, men er ikkje sikker.
Hvis du ikke husker hvordan du har kjørt, er det nok greit å vente med kjøringa til dagen derpå neste gang! :)
Der har du kanskje eit poeng... men eg var nok ikkje full, det å svinga unna holer er so vanleg at eg gjer det automatisk utan å tenka so veldig mykje over det:p Det eg huskar er at eg kom kjørande opp bakken, hadde han i 2.gir, slapp gassen nesten heilt ut før eg svinga, svinga, og når eg var komt rundt svingen og skulle til å bjynna å retta opp rattet sa det pang, og plutseleg sto bilen heilt i ro. Kan ikkje huska at eg svinga unna den hola, men det såg litt ut som nåken hjul har sklidd litt i grusen dar i dag, men det har regna ein del, so det var ikkje lett å sjå.
Gikk det virkelig så langsomt for seg, kan det vel ikke være mer enn en bagatell det der, et skrubbsår. Men det vil gjøre seg bedre å få det reparert.
Skulle jo ikkje tru det, men det er ein bulk i aluminiumen der also, men eg trur ikkje det kjem til å visa når eg får skifta gummien dar:)
Blir vel litt lim dar først sikkert. Det viser no ikkje so veldig godt likavel. Det kom ein som dreib verkstad og bensinstasjon i nabobygda ut av bedehuset i dag og skrytte av bilen, han syns han såg fin ut (det var bjynt å mørkna litt:p), og vart ståande og prata litt om gamle bilar og sånt, det er alltid kjekt:)
Det blir gjerne mer trivelig og interessant prat med fine gamle biler i nærheten, ja. :)
Javisst:) No er jo ikkje min so veldig fin då, men det såg ikkj ehan fordi det var blitt litt mørkt:D