Opprinnelig postet av
Rudi
Helt ok Batland. Jeg fikk bare inntrykk av at Turbo Thomas og
du Batland hadde mistet troen på dette motor bygge. At jeg ikke kan bruke for eksempel la Overboostracing bygge toppen etter BSRT-oppsettet lavkomp og la noen andre kompetente motorbyggere bygge bunndelen etter lavkomp prinsippet. Thomas T var veldig klar på akkurat dette at det ikke ville fungere. Det jeg for det aller meste er å følge dine synspunkter og forslag til oppgraderinger Batland. Så jeg synes det hele ble litt merkelig inne på denne tråden. Derfor jeg spurte deg om motorbygg, da det på meg virket som at jeg plutselig gikk i helt feil retning med motor? Batland jeg bruker deg for alt du er god for, din kompetanse på dette med Volvo 8V turbo og trimming generelt er på et totalt annet nivå av jeg har vært I kontakt med på det jeg kan huske. Tusen takk for informasjon du har delt med meg, virkelig hyggelig. Når det gjelder økonomi så er det aldri store svingninger i min da jeg jobber for Kommunen og lønnen er ikke akkurat noe å skryte av, men det er en sikker jobb jeg trives godt i. Pengene jeg nå skal bruke på dette prosjektet stammer fra salget av forrige bil. Ikke noe vanskeligere enn det.