Vet dem skriver på mye dritt som egentlig ikke trengs og byttes, uavhengig om det er slitt eller ikke...
Printable View
33 siders tråd om en bil og så den smørbrødlista med feil og mangler... Skulle ikke prøvd å rive deg løs fra tastaturet litt og få bilen i stand da? ;)
Det hjelper jo ikke og ta bilde av varseltrekanten din som ligger slengt på gulvet også klager du at de skrev opp mangel.
Man graver ikke igjennom hanskerommet ditt som er fullt av gamle kondomer for og finne reservehjulet ditt heller. det skal ligge baki bagasjeromet ditt.
Nå må dere være snille gutter :D Kodja jobber jo med saken, blir nok en bra bil dette etterhvert :)
er jo det jeg holder på med! men har ikke giddi å brukt masse penger på sånne her ting FØR jeg skulle på eu i sommer så jeg fikk tatt det fra riktig ende Først og ikke måtte blakke meg på nytt pga alt var brukt opp på morodeler! men det fine er jo at de delene jeg må bytte nå er jo de morodelene jeg har lyst på ;) hehe et så stort prosjekt som dette tar litt tid og jeg har jo knapt had bilen 1 år nå til høsten. synes jeg har fått handla inn og gjort en del kjøp og salg for å få det på gli jeg.
når den ligger rett i glaninga Jo :) dessuten tror jeg faktisk det er et krav om at du har refleksvesten inne i bilen og når de har funnet Den så bør de ha klart å "ReflekstrekanSpotta" den å med det samme, eller? ;)
PS: spiser du sjokoladen med papiret på du da?
når ble det påbudt med reservehjul? har ikke had det i bil på 4 år jeg. samt det er aldri vært påpekt eller behøvd heldigvis så langt.
Gjør nok det ja. skal bli en bil som de fleste 242 entusiaster skal være missunnelige på dette til slutta ja. alt skal avstemmes og gi et topp resultat og kjøreglede og opplevelse til slutt håper jeg. men skal man gjøre ALT så må man være tålmodig. ikke alle har en grei garasje for å skru i der det blir litt ekstra fortgang i ting husk :)
242 entusiaster ja, greit å peile seg inn på en litt snever gruppe:D
Blir nok konkurs dette :)
jaja for all del de andre som er entusiaster og ikke missliker 242 da :p hehe tror ikke det blir mange delene på bilen her som folk kommer til å misslike :)
konkurs? naaah men veeeeeeldig nære! :p hehe er jo drømmebilen dette jeg skal pusse opp, sånn bortsett fra en nyeste modell S60R med FULL Evolve pakke på det som tenkes kan. det er eneste jeg kan tenke meg som er råere i mine drømmer enn denne bilen jeg er så heldig å har :) så her skal det ikke "spares" på det jeg ikke ønsker å spare på. det som er så fint når det er bil nr 2. man kan bruke den tida man ønsker på det uten at det har så mye å si liksom.
har nå fått en liten handleliste fra Emil her på noe småtteri jeg skal ta med fra IPDusa.com. og Kenneth D skal også ta med noe for over sjøen. andre som trenger noe smått\stort med det samme jeg er i gang med en svær pakke...
synes å huske at det var en del som ønska Justerbare panhardstag...
Å, du din lille.. Hadde vært krem med stabstag, momentstag og panhard.. Hmm..
valgets kvaler!!!!
skal jeg bestille 25\22 stag eller 25\25 stabstag??????? :eek: klarer ikke å bestemme meg... hva er + og hva er minus med de to forskjellige tykkelsene da????? :(
fått til en mildt sagt saftig fellesordre nå for å si det sånn.. er mange sett stabstag og panhardstag som ligger på ordren + noe annet småtteri... sender bestillingen på fredagen nå tenker jeg så lenge alt er i orden med de som skal være med og forhåndsbetaler slik at det er cash nok på boka mi å til alt :p hehe
pass deg nå, jeg vurderer nøye hva jeg gjør først og det har skjedd mye med prosjektplanene for å si det sånn ;) må gjøres velloverveide ting hele veien vettu, ikke kast oppi noe stuff bare.
Du får nok kvitta deg stabstaga om du vil det, eg hadde ikkje kjøpt noko meir enn 25/22, du har ingenting igjen for å få bilen til å gå flatt i alle svingar.
det jeg har lagt opp og, men synes tja større er bedre men får stole på at jeg får det bedre med hakket mindre enn tilgjengelig nå da :p
alle staga på bestilling er det folk som skal ha ja så de forsvinner så fort de kommer til landet. alt forskuddsbetales så har ingen risiko sånn sett å ta med tingene :)
oh jevlar dette tar av med bestillingen fra ipd :eek: her er det om å gjøre å ha tunga rett i munnen! er vell så langt 4-5 stk som skal ha med stuff nå. må sette en limit snart så jeg klarer å håndtere dette ordentlig :p
ender opp med at jeg bestiller en kontainer med deler over sjøen vett...
Får vente litt jeg, prioritere litt andre ting først. :)
Men gå for 25/22 du. Jeg har 25/25, og bilen blir relativt overstyrt. (Noe jeg foretrekker, men virker som alle andre ikke klarer det. Får kjøpe seg Audi de da. :D )
er 25\22 stag jeg bestiller nå ja :) er vell 2 sett om ikke fler som ligger i ordrelista nå :p
venter bare på en person nå tror jeg så har jeg det klart... for å si det sånn så tror jeg det blir en betydelig sum som kommer til å fly over ethern på fredag samt en ganske tung pakke med deler som kommer til Norway etter en stund... håper bare det tar kort tid og kan sendes med flyfrakta så fort som overhodet kaninen klarer å jokke...
Flyfrakt med JetCarrier????? Det er jo svindyrt, blir fort mange kg og stor pakke det der..
eller bruke sjøfrakt og vente en mnd på å få tinga... ikke tålmodighet til det gitt :p hehe
men får ca vekt og mål før jeg sender så jeg vet hva som blir lønnsomt. problemet er å regne ut ca frakt på hver og en som blir med. vet hva det koster meg for kun mitt nå, men så kommer alle de ekstra staga og greier så blir et finurlig regnestykke gitt...
veit har sett! :) men må først få svar fra ipd når jeg har heile lista hvor stor den er + måla for å kunne beregne det der gitt! :p hehe det tar jo en dag ekstra bare å vente på målene... bra jeg skal ta med meg bærbarpcn til surnadaln på treningsleiren.... bruke uka på å håndtere shoppinga :p
Bra at du legger så mye av tiden din på og tilfredsstille andre volvo entusiaster :)
pluss 1 karakterpoeng fra meg :)
prøver mitt beste å dra i et tak for fellesskapet når jeg uansett skal handle en del nå :) bonus og få hjulpet flere samtidig samt man får delt opp litt frakt over flere hender :p
ps: kjærringa er sikkert ikke like happy, men blir sikkert stolt når hun ser jeg har fått meg et karakterpoeng ekstra :p hehe
Klart :)
håper det kommer flere slike bestillinger, mulig jeg hiver meg med på bestillinga da
IPD har nesten bare ting man får lyst på så det kan nok fort hende ja :p