hehe klarer ikke å roe ned prosjektideene! heldigvis for meg og alle interesserte så er det ting som blir realisert etter hvert så man ikke blir skuffa. i allefall når ting løser seg opp :D
har jo hele tiden had planer om R bremsene på bilen her, men det har liksom stoppa seg opp i det at man "må" ha Compomotive for å få de på pga størrelsen, og comp. koster jo som kjent et par baller og ei nyre... nå får jeg både bremser og felger til samme prisen som bare Comp. felgene og da løser det mye av prioriteringen heldigvis.
understell blir oppgradert totalt nå ettersom det har noe å gjøre med 2'er feilene på eukontrollen. tar alt på en gang så er jeg ferdig med det og kan tenke på de andre tinga fortløpende, samt hva er vell mer moro enn 90hk med totalt veigrep :p? i alle fall mer moro enn 250hk og null veigrep... må spare enda 15000 kr før jeg har alt til lakkeringen klart med prisen jeg fikk, så det tar jeg så fort jeg har summen samlet :) skal se hvor mye jeg klarer å få pussa og fjerna når en får sandblåser tilgjengelig i nærheten. tatt det grøvste før vintern i alle fall. er overflate rusta som er problemet nå, ellers er vell alle rusthull tatt bortsett fra den rusta i høyre hjulbue bak som må tas før lakkering. av det jeg vet og har funnet selvfølgelig :)